بالاخره بعد از ۱۰ سال از Grand Theft Auto ۶ رونمایی شد

فقط لازم بود ۱۰ سال از عرضه Grand Theft Auto ۵ بگذره که راکستار بالاخره احساس نیاز به نسخه بعدی رو پیدا کنه و اونو معرفی کنه.

شناسه خبر: ۳۸۵۵۹۵
بالاخره بعد از 10 سال از Grand Theft Auto 6 رونمایی شد

راهنماتو- چند ساعت پیش بود که یکی از معروف‌ترین خبرنگارهای حوزه گیمینگ یعنی جیسون شرایر گفتش که طبق اخبازی که از منابعش رسیده، میتونه با قطعیت اعلام کنه که طی هفته آینده راسکتار به صورت رسمی از نسخه بعدی سری بازی های Grand Theft Auto رونمایی میکنه. ولی به نظر قرار نبود این صبر یک هفته طول بکشه چون چند ساعت بعش بالاخره راسکتار این خبر فوق‌العاده و شوکه‌کننده رو به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش راهنماتو، Rockstar Games تایید کرده که شایعاتی که اخیرا توی اینترنت پخش شدن و گغتن که بازی قراره توی آینده نزدیک معرفی بشه کاملا درسته و صحت داره درسته. البته متاسفانه فعلا قرر نیست تریلری رو از این بازی ببینی ولی گفتن که "با اشتیاق زیاد" میخوان که از GTA 6 رونمایی کنن. پیامی که در کنار این خبر دادن به این صورت بود که: "با اشتیاق زیاد بهتون اطلاع می‌دیم که در اوایل دسامبر، تریلر رونمایی بازی Grand Theft Auto بعدی رو منتشر می‌کنیم." و از تمام طرفدارایی که در طول راه این سری محبوب همراهشون بودن و ازشون حمایت میکردن هم بی‌نهایت ممنون هستن.

gta6-finally-got-announced

این پست با اشاره به بیست و پنج سالگی Rockstar شروع شد و این نشون میده که تریلر GTA 6 شاید در همون روز منتشر بشه. البته تاریخ تأسیس این استودیو تنها به بازه زمانی "دسامبر 1998" اشاره می‌کنه چون استودیو به صورت رسمی در تاریخ 22 ژانویه سال بعدش به طور رسمی کار خودش رو شروع کرد.

البته همچنین مراسم جوایز بازی سال (The Game Awards) در تاریخ 7 دسامبر برگزار میشه و ممکنه یک مکان مناسب برای معرفی تریلر GTA 6 باشه. البته Rockstar هنوز تایید نکرده که در این مراسم شرکت میکنه، ولی با توجه به اینکه این مراسم معمولاً پر از تریلرهای جدید و خبرهای بزرگترین توسعه‌دهندگان بازیه، احتمال حضور GTA 6 میتونه خیلی به جا باشه.

در پایان پیامشون هم اینطوری گفتن که: "با تشکر از حمایت فوق‌العاده بازیکنان ما در سراسر جهان، ما فرصت داشتیم که بازی‌هایی که عاشقشون بودیم بسازیم - بدون شما، هیچ چیزی امکانپذیر نبوده و ما از همه شما برای به اشتراک گذاری این سفر با ما سپاسگزاریم."

gta6-finally-got-announced

میشه گفت از 10 سال پیش که Grand Theft Auto 5 منتشر شد بازار شایعات مربوط به این بازی گرم شد، جوری که همیشه ما یک خبری که حتی منبعش معلوم نبود رو در مورد نسخه بعدی این سری دریافت میکردیم ولی خب خوشبختانه دیگه این شایعات تموم شدن و ما فقط چند روز فاصله داریم تا واقعا ببینیم راکستار طی این 10 سال داشته چیکار میکرده و چطوری ایندفعه میخواد دنیای گیمینگ رو متحول کنه. البته به عنوان اخباری که تونست دل خیلی‌هارو نسبت به این بازی بد کنه میشه به گزارش Kotaku در سال 2020 اشاره کرد که در مورد فشار کاری در استودیو Rockstar صحبت شد و در سال 2022 هم این بازی به طور رسمی تأیید شد که در دست توسعه قرار داره. همینطور همین پارسال بود که یهویی یک پسر جوون موفق شده بود که سرورهای راکستار رو هم کنه و تونست اطلاعات زیادی رو درمورد این بازی با اینترنت درمیون بزاره.

Take-Two Interactive شرکت مادر راکستار هم در سال 2023 سال مالی 2024-2025 به عنوان سال سودآوری رو که قراره حداقل 8 میلیارد دلار سودآوری داشته باشه معرفی کرده بود که این هدف میتونه فقط با عرضه GTA 6 همچین درآمدی رو داشته باشه.

gta6-finally-got-announced

همزمان با این اخبار، مشخص شده که راکستارگیمز تمامی تابلوهای بزرگ و بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از معروف ترین شهرهای آمریکا یعنی نیویورک رو برای ماه بعد اجاره کرده تا بتونه کمپین بازاریابی نسخه بعدی GTA رو شروع کنه دقیقا کاری که میشه گفت 11 سال پیش قبل از عرضه GTA 5 انجام داد. در کنار همین قضیه چند ماه پیش بود که مشخص شد که یک شرکت ناشناس تمامی تابلوهای شهری میامی رو هم اجاره کرده که با این تفاسیر مشخص شده که پشت اون قضیه هم راکستارگیمز و تیک توئه.

پیروی توییت ساده راکستار گیمز از رونمایی GTA 6، سهام شرکت Take-Two به طور پیشواز و حتی قبل از عرضه این بازی سر به فلک کشیده و میشه گفت در حال حاضر در بهترین وضع خودش طی سال گذشته قرار داره. بالاخره بازهم گفته میشه که این بازی تا الان تونسته 1تا2 میلیارد خرج دست استودیوی سازنده یعنی راکستار و شرکت مادرش تیک-تو گذاشته باشه پس همچین خارج از عرف نیست که این بازی بخواد خیلی سریع هزینه تولید خودش رو جبران کنه و به مرحله سوددهی برسه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها