شخصیت اصلی Assassin&#۳۹;s Creed بعدی قراره با تمام شخصیت اصلی های قبلی این سری فرق داشته باشه

اینطوری که به نظر میاد، Assassin’s Creed Red Samurai قراره که یک داستان جذاب و متفاوتی رو نسبت به تمام بازی‌های قبلی این سری ارائه بده.

شناسه خبر: ۳۸۶۶۶۴
شخصیت اصلی Assassin's Creed بعدی قراره با تمام شخصیت اصلی های قبلی این سری فرق داشته باشه

راهنماتو- اینطوری که به نظر میاد، Assassin's Creed Red Samurai قراره که یک داستان جذاب و متفاوتی رو نسبت به تمام بازی‌های قبلی این سری ارائه بده. خبرها و شایعات نشون می‌دن که این بازی بر اساس داستان واقعی یک سامورای آفریقایی به اسم یاسوکه داره ساخته میشه، که البته خودش باز یک شخص واقعی بوده که در تاریخ حضور داشته.

به گزارش راهنماتو، این یعنی که برخلاف شخصیت‌های دیگه در Assassin's Creed، یاسوکه اولین شخصیت واقعی تاریخی بوده و این خودش یک تغییر جذابه.

با توجه به اطلاعاتی که از Insider Gaming به دستمون رسیده، به نظر میاد که یاسوکه تنها یکی از دو شخصیت قابل بازی در بازیه و داستان اون به طوری بازنویسی شده تا بتونه با داستان و جهت بازی هماهنگ بشه. در کنار فاش شدن اسم شخصیت مرد این بازی، اطلاعاتی هم درباره شخصیت زن به نام "نائوه" یا "Naoe" هم که قبلا توی گزارش اختصاصی اینسایدر گیمینگ قبلی ذکر شده بود، این بار به تأیید رسید و حضور همچین شخصیتی تایید شده. به نظر میاد نائوه دختر فوجیبایاشی ناگاتو باشه، که پدرش به عنوان یکی از سه نینجای برجسته ایگا شناخته می‌شده.

next-ac-protagonist-will-be-different

نکته جالب دیگه اینه که داستان یاسوکه توی بازی با یک فاجعه شروع میشه، متفاوت از داستان واقعی‌ که اون طی زندگی خودش تجربه کرده. اون یک برده بوده که توی یک کشتی خدمت میکرده ولی بنا به حوادثی نزدیک بوده کشته بشه ولی متاسافنه عشق زندگیش به اندازه اون خوش‌شانس نبوده و در همین حین اون کشته میشه. یاسوکه بعد از اینکه جون سالم به در میبره به ژاپن برده میشه، جایی که زیر خدمت خاندان نوبوناگا راه و روش سامورایی رو یاد گرفته.

به نظر میاد که در اول راه و داستان، نائوه و یاسوکه با هم دشمنی زیادی داشتن، ولی بعد این مشکلات و اختلافاشون رو بنا به وقیع‌ای کنار میزارن و تصمیم میگیرن که برای یکپارچه‌سازی ژاپن باهم متحد بشن.

به نظر میاد که بازی Assassin's Creed Red هم شخصیت‌های تاریخی جالبی داره که در داستان حضور دارن، از جمله نوبوناگا، اکچی میتسوهیده، هتوری هانزو، تویوتومی هیدئوشی، کودای-این (همسر هیدئوشی)، اویچی، آشیکاگا یوشیاکی، اکچی کاگهمیتسو، و بیشتر.

ولی بازهم با اینکه هیچ خبری از توسعه این بازی به طور رسمی از این بازی منتشر نشده، به نظر میاد که استفاده از اسم یاسوکه در نسخه نهایی بازی از طرف Ubisoft قطعی نشده. البته باز هم اطلاعات بیشتری قبل از انتشار نهایی بازی منتشر بشه که ما رو بیشتر با جزئیات این داستان جذاب آشنا کنه!

نظرات
پربازدیدترین خبرها