بهترین بازیهایی که میتونین باهاشون عملکرد گوشیتونو امتحان کنین

با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان گوشی های موبایل تونستن بهتر بشن. در این مقاله بهتون بهترین بازیهایی که میتونن از نهایت عملکرد گوشیتون استفاده کنن معرفی میکنیم.

شناسه خبر: ۳۸۵۲۲۲
بهترین بازیهایی که میتونین باهاشون عملکرد گوشیتونو امتحان کنین

راهنماتو- بازی‌های روی گوشی همونطور که هر سال گوشی‌های بهتری وارد بازار میشن همگام باهاشون دارن گرافیکی‌تر و پیچیده‌تر میشن. به طوری که دیگه بازیهای گوشی تبدیل به یکی از سرگرمی‌هایی شدن که هممون یک مقداری از روزمون رو صرف سرگرم کردن خودمون باهاشون میکنیم. حالا این بازیها در کنار سرگرم کردن ما قابلیت‌های دیگه‌ای هم دارن که یکیشون تست کردن عملکرد گوشیه.

به گزارش راهنماتو، با بیشتر شدن گوشی‌های جدید با رم و پردازنده‌های قدرتمندتر، توانایی زیادی هم این دستگاه‌های فسقلی تونستن پیدا کنن. حالا با بازیهایی که در ادامه لیست بهشون میپردازیم میتونین بفهمین که گوشیتون چند مرده حلاجه.

Final Fantasy 7: Ever Crisis

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

Final Fantasy 7: Ever Crisis اون بازی کلاسیک سال 1997 رو با محتوای اضافی برای تجربه بیشتر، اضافه کردن شخصیت‌ها و داستان‌های جدید دوباره زنده میکنه . این یه بازسازی کامل نیست و بیشتر تلاش میکنه یک برداشت دیگه از داستان اصلی داشته باشه، پس مهم نیست که اگر طرفدار قدیمی بازی باشی یا این اولین بازی‌ای باشه که توی این سری داری امتحان میکنی، چون همه جوره میتونی تجربه باحالی رو با این بازی داشته باشی. در داستان این بازی هم شما نقش Cloud Strife رو بازی میکنین. همچنین مثل بازیهای قدیمی و اصلی این سری دارای سیستم نبرد از نوع turn-based هستش و انواع سلاح‌های جالبی رو هم در طول بازی میتونین پیدا کنین.

گرافیک باید که فوق‌العادست، چون اومده ترکیبی رو از سبک کلاسیک بازی اصلی و سبک زیبای مدرن‌تر استفاده کرده و همین تونسته کات‌سین های بازی رو خیلی زیبا جلوه بده. اگه دستگاهت نتونه بازی Ever Crisis رو اجرا کنه، گرافیک بازی امکان تنظیمات مختلفی رو از کیفیت پایین تا بالا رو بهتون میده.

Life Is Strange

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

Life Is Strange داستان Max رو دنبال می‌کنه، یک دانشجوی علاقه‌مند به عکاسی هستش که یهویی قدرت برگردوندن زمان رو در اطرافش پیدا می‌کنه. بعد از استفاده از این قدرت برای نجات دوستش Chloe از خطر، این دوتا با هم تلاش میکنن تا بتونن یک نفر گمیده رو پیدا کنن. شما در این بازی نقش Max رو بازی میکنین و تصمیماتی که میگیرن، تصمیماتی هستش که مکس در طول بازی میگیره و میتونین داستان رو به شکلی که دوست دارین شکل بدین و گاهی هم باید عواقب تصمیماتونو گردن بگیرین.

این ماجراجویی یک داستان جذاب، شخصیت‌های جذاب‌تر و یک سبک هنری زیبارو داره که توی دستگاه‌های موبایل خیلی خوب عمل می‌کنه.

Grid Autosport

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

Grid Autosport یه بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیزه که حدود 3.9 گیگابایت از فضای گوشیت رو اشغال می‌کنه، ولی باید بگم واقعا ارزش دانلود داره. این بازی بهت امکان می‌ده که وارد نقش یک راننده مسابقه حرفه‌ای بشی و داستان جذابی رو در مسیر حرفه‌ایت تجربه کنی.

میشه گفت این بازی پر از قابلیت‌ و محتوایی هستش که میتونین خودتونو باهاشون سرگرم کنین. از ماشین‌های مختلفی که می‌تونین برای مسابقه استفاده کنین گرفته تا تعداد زیادی مسیر های مسابقه که در این بازی هستن. اگه به بازی‌های واقع‌گرایانه روی اندروید علاقه دارین، Grid Autosport تجربه مسابقه‌ای فوق‌العاده‌ایه که حتما باید خودتون تجربش کنین.

Mortal Kombat

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

سری بازی‌های مورتال کامبت پر از شخصیت‌های قدرتمند و باحالیه که تو واقعیت عمرا بتونین باهاشون روبرو بشین. ولی خب در این بازی موبایلی جذاب و با گرافیک بالا، می‌تونین حریفای چالش‌برانگیز مختلفی رو به مبارزه دعوت کنین و خودتون هم به عنوان یکی از شاخای بازی عرض اندام کنین. مورتال کامبت روی دستگاه‌های اندروید خیلی خوب عمل می‌کنه، که برای تمام حرکت‌های خونینی که توی این بازی رخ می‌ده، بسیار مهمه. تازه این بازی پر از محتوای مرتبط با انواع مختلف مبارزه‌هاست که قبلا در نسخه های کنسولی و بزرگتر این بازی دیدین.

توی مورتال کامبت، سه مبارز رو کنترل می‌کنین که هر کدوم دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستن که به شکل جذابی روی مسابقات تأثیر می‌ذارن. انتخاب این شخصیت‌ها به خوبی میتونه این قبابلیت‌هارو با هم ترکیب کنه، پس در تصمیم گیری برای فرستادن کدوم شخصیت به مبارزه، استراتژی هم دخیله.

Batman: The Telltale Series

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

بتمن تاریخچه طولانی‌ای از بازی‌ها رو روی پلتفرم‌های مختلف داشته، اما الان می‌تونین یکی از بهترین داستان‌های اون رو روی گوشیتون تجربه کنین. Batman: The Telltale Series بیشتر روی داستان تمرکز داره و بهتون این فرصت رو می‌ده تا بتونین خودتون رو جای بروس وین افسانه‌ای بزارین و تصمیم‌های مهمی رو در زندگیش بگیرین. شاید براوت زیاد تعجب‌آور نباشه که بگم این بازی ساخت استودیو Telltale هستش و به همین خاطر هم انتخابهایی که در طول بازی دارین به طوری مستقیم روی بازیتون تاثیر میزارن.

Dead By Daylight Mobile

best-games-to-test-your-phones-perfomance-with

اگر دوست دارین یک تجربه چندنفره ترسناک رو داشته باشین، احتمال زیاد عاشق Dead By Daylight میشین. این بازی هیجان‌انگیز چهار نفر به یک نفرست که کلی اشاره و شخصیت از انیمیشن‌ها و فیلم‌های ترسناک کلاسیک داره. شما در نقش یکی از بازماندگان توی بازی تلاش برای فرار از دست قاتل وحشتناکی که سعی داره همه رو بکشه میکنین. Dead By Daylight تصاویر تیره‌ و خشنی داره و در طول هر بازی هم میشه گفت خیلی خشونت وجود داره، اما برای عاشقای بازیهای ترسناک، چیزی هساش که باید فقط امتحانش کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها