میدونین تیپ شخصیتی کارکترهای God of War چیه

سری ریبوت God of War تونسته با معرفی شخصیت‌های جدید و ویژگی‌های به خصوصشون تونسته کاری کنه هر شخصیت طرفدارای خودش رو داشته باشه و به نوعی محبوب باشن.

شناسه خبر: ۳۸۸۸۴۵
میدونین تیپ شخصیتی کارکترهای God of War چیه

راهنماتو- کی به شخصیت اهمیت میده وقتی که میتونین توی میدگارد واس خودتون بچرخین؟ خب ولی چون هر کسی بهر کاری اینجا هستش، این شخصیت هستش که میتونه کارکترهارو نسبت به یکدیگه متمایز کنه. از جنگیدن با ارتش‌های دشمن تا تلاش برای بزرگ کردن فرزندی در طول سفری پر خطر، کریتوس در میدگارد با شخصیت های جالبی رودرو میشه که هر کردوم ویژگی هایی دارن نسبت به یکدیگه خاصشون میکنه.

به گزارش راهنماتو، یکی از راه‌هایی که مخاطب با شخصیت موردعلاقش ارتباط برقرار میکنه اینه که میتونه یکسری از خصلت‌ها رو بین خودش و اون شخصیت مشترک ببینه. یکی از راه‌هایی که میتونین بفهمین که با کدوم شخصیت بیشترین اشتراک رو دارین اینه که ببینین که تیپ شخصیتش چیه. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به نوع شخصیت‌های MBTI بازی God of War بندازیم.

Baldur - ESTP

god-of-war-mbti-types

بالدور، مغرور، بی‌نهایت وراج و واضحاً شیطانیه، ویژگی‌های زیادی که همگی اینو نشون می‌دن که اون یک "کارآفرین" یا یک ESTP هستش. اون خودسره، دنبال چیزهای بزرگتر از خودشه و خیلی رقابتیه. اون به شدت علاقه‌مند به شکست دادن کریتوسه و تا وقتی به هدفش نرسه ول کن نیست. درسته! بالدور قدرتمنده، ولی خب معمولاً از این قدرت برای نابودی زندگی دیگران استفاده می‌کنه. البته ESTPها همشون اینقد منفی نیستن، ولی بالدور از ویژگی‌های این گروه برای نابود کردن دیگران استفاده می‌کنه.

Freya - ESFJ

god-of-war-mbti-types

فریا، مادر بالدور، تقریباً در طول بازی به عنوان مادر دلسوز و مهربون نشون داده می‌شه. اون با اودین ازدواج می‌کنه تا مردمش رو حفظ کنه و حاضره بمیره تا پسرش زنده بمونه. اون مراقب آتریوس هست و سعی می‌کنه کریتوس رو تشویق کنه که با پسرش رابطه صادقانه‌تری داشته باشه. ESFJ ها معروف به اهتمام به دیگران و تلاش برای کنترل محیط اطرافشون برای جلوگیری از رنجش بقیه هستن. اون مطمئناً ویژگی‌های این گروه رو از خودش نشون می‌ده.

Atreus - ENFP

god-of-war-mbti-types

God of War شخصیت‌های برون‌گرای زیادی داره، و آتریوس هم در این لیست قرار داره. ENFP ها معروف به بی‌نظیر بودن هستند، و آتریوس هم دقیقاً به این توصیف می‌خوره. حتی وقتی که در بازی اتفاقات پیچیده میشه، آتریوس هیچوقت از شوق زندگی یا کنجکاوی‌اش فاصله نمی‌گیره. اون همدم، صبور با پدرش، و مشتاق به آشنایی با افراد جدید (که این رو در طول بازی می‌بینیم) هستش. آتریوس باهوشه و با دیگران بهترین برخورد رو داره. میشه گفت در واقع مکمل شخصیتی هستش که باباش داره.

Sindri - INFP

god-of-war-mbti-types

میرسیم به شخصیتی که تیپش با من یکیه. INFPها به عنوان واسطه‌گرهایی شناخته می‌شن که خوبی‌ها رو در دیگران می‌بینن و می‌خوان که به دیگران کمک کنند. این دقیقاً تمام ویژگی‌های سیندری هم هست. اون احساساتی‌تر و کم‌صحبت‌تر از داداش غرغروشه، سیندری یک کوتوله‌ای هستش که حرفش ساخت ابزار و سلاح هستش. و به عنوان یک INFP استاندارد، سیندری از کار کردن تنها لذت می‌بره، وفاداره و به مسائلی که بر روی اطرافیاش تأثیر میزارن اهمیت می‌ده. سیندری یک توصیف کامل از INFP هست.

Mimir - ENTP

god-of-war-mbti-types

موندم چطوریه که توی این سری اینقدر شخصیت برونگرا وجود داره! اینکه سیندری میتونه به تنهایی کار خودش رو ادامه بده واقعا جای تعجب داره. به هر حال، "باهوش‌ترین مرد زنده" به عنوان یک ENTP راه خودش رو به کلوپ برونگراهای این بازی باز کرده و فعلا با آتریوس دوتا عضو این کلوپن. بعد تازه جوری نیستش که این دوتا باهم اصطکاک داشته باشن و از هم خودشون نیاد. مثل آتریوس، میمیر یک کنجکاوی حقیقی رو نسبت به چیزهای اطرافش نشون می‌ده و دنبال یک جواب برای هر سوالشه. اوه همیشه شاد و سرزندست حتی در مقابل هرج و مرج. خلاصه که میمیر به نظر میاد همه چیز رو در دست داره، یک ENTP واقعی.

Jörmungandr - ENFP

god-of-war-mbti-types

در نهایت، در حالی که یورمونگاندر اژدهای جهان قدرتمنده و همچنین ترسناک به نظر میاد ولی اون واقعاً دل گرمی داره. جوری که به عنوان یک "سخنور با شکوه" توسط میمیر توصیف می‌شه، این غول از گفتگو با دیگران لذت می‌بره و به دیگران مهربان است. اون با مشکلات کریتوس و آتریوس احساس همدلی میکنه، به همین دلیل هم به اونها کمک می‌کنه. اون توسط از دست دادن مردمش واقعاً متاثر شده و روح واقعی از نوع شخصیت "کمپینر" ENFP رو نشون می‌ده.

Brok - ESTP

god-of-war-mbti-types

کوچه بازاری، یکمی بی‌ادب و خیلی هم ماجراجو، بروک یک نمونه کامل از شخصیت ESTP هستش. این افراد معروف به انرژی، توانایی کنترل در مواقع دشوار و شوخ‌طبع هستن. اونها به راحتی اجازه نمیدن که هر چیزی حالشون رو بد کنه. بروک همیشه با کریتوس و آتریوس صحبت میکنه و حرف میزنه و از یادگیری درباره اسلحه‌ها از دنیاهای جدید (مثل شمشیرهای آتریوس) لذت می‌بره. حتی اگر به نظرتون بیاد که بروک بیشتر دنیال سود و منفعت خودشه باید بدونین که اون واقعاً به دیگران اهمیت می‌ده. اون یک مثال عالی از نوع شخصیت ESTP هست.

Faye - ESFJ

god-of-war-mbti-types

با استفاده از داستان‌های گفته شده درباره او توسط بروک، سیندری، آتریوس و کریتوس، می‌تونید بفهمید که شخصیت اون چه‌طوری باید بوده باشه. مثل بیشتر ESFJها، اون خیلی مهربون بودش. برای ژیانت‌های همون زمان که جلوی نژاد خودش رو گرفته بود، و این رو به شکلی کوچک با بزرگ کردن آتریوس به نمایش گذاشته بود. اون نیازهای خانوادگی خودش رو قبل از هر چیز دیگه‌ای قرار داد. علاوه بر این، به نظر میاد اون خیلی محبوب بوده، چرا که بیشتر شخصیت‌های بازی با او کارهایی داشته‌اند - یک ویژگی متداول دیگر از ESFJها.

Odin - ENTJ

god-of-war-mbti-types

اودین شخصیتی هستش که بیشتر شما توی بازی در موردش داستان میشنوید که چطور آدمی بوده و هست. اون یک ENTJئه. اودین رهبریه که از ویژگی‌های شخصیتی ENTJ برای دلایل ناپسند خودش استفاده می‌کنه. اون تیزه، خیلی باهوش، بی‌رحم و به حدی منطقی که اگر بحث سلامتی کسی پیش بیاد ولی مهم نباشه خیلی راحت بیخیالش میشه. اون قبلا میمیر رو شکنجه می‌داده تا بتونه دانشش رو از بقیه مخفی کنه و تنها به آینده خودش اهمیت می‌ده. مثل یک ENTJ دیفالت، او هدف‌منده، اما به قیمت آسیب زدن به دیگران.

Kratos - ISTJ

god-of-war-mbti-types

کریتوس زندگی‌ای پر از تراژدی رو دیده. او تحت تأثیر مرگ کسانی هستش که خیلی بهش نزدیک بودن. با این حال، در حالی که این فرد قهرمان اصلی داستانه، شخصیتش اونقدر که باید جذابیت خاصی رو نداره. کریتوس مثل یک ISTJ ئه. اون اهل عمل و قابل اعتماد هستش. و بیشتر روی هدف یا کاری که داره متمرکزه و حواسش از این قضیه پرت نمیشه حالا میخواد این کار انتقام از زئوس بشه یا خاکسپاری باقی‌مونده های همسرش فای. اون حتی خصوصیت‌های خیلی کمی رو با آتریوس به اشتراک داره. با این حال، کریتوس از دیگران مراقبت می‌کنه و هر چند که این زیاد به چشم نمیاد ولی همین اخلاصشه که محرکش برای اینکاره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها