یوبیسافت داره محبوب‌ترین سری بازیهاش رو از رده خارج میکنه

به نظر میاد هزینه نگه‌داری آنلاین یک سری از بازیهای قدیمی یوبیسافت براش داره گرون تموم میشه و سعی داره که خیلی سریع از شرشون خلاص بشه.

شناسه خبر: ۳۸۴۹۹۹
یوبیسافت داره محبوب‌ترین سری بازیهاش رو از رده خارج میکنه

راهنماتو - یوبیسافت قراره که خدمات آنلاین بازی‌های که تقریبا از زمان انتشارشون 10 سال میگذره رو از جمله محبوب‌ترین نسخه های مجموعه Assassin's Creed رو تعطیل کنه و امکاناتی که بسته به اینترنت، شبکه و بخش چندنفره‌ای که این بازی‌ها داشتن رو به طول کامل خاموش کنه.

به گزارش راهنماتو، در موج جدیدی از تعطیلی سرویس‌های آنلاین بازی های منتشر شده توسط یوبیسافت، حدود 10تا از بازیهای محبوبی که توسط یوبیسافت طی نسل هفتم کنسول عرضه شدن هم شامل این لیست خاموشی‌ها شدن. ویژگی‌های آنلاینی مثل اتصال به حساب کاربری Ubisoft، حالت چند نفره آنلاین، جوایز Ubisoft Connect و محتوای دانلودی این بازی‌ها قراره تا 25 ژانویه 2024 به طور کامل قطع بشن.

این تصمیم به عنوان بخشی از تصمیم یوبیسافت هستش که از چند وقت پیش شروع شده و اونا دلیل انجام همچین حرکتی رو به صرفه نبودن هزینه نگه‌داری آنلاین این بازی‌ها اعلام کردن، چرا که خیلی وقته از انتشارشون میگذره و کسی دیگه اونقدر علاقمند نیست که بخواد از محتوای آنلاین این بازی‌ها استفاده کنه. در یک پست رسمی هم این شرکت اعلام کردش که: "تصمیم قطع خدمات برای بازیهای قدیمی ما تصمیم ساده‌ای نیست، ولی باید برای به صرفه‌کردن هزینه‌ها تصمیم های این چنینی گرفت."

ubisoft-retires-more-of-its-popular-games

بازی‌ها و پلتفرم‌های که شامل این لیست هستن قراره به زودی از دسترس خارج بشن:

Assassin's Creed II - Xbox 360

Assassin's Creed Brotherhood - Mac

Assassin's Creed Liberation HD - PlayStation 3, Xbox 360

Assassin's Creed Revelations - PC

Ghost Recon Future Soldier - PC

Heroes of Might and Magic VI - PC

NCIS - PC

R.U.S.E - PC

Splinter Cell: Conviction - Xbox 360

Trials Evolution - PC

یکی از مجموعه‌هایی که بیشتر از بقیه بازیهای این لیست تحت تاثیر قرار میگیره، Assassin's Creed هستش که با عرضه Assassin's Creed Mirage به عنوان بازی سیزدهم در طول 16 سال عمر این سری، شاهد قطع خدمات آنلاین برای شش بازی از این مجموعه قراره باشه. همچنین Ubisoft در یک مقاله جداگانه اسامی بازیهایی که دیگه ازشون پشتیبانی نمیشه رو منتشر کرده، از جمله بازی‌هایی مثل Assassin's Creed II Driver: San Francisco، Far Cry Blood Dragon و خیلی‌های دیگه. الته یوبیسافت اعلام کرده که همچنان میتونین این بازی‌هارو بخرین و از محتوای آفلاینی که این بازی‌ها دارن استفاده کنین.

ubisoft-retires-more-of-its-popular-games

این اخبار بعد از اعلام قطعی و خاموشی یک سری دیگه از بازیهای یوبیسافت که در سال 2022 اعلام شدش اتفاق افتاده، وقتی که بازی‌هایی مثل Splinter Cell: Blacklist و Far Cry 3 هم دیگه جزو این بازیهای بازنشسته محسوب شدن و خدمات آنلاینشون برای همیشه از دسترس خارج شدش. البته در جواب به شکایت‌ها و ادعاهای بازیکنا و طرفدارای این بازیها، Ubisoft اعلام کردش که به علت تغییر جهت تمرکز شرکت به پشتیبانی از بازی‌های جدیدتر، بازی‌های قدیمی خدمات انلاین و قسمت های کم‌طرفدارشون به مرور از کار میفتن.

همجنین یوبیسافت در ادامه گفته که میدونه که چقدر بعضی از بازیهای قدیمیشون طرفدار دارن و برای اینکه بتونن اون بازیهای قدیمی و پرطرفدار رو به کنسول های نسل جدید بیارن، تصمیم گرفتن که تمرکز خودشون رو روی نسخه های ریمسترشون بزارن. این ریمسترها برای بازی‌های محبوبی مثل Assassin's Creed III Remastered و Anno History Collection بخش مهمی از تلاش‌های این شرکت برای حفظ و جاودانه نگهداشتنشون هستش. نسخه‌های ریمستر شده از محبوب‌ترین بازی‌های Ubisoft مانند Assassin's Creed III Remastered و Anno History Collection همین الان در دسترس کامپیوتر و کنسول‌های مدرن هستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها