سالاد با سس سبز رستورانی دوست داری؟! دیگه تو خونه درست کن!

سالاد سبز در بعضی رستوران‌ها سرو می‌شود و از محبوبیت زیادی برخوردار است. بسیار ساده است و شاید به نظر نرسد ولی با یک بار میل کردن، برای همیشه عاشقش می‌شوید!

شناسه خبر: ۳۸۷۶۶۹
سالاد با سس سبز رستورانی دوست داری؟! دیگه تو خونه درست کن!

راهنماتو- «سالاد این رستوران فقط! نه هیچ جای دیگه!»

حتما برای شما هم پیش آمده است که در یک رستوران سالادی میل کرده باشید و آنقدر خوشتان آمده باشد که بخواهید همیشه آن را بخورید و در دسترس داشته باشید! اما خب رستوران‌ها ترفندها و فوت و فن‌هایشان را لو نمی‌دهند و همچنین سس‌هایشان را که پایه‌ی اصلی هر سالادی است به فروش نمی‌رسانند!

به گزارش راهنماتو، سالاد سبز در بعضی رستوران‌ها سرو می‌شود و از محبوبیت خیلی بالایی برخوردار است. بسیار ساده است و شاید به نظر نرسد ولی با یک بار میل کردن، برای همیشه به لیست محبوب‌ترین‌های شما افزوده خواهد شد. اگر شما هم عاشق این سالاد هستید که خب عرض سلام دارم خدمتتان، و اگر هم تا به حال امتحان نکرده‌اید این فرصت را از دست ندهید و خیلی زود، تند، سریع آن را یاد بگیرید و برای وعده‌ی بعدی حتما آن را درست کنید. مواد اولیه‌ی خاصی هم ندارد، اگر ملاحظه کنید در دسترس همه است.

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
جعفری تازه

1/3 پیمانه

ریحان تازه

1/3 پیمانه

سیر

2-3 حبه

لیموترش تازه

یک عدد

اسفناج تازه

یک پیمانه

روغن زیتون

¼ پیمانه

گردو

1/3 پیمانه

سس خردل

یک قاشق غذاخوری

آب

1/3 پیمانه

نمک

نصف قاشق چایخوری

فلفل سیاه

1/3 قاشق چایخوری

کاهوپیچ

بزرگ یک عدد

طرز تهیه:

سبزیجات را خوب بشویید و اجازه بدهید خشک بشوند.

اسفناج، جعفری، ریحان، روغن زیتون، سیر، گردو، سس خردل، آب لیموترش تازه، آب، نمک و فلفل سیاه را داخل مخلوط کن بریزید و خوب آنها را با هم بزنید تا یکدست بشوند. یک بافت کاملا منسجم و سس مانند. قطعا دانه‌های گردو کمی برجسته‌تر است که این باعث خوشمزگی سالاد خواهد شد.

کاهو را به شکل دلخواه برش بزنید که در دستور اصلی آن باید کاهوپیچ را از وسط 4 قسمت کنید و سس را روی هر قسمت بریزید. در نهایت مقداری روغن زیتون و گردو هم برای تزیین و جذابیت بیشتر سالاد روی آن ریخته و نظاره گر این زیبایی باشید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

واقعا با یک سالاد فوق‌العاده روبه رو هستید! نوش جان!

نظرات
پربازدیدترین خبرها