چطوری میتونین تمام اسکین های Lethal Company رو مجانی بگیرین

  • فؤاد رحیمی فؤاد رحیمی
  • ۴ آذر ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 2.7 دقیقه

راهنماتو-توی بازی Lethal Company، بازیکنا می‌تونن با استفاده از لباس‌ها، ظاهر خودشون رو به سبک دلخواه خودشون دربیارن و سبک و سلیقه‌شونو به هم‌تیمی های نارنجی رنگشون نشون بدن. این بازی با اینکه خیلی پرطرفدار و ترند شده ولی چیزایی داره که خیلی‌ها هنوز در موردشون نمیدونن، یکی از این موارد لباس‌ هایی هستش که میتونن تنشون کنن.

به گزارش راهنماتو، یکی از خوبی‌هایی که این بازی داره اینه که میتونین با ماد و روش‌هاش مختلف اسکین های خودتون رو به بازی اضافه کنین؛ ولی چیزی که امروز میخوایم بهتون یاد بدیم اینه که چطوری میتونین بدون استفاده از هیچ ماد و ترفندی، اسکین خودتو رو توی بازی عوض کنین. با راهنماتو همراه باشین تا بهتون یاد بدیم که چطور همه لباس‌ها رو در Lethal Company رو بگیرین.

how-to-buy-outfits-in-lethal-company

همونطور که مشخص شده، فعلا توی نسخه اولیه بازی تنها 4تا لباس در دسترسه. البته به احتمال زیاد با آپدیت های بعدی تعداشون بیشتر هم بشه ولی فعلا همین 4تاست که به این ترتیبن:

لباس هایی که میتونین توی Lethal Company بخرین

لباس پیش‌فرض: که رنگش نارنجیه و به بازیکنا توی ابتدای بازی داده میشه.

لباس سبز: که دقیقاً مثل لباس پیش‌فرضه ولی رنگش سبز و آروم‌بخشه. بازیکنا می‌تونن اونو از ترمینال کشتی با 60تا اعتبار بخرن.

لباس ایمنی: راستش این لباس در برابر خطرهایی که تو بازی هستن هیچ محافظتی نداره ولی رنگ زردش به دوستاتون اجازه میده که از دور شما رو ببینن. تازه می‌تونید از ترمینال کشتی این لباسو با 90تا اعتبار بخرید.

لباس راحتی: بدون شک این بهترین لباس بازیه، یک لباس راحتی آبی با نقطه‌های زرد. اما برای خرید این لباس، بازیکنا باید کل دار و ندارشونو پای این لباس بریزن، چون هزینه‌ش 900تا اعتباره که قطعاً خیلیه.

اینا همه لباس‌هایی هستن که بازیکنا می‌تونن توی نسخه فعلی بازی بدست بیارن بدون اینکه از مادها استفاده کنن.

how-to-buy-outfits-in-lethal-company

چطوری این لباس هارو در Lethal Company بخریم:

برای خرید اونها باید به ترمینال کشتی برید و این مراحل رو انجام بدید:

به قسمت "store" وارد شید.

وقتی فروشگاه روی صفحه ترمینال ظاهر شد، لباسی که می‌خواید رو انتخاب کنید و دستور "[نام لباس] buy" رو وارد کنید. (برای مثال، برای خرید لباس خطر، دستور "hazard suit buy" رو وارد کنید.)

حالا فقط کافیه عملیات رو با دستور "confirm" تأیید کنید.

بعد از خرید لباس‌ها، بازیکنا می‌تونن هر زمانی که خواستن از طریق یک کمد توی کابین هواپیما بهشون دسترسی پیدا کنن. الان توی بازی، فقط می‌تونید از اون 4 لباس که گفته شد استفاده کنین و بخریدشون، ولی اگه اینا به نظرتون کمه، همیشه می‌تونید با استفاده از مادها انتخاب لباس‌هاتون رو بیشتر کنین. مادی به نام "لباس‌های بیشتر"، لباس‌های جدیدی رو به Lethal Company اضافه می‌کنه، این ماد به بازیکنا اجازه می‌ده اونها رو از فروشگاه بازی بخرن، سفارشی کنن، و حتی لباس های خودشون رو بسازن!

فؤاد رحیمی
فؤاد رحیمی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها