قراره یک دنباله مجانی برای یکی از محبوب‌ترین بازیهای Valve عرضه بشه

به نظر بعد از گذشت بیشتر از ۱۰ سال از عرضه آخرین نسخه Portal بالاخره قراره بازی‌ای رو در ادامه داستان این بازی ببینیم.

شناسه خبر: ۳۸۶۷۳۰
قراره یک دنباله مجانی برای یکی از محبوب‌ترین بازیهای Valve عرضه بشه

راهنماتو- کلا بازیهایی که از سری Portal تابحال منتشر شدن در نوع خودشون خیلی جذاب و جالب بودن ولی میشه گفت که Portal 2 یه جور حس و حال خاصی رو به آدم میده. یه بازی باحالی که بعد از دهه‌ها هم هنوز تو رتبه‌هایی اول بازی‌های Steam هستش. دلیلشم رو کمتر کسی هستش که ندونه.

به گزارش راهنماتو، میشه گفت دوتا دلیل مهم هستش که این بازی رو حتی بعد از بیشتر از 10 سال محبوب نگه داشتن اونم اینه یک کمپین شگفت‌انگیز و خاطره‌انگیز داره که پر از اتاق‌های چالش برانگیز با طراحی هوشمندانه در کنار داستان جذاب و خنده‌داری که تونسته خیلی عالی تمام جنبه‌های یک بازی خوب رو باهم زیر یک سقف جمع کنه. تازه یکی از قابلیت هایی که بازی دوم رو تونست از عالی ، عالی‌تر کنه یک کمپین مجزا برای بازی دونفره با یکی از دوستاتونه که میتونه براتون لحظات خنده داری رو رقم بزنه. تازه بازی در کنار قبالیت هایی که معمولا همه بازیها دارن یک سری اضافاتی هم با خودش آورد که یکیش ابزارهایی هستش که به بازیکنا این اجازه رو میده تا بتونن خودشون اتاق‌های جدید با پازل‌های دلخواهشونو بسازن. و حالا، با تلاش یه تیم کوچیک از طرفدارای پرشور این بازی، یه کمپین داستانی 8 ساعته رو به عنوان داستانی که نقش یک پیش داستان رو برای بازی اصلی داره همراه با تمام لاین‌های صوتی بازیهای رسمی ولو میسازن که همچنین به صورت رایگان در ابتدای سال 2024 قراره منتشر بشه.

portal2-will-get-a-free-prequel

Portal: Revolution یه مد رایگان برای یکی از بهترین بازی‌های PC هستش. فقط کافیه که Portal 2 رو توی Steam داشته باشین که امیدواریم قبلا خریده و بازی کرده باشینش. این پروژه از طرف یه تیم کوچیک به نام Second Face Software، با تایید Valve انجام شده و داستانش قبل از اتفاقات Portal 2 تو ویرونه‌های Aperture Science که متروک و فرسوده شده، اتفاق میفته.

داستانش هم شخصیت‌های جدیدی رو در دنیای Portal معرفی می‌کنه، با همراه یک sphere شخصیتی به اسم Stirling. با هم سعی می‌کنید که ایستگاه Aperture رو به حالت اولیه‌اش برگردونین. تازه از موتور Portal 2 Community Edition بهره گرفته شده (که البته اون هم یک نسخه ویژه با مجوز Valve از موتور CSGO Source هستش) تا بتونن با Portal: Revolution امکانات و بهبودهایی اضافه کنن که قبلا توی Portal 2 غیرممکن بوده.

این تیم میگه سختی پازل‌هاش "از جایی که Portal 2 تموم شده شروع میشه"، ولی بهت مکانیک‌ها و حرکات Portal رو یاد می‌ده، و از طریق تست‌های زیاد مطمئن شده که هر بازیکنی می‌تونه پازل‌ها رو حل کنه. همچنین میگن که: "هرچند چند تا اتاق نیاز به شلیک کردن تفنگ Portal وسط هوا ندارن، ولی هیچ پازلی نیاز به حرکت پیشرفته و دشواری نداره." پس نگران نباشین که حتما لازمه مه یک اکسپرت به تمام معنا توی استفاده از پرتال‌ها باشین تا بتونین بفهمین داستان از چه قراره.

portal2-will-get-a-free-prequel

این تیم هفت نفره شامل اسم های جدیدی هستش که کاملا مشخصه که قراره تو سالهای آینده با پشتکار و علاقه‌ای که دارن تبدیل به اسم‌های نام‌آشنا تبدیل میشن. این اسامی شامل توسعه‌دهندهای اصلی یعنی Stefan Heinz، Rory Lambert، Dustin Oakley و Tristan Snartt، آهنگساز Jared Poolaw، و صداپیشگان Will Neal و Sarah Jacklin. ولی Portal: Revolutions تونسته 40 پازل جدید رو توی بخش داستانیش معرفی میکنه که هر کدومشون هم به طور کامل و حرفه‌ای صداگذاری شده. در کنار این هم این تیم هفت نفره میگه که کار توسعه این ماد تقریباً 99%اش تموم شده.

Heinz میگه: "نمی‌تونم بگم چقدر هیجان‌انگیز و آرام‌بخشه که میتونیم این تریلر رو منتشر کنیم. چرات که چند ماه اخیر برامون خیلی سخت بوده. دیگه نمی‌تونستیم بیشتر از این روش کار کنیم و باید با رسیدن ددلانمون کار ر و تموم میکردیم، و واقعاً ترسناکه که بعد از این همه زمانی که روی یک پروژه کار کردیم، بخوایم اونو با طرفدارای دوآتیشه این فرنچایز محبوب در میون بزاریم. منتشر کردن این تریلر حسابی حس خوبیه و حالا منتظر انتشار واقعی بازی هستیم!

Portal: Revolution قراره که روز جمعه، 5 ژانویه 2024 یا 28 آذر سال 1402 روی Steam منتشر بشه. اگر شما هم جزو طرفدارای این بازی هستین و خیلی علاقمندین که بتونین این ماد رو موقع انتشار امتحان کنین، میتونین به صفحه استیم این ماد رفته و این ماد رو جزو Wishlist خودتون قرار بدین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها