اگر میخواید این قابلیت از کنسول PS۵ شما حذف نشه آپدیت جدید رو نصب نکنین

قراره توییتر هم به جمع پلتفرم‌های اجتماعی اضافه بشه که پشتیبانیشونو از PS۵ قطع کردن.

شناسه خبر: ۳۸۵۴۹۷
اگر میخواید این قابلیت از کنسول PS5 شما حذف نشه آپدیت جدید رو نصب نکنین

راهنماتو- دیگه با گذشت سالها از در دسترس گرفتن اینترنت و به وجود اومدن فضای مجازی و رسانه‌هایی که در این بعد فعالیت میکنن، میشه گفت فضای مجازی تبدیل به یکی از ابعاد زندگی خیلی از ماها شده جوری که نمیتونیم خیلی راحت ازش دل بکنیم. حالا هم به نظر پیروی سیاست‌های جدید ایلان ماسک، توییتر یا همون ایکس جدید به نظر قراره با PS5 کله بشه.

به گزارش راهنماتو، یکی از قابلیت های خوبی که رسانه‌ها مجازی رو کنسول دارن اینه که به گیمرها امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی خودشون رو از روی PlayStation 5 و یا PlayStation 4 در توییتر (که الان اسمش X هستش) میدن. این قابلیت خیلی مفیده چون با چند دکمه‌ی ساده می‌تونیم لحظات جالب یا خنده‌دار خودمون رو با دوستامون به اشتراک بذاریم و حتی میتونیم به دوستامون پز تروفی‌هایی که باز کزدنشون سخته رو هم بدیم. ولی خب متاسافنه به نظر هر اتفاق یا چیز خوبی بالاخره یک روزی به آخرش میرسه و به نظر توییتر هم دیگه داره به اون تاریخ نزدیک میشه.

همین چند وقت پیش بودش که گیمرای PlayStation اعلام کردن که به زودی همراه با یک آپدیت جدید که قراره روی PS5 منتشر بشه، دیگه نمی‌تونن مطالب خودشون رو روی توییتر به اشتراک بذارن و این تصمیم قراراه از چند روز دیگه یعنی 13 نوامبر 2023 به صورت کامل برای تمام کاربرای این کنسول محبوب اعمال بشه. اگر خاطرتون باشه خیلی وقت پیش نبود که حتی فیسبوک هم اعلام کردش که قراره دسترسیشو به روی گیمرای PS5 ببنده و دیگه اجازه ارسال محتوا از روی کنسول رو بهشون نمیده، ولی حالا با این خبر و تصمیم جدید توییتر، تنها برنامه اجتماعی سوشال مدیا که روی کنسول‌های نسل فعلی PlayStation همچنان تک و تنها باقی مونده، یوتیوب هستش.

ps5-drops-support-for-twiiter

طبق خبری که به طور رسمی از سمت سونی منتشر شده، میگن که : "از تاریخ 13 نوامبر 2023، ادغام با X (که قبلا با اسم توییتر شناخته می‌شد) روی کنسول‌های PlayStation 5 و PlayStation 4 دیگه کار نخواهد کرد. این شامل توانایی مشاهده محتوایی که روی X منتشر شده روی PS5/PS4 و توانایی ارسال و مشاهده محتوا، تروفی و فعالیت‌های مرتبط با بازی روی X مستقیماً از PS5/PS4 (یا ارتباط حساب X برای انجام این کار) می‌شه."

البته هنوز هم می‌تونیم عکس‌ها، گیم‌پلی‌ها و تصاویر تروفی‌هامون رو روی توییتر و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دیگه به اشتراک بذاریم، اما خب دیگه قرار نیست به اون راحتی قدیم که روی کنسول PlayStation داشتیم باشه. وقتی امکان استفاده از توییتر دیگه وجود نداشته باشه، بهترین راه دانلود کردن لحظات خودتون از طریق اپلیکیشن موبایل PlayStation و سپس آپلود کردنشون به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تون میتونه باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها