معرفی صداپیشه های معروفی که نمیدونستین توی Mortal Kombat ۱ هستن

شخصیت های معروف Mortal Kombat همگی به حدی معروف هستن که هر کسی نمیتونه اون حس و تون شخصیت رو منتقل کنه برای همین هم خیلی از شخصیت های کاربلد وارد بازی شدن.

شناسه خبر: ۳۸۷۲۴۰
معرفی صداپیشه های معروفی که نمیدونستین توی Mortal Kombat 1 هستن

راهنماتو- اگر در جریان باشین Mortal Kombat 1 در یک تایم‌لاین جدید و یک دنیای جدید به سر میبره. با اینکه odgd از شخصیت‌ها با ایده‌های جدیدی بازسازی شدن ولی بعضی‌هاشون به همون مسیر قدیمی‌شون ادامه می‌دن. اما با این حال، شخصیت های این بازی هنوز هم بی‌نقص و اصیل به ذات مورتال کمبت باقی موندن.

به گزارش راهنماتو، همونطور که داستان بازی هم پیروی این خط جدید زمانی جلو میره، صداپیشه‌های بازی ولی ترکیبی از صداپیشه‌های قدیمی و جدید این سری هستن. به طوری که حضور بازیگرهای معروفی قبلا هم تونسته بودن جون دوباره‌ای به یک نقش هر چقدرم کوچیک بدن. میشه گفت بدون شک یکی از جنبه‌های مثبت این بازی صداپیشگی فوق‌العادش هستش البته به استثنای یک مورد که بهش میپردازیم؛ پس با راهنماتو همراه باشین.

9- Kenshi - Vic Chao

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

ویک چائو دوباره نقش کنشی، شمشیرزن کوری که البته در ابتدای بازی بیناییش رو از دست نداده، رو ایفا می‌کنه. انتظار میره که همونطور که از موضوع بازی پیداست، هویت کنشی تقریباً همونی بمونه که هست، با شمشیر در دست و ...

ویک قبلاً هم در دنیای مورتال کمبت نقش کنشی رو ایفا کرده بود، و همچنین برای شخصیت‌های دیگه‌ای مثل سکتور و گورو هم صداشو بهشو قرض داده بود. همچنین توی پروژه‌های دیگه‌ای مرتبط با بازی‌ها هم مشارکت داشته، اکثراً هم به عنوان یک شخصیت فرعی در عناوینی مثل Ghost of Tsushima، Final Fantasy 7 Remake، و Marvel's Midnight Suns ایفای نقش کرده بود.

8- Nitara - Megan Fox

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

احتمالاً دومین اسم قابل تشخیص بین این بازیگران، مگان فاکسه. بازیگری که به خاطر نقشش توی فیلم‌های ترانسفورمرز شناخته میشه. توی Mortal Kombat 1، صدا و ظاهرش رو به نیتارا، یک دیو خون‌آشام که اولین بار توی Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شد، میده.

اگر یکی از طرفدارای این بازیگر باشین باید بهتون بگم که مثل بازیگریش اینجا هم نتونسته اونطور که باید نقش نیتارا رو بازی کنه و لاین‌هایی که داره بیشتر مثل خوندن روزنامه اجراشون کرده و البته این همون استثنایی هست که قبلش بهتون گفتم.

7-Kitana And Mileena - Kari Wahlgren

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

کاری والگرن نقش‌های کیتانا و مایلینا رو دوباره ایفا میکنه، بازیگر بسیار فعال با نقش‌های زیاد در صنعت سرگرمی، که توی عناوینی مثل Cyberpunk 2077، Gotham Nights، و Guild Wars 2 هم ایفا نقش کرده. مثل همیشه، در این نقش‌ها هم عالی عمل کرده و گاهی اوقات باعث میشه شک کنید که آیا واقعاً اونه که همه صداها رو انجام می‌ده.

اگه چنین بازیگری که دو کاراکتر رو بازی میکنه عجیب به نظر میاد (مخصوصاً در دو بازی متوالی)، باید بدونین که این بخاطر اینه که این دو شخصیت در واقع خواهر همدیگه هستن و این که داستان همیشه گفته که میلینا یک بدل از کیتاناست، البته میلینا به نظر کمتر نگران سلامتی دندوناشه تا کیتانا.

6-Kung Lao - Sunil Malhotra

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

کونگ لائو و کلاه تیزش دوباره توی Mortal Kombat 1 حضور دارن، که باز هم صداپیشگیشون توسط سونیل مالهوترا انجام شده. این شخصیت و کلاه تیزش به عنوان یک بخش اساسی از سری مورتال کمبت شناخته می‌شن، حتی اگر داستانش از یک آغاز متواضع شروع بشه. با این حال، قراره که حتی بیشتر از قبل از کلاهش استفاده کنه.

سونیل نه تنها به عنوان صداپیشه کونگ لائو شناخته شده، بلکه صدای یکی از شخصیت‌های لیگ اف اولجندز، آکشن رو هم اجرا کرده.

5-Liu Kang - Matthew Yang King

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

لیو کانگ با بازگشتی چشمگیر به این سری، به عنوان کسی که رهبر تغییراته تونسته یک دنیا و خط زمانی جدیدی رو به این سری معرفی کنه. اون تغییر کرده و حتی به مرحله خدائی ارتقا یافته و پشت ساخت داستان جدید ایستاده. با این حال، صدای او همچنان همونه، چرا که متیو یانگ کینگ به عنوان صداپیشش برگشته‌ تا نقش این خدای آتش و رعدوبرق رو ایفا کنه.

متیو تجربه زیادی در بازیگیری و صداپیشگی داره، با نقشی در فیلم Elemental، و در دنیای بازی‌ها، صدای او در عناوینی از دیابلو 4 تا Death Stranding به گوش می‌خوره. ولی تا دلتون بخواد مطمئنم اونو تو سریالای مختلف دیدین.

4-Sub-Zero - Kaiji Tang

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

با اینکه بخش زیادی از بازیگران قدیمی حفظ شدن، خیلی عجیب بود کهاین وسط بازیگر ساب‌زیرو تغییر کنه، ولی خب خیلی از جنبه های این شخصیت هم توی تایم‌لاین جدید عوض شدن. در Mortal Kombat 1، این نقش توسط کایجی تانگ ایفا شده و هیچکس نمی‌تونه انکار کنه که چقدر کارشو خوب انجام بده. کایجی در ضمن نقش‌های قابل تشخیص زیادی داره، به عنوان مثال میشه به آخریش که نقش ایچیبان کاسوگا در Yakuza: Like A Dragon رو بازی کرده شناختش. علاوه بر این، اون حتی نقش وجیتا رو در انیمه Dragon Ball Super بازی کرده. اینم برای طرفدارای این انیمه تاریخی!!!

3-Scorpion - Ron Yuan

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

اسکورپیون یک شخصیتیه که از نسخه اول Mortal Kombat تا حالا به خطر اینکه صورتش بیشتر مواقع پوشیده بوده، بیشترین تغییر رو در صداش حس کرده. اون الان داداش ساب‌زیروئه و در حالی که دشمنی آنها همچنان ادامه داره، نوع جدیدی از رقابت رو بین این دو شخصیت معروف آورده. با این همه تفاوت، انتظار میرفت که مثل قبل صداپیشه‌ی این شخصیت محبوب عوش بشه ولی به نظر اینطور نشده چرا که ران یوآن یک بار دیگه به عنوان صداپیشه‌اش برمیگرده تا صدای محبوب‌ترین شخصیت بازی‌ رو ایفا کنه. ران همچنین در بازی‌های دیگه‌ای مثل Yakuza و Diablo 4 هم نقش‌های حمایتی زیادی رو داشته.

2-Smoke - Yuri Lowenthal

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

اولین بار که بازی رو باز کردم و دیدیم اسموک دوباره به این بازی برگشته خیلی کنجکاو شدم تا ببینیم که نقشش رو بازی میکنه؛ راستش وقتی شروع کرد به صحبت کردن بیشتر قیافه مرد عنکبوتی اینسومنیاک اومد تو سرم چرا که دقیقا این دو شخصیت رو زحمت صداپیشگیشون رو یک نفر متقبل کرده. یوری نقش‌های معتبر زیادی در بازیها داشته، اما معروف‌ترین کارش به عنوان پیتر پارکر در بازی Spider-Man Insomniac هستش (حتی در Spider-Man: Across The Spiderverse هم حضور داشته)، و در کنارشون یوسکه هانامورا در Persona 4 و ساسکه اوچیها در تمام بازی‌های ویدیویی Narutoئه.

1-Johnny Cage - Andrew Bowen And Jean-Claude Van Damme

best-actors-you-didnt-know-were-in-mk1

توی تمام بازیهای این سری همیشه جانی یک شباهتی رو به یکی از بازیگرای معروف هالیوود داشته و اون کسی نیست جز ژان کلود ون دام. شاید واستون جالب باشه که بدونین تمام مفهوم شخصیت جانی بر اساس فیلم‌های ژان-کلود بودن، بنابراین اینکه بالاخره بتونه توی این بازی ایفای نقش کنه آرزوی دیرینه‌ای هستش که سازنده های این بازی داشتن. ولی برای حالت داستانی بازی، اندرو بوئن هستش که دوباره برمیگرده تا بتونه جون دوباره‌ای به این شخصیت از خود راضی بده. در حالی که اولیه جانی کیج بر اساس ژان-کلود بود، این اندرو بوئن هستش که تونسته اون حس "جانی بودن" رو به جانی کیج بده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها