نگاهی به بازیهایی که طرفدارای Red Dead Redemption ۲ عاشقشون میشن

بازی‌ای نیستش که بتونه خیلی راحت جا پای Red Dead Redemption ۲ بزاره ولی خب همچنان با این تفاسیر بازیهایی هستن که میتونن تا حدی همون تجربه رو بهتون منتقل کنن.

شناسه خبر: ۳۸۶۷۲۹
نگاهی به بازیهایی که طرفدارای Red Dead Redemption 2 عاشقشون میشن

راهنماتو- مواردی زیادی هستن که تونستن سری Red Dead Redemption رو پیش همه گیمرا محبوب کرده. حالا ممکنه این طرفدارا دنبال بازی های جدیدی باشن تا بتونن تجربه‌ای نزدیک به ماجراجویی های خودشون در دنیای غرب وحشی داشته باشن.

به گزارش راهنماتو، با توجه به اینکه Red Dead Redemption 2 از مان عرضه خودش تا به همین لحظه تونسته همچنان پرطرفدار باقی بمونه، خودش نشون دهنده این هستش که تنها بازی‌ای که میتونه تازه شاید از اون بهتر باشه قطعا نسخه بعدی خودش هستش که به احتمال زیاد فاصله خیلی زیادی تا عرضش داریم.

قطعا بازی‌ای نیستش که بتونه خیلی راحت جا پای Red Dead Redemption 2 بزاره ولی خب همچنان با این تفاسیر بازیهایی هستن که میتونن تا حدی همون تجربه رو بهتون منتقل کنن؛ پس با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این بازی های مشابه بندازیم.

Far Cry 6

best-games-rdr2-fans-will-love

این بازی اول‌شخص شوتر از یوبی‌سافت برای اولین بار توی این سری سعی میکنه انتخاب های زیادی رو در کنار داستانش در اختیار گیمر بزاره. ترکیب این عوامل، به همراه محل انقلاب کارائیبی، میتونه یک میکس خیلی عالی برای ایجاد آشوب و تیراندازی برای گیمرا باشه. حضور ژانکارلو اسپوزیتو در نقش اصلی داستان هم تونسته داستان بازی رو هر چه بیشتر جذاب کنه، اما بیشتر تمرکز این بازی روی جنگ با دیکتاتورا و گشتن تو نقشه بازیه. با یک دنیای بزرگ برای کاوش، شما با خطراتی از هر زاویه‌ای مواجه میشین؛ از کسایی که سر راهتون سبز میشن تا نتونین انقلاب خودتون رو برای سرنگون کردن دیکتاتور منفور تا حیوونای وحشی‌ای توی مپ بازی منتظر یک اشتباه از طرفتون هستن تا خیلی سریع بفرستنتون اون دنیا. با اضافه شدن سیستم لول‌بندی و سطح بندی نقاط مختلف نقشه در بازی، این بازی میتونه مدت زیادی شمارو توی دنیای خودش غرق کنه.

Wolfenstein 2: The New Colossus

best-games-rdr2-fans-will-love

اگرچه Wolfenstein 2: The New Colossus مکانیک‌های RPG طوری رو تو خودش نداره، اما محل و داستان تاریخیشه که میتونه خیلی راحت شمارو جذب خودش بکنه، حتی اگر بازی به طور کل بیخیال واقع‌گرایی در گیمپلیش بشه و شمارو وارد سناریوهایی بکنه سرتون بعد از تموم شدنشون سوت بکشه. شما توی این بازی داستان زندگی ویلیام 'بی. جی' بلازکویچ و نبردش در مقابله با رژیم نازی رو دنبال می‌کنین. اینجا گان‌پلی حرف اول رو میزنه و بزارین بهتون بگم که این بازی تو این زمینه اصلا کم‌کاری نکرده و قطعا یکی از بهترین شوترهای تاریخه، در کنارش هم مکان‌های عمل شگفت‌انگیز هستن و داستان به طرز قابل باوری هم به قدرت رسیدن رژیم نازی و در قدرت موندنشون رو به تصویر میکشه تا حدی که واقعا از خودتون میپرسین اگر واقعا نازی‌ها برنده میشن توی همچین دورانی زندگی میکردین یا نه؟!

Horizon Forbidden West

best-games-rdr2-fans-will-love

این بازی میشه گفت شبیه ترین بازی به Red Dead 2 توی این لیست هستش. Horizon Zero Dawn یک بازی اکشن-RPG هستش که به عنوان یک انحصاری برای PlayStation 4 و PlayStation 5 ساخته شده. بازی داستان زنی جوان به نام آلوی رو دنبال می‌کنه که در غرب ایالات متحده پس از اتفاقی که باعث آخرالزمان شده سعی میکنه جون سالم به در ببره. برای یک بازی اکشن و در کنارش داستانی کاراکتر محور، Horizon Forbidden West تونسته خیلی خوب عمل کنه و طرفدارای زیادی رو به خودش جلب کرده، آخه کیه‌ئه که بدش بیاد به جنگ رباتای آهنی با نیزه و تیروکمون نره!

Assassin's Creed Black Flag

best-games-rdr2-fans-will-love

به عنوان یکی از بهترین بازیهای سری Assassin's Creed، به هیچ عنوان نمیتونین از وجود Assassin's Creed Black Flag چشم پوشی کنین، چرا که این بازی در کنار AC2 تنها بازیهایی از این سری هستش که اگر تابحال تمومشون نکردین باید بدونین که خیلی چیزهارو از دست دادین. سری بازیهای Assassin's Creed تا حالا به مکان‌ها و دوران‌های زمانی مختلفی سر زدن، اما Black Flag همه اینها رو با یک روش زندگی تاریخی ترکیب می‌کنه. دقیقا مثل ذهنیتی که خیلی‌ها نسبت به کابوی‌ها و طرز زندگیشون دارن، دزد دریایی بودن هم همینطوره. در هر بخش از Black Flag عمق و جزییات زیادی وجود داره؛ از جنگ کشتی‌ها تا داستان اساسین‌ها، همشون به نحو احسن توی این بازی اومدن جوری که این بازی تونست خیلی سریع وارد لیست بازی های کلاسیک این سری بشه تا همه بدونن که حتما باید به وقتش امتحانش کنن.

Desperados III

best-games-rdr2-fans-will-love

این بازی میتونه بازی‌ای باشه که واقعا در نگاه اول شباهتی به Red Dead نداشته باشه. ولی شاید بزرگترین تغییری که نسبت به گیم‌پلی Red Dead Redemption داره اینه که بازی Desperados III از ژانر اکشن شخص سوم تبدیل به یک بازی RPG تاکتیکی با دید سوم شده. گیمپلی این بازی خیلی تاکتیکیه که طبیعتا نیاز به برنامه‌ریزی زیادی در زمان داره و هر نبردی سبک نوبتی داره. با این حال می‌تونید متوجه بشین که درسته این بازی بیشتر روی تاکتیک تمرکز داره ولی خب جاهایی هستش که میتونین از تجربیاتی که در حین بازی از Red Dead 2 یاد گرفتین رو در این بازی هم پیاده کنین و ببینین که اونقدارهم نسبت به هم متفاوت نیستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها