طرفدارای GTA ۶ تئوری جالبی رو در مورد داستان تریلر این بازی مطرح کردن

یکی از چیزهایی که راکستارگیمز بهش معروفه اینه که هیچ وقت اجازه نمیده که اطلاعات زیادی درباره پروژه‌های معروفش درز کنه و به نظر تریلر GTA ۶ هم اینطوری باشه.

شناسه خبر: ۳۸۸۸۶۳
طرفدارای GTA 6 تئوری جالبی رو در مورد داستان تریلر این بازی مطرح کردن

راهنماتو- چند روزی هستش که اولین تریلر رسمی از Grand Theft Auto 6 منتشر شده و میشه گفت همه طرفدارای این بازی توی این مدت سعی کردن که این تریلر رو برای پیدا کردن اطلاعات جدید شخم زدن. البته به اطلاعات جالبی هم دست پیدا کردن.

به گزارش راهنماتو، مثلا این که به این نتیجه رسیدن که بعضی از صحنه‌های تریلر از وقایع واقعی که توی فلوریدا اتفاق افتاده الهام گرفته شده، لوسیا روی پاش مچ بندی داره که ممکنه اولای بازی و داستان، آزادی عمل گیمرهارو توی نقشه بازی یکم محدود کنه. ولی به نظر اطلاعات بیشتری به جز چیزهایی که دیدیم هم در بطن تریلر وجود داره که اگر با راهنماتو همراه باشین میتونیم با هم بهشون بپردازیم و ببینیم واقعا معنی پشت این تریلر چیه.

درسته که خیلی از حرفایی که در مورد بازی الان زده میشه فقط در حد شایعه هستش و ما نمیتونیم قطعی تایید کنیم که بله همچین چیزی تو بازی قراره باشه. حالا این قضیه این جلوی گیمرهایی که تریلر رو دیدن و تئوری‌های مختلفی که به ذهنشون خطور کرده رو نگرفته. ولی یکی از این تئوری ها هستش که اگر بخواید بهش فکر کنین متوجه میشین که چقد در واقع میتونه منطقی باشه. جوری که خیلی هم احتمال‌پذیر به نظر میاد. یکی از کاربران سابردیت گیمرهای GTA، با نام Hurdenn، فرضیه‌ای رو مطرح کرده که تریلر در واقع حوادث ابتدای بازی رو به صورت معکوس به نمایش میذاره.

fans-come-up-with-intresting-theory-for-gta6-trailer

این تئوری خیلی هم عجیب نیستش، اگه خودتون تریلر رو دوباره ببینید. تریلر با حالتی ختم میشه که به نظر میاد لوسیا و جیسون دارن برای انجام یک کار بزرگ آماده میشن و دارن مطمئن میشن که میتونن روی همدیگه حساب کنن. قبل از این قسمت، چند صحنه دیگه هست که نشون میده این دو نفر دارن از یک فروشگاه دزدی میکنن و بعدش هم با یه ماشین از اونجا و قبل از رسیدن پلیس فرار می‌کنن. بعد از اون، نشون میده این دوتا در جهت مخالف پلیس‌ها دارن حرکت می‌کنن، ولی لوسیا با یک دسته پول در دستش که به عقب داره نگاه میکنه.

fans-come-up-with-intresting-theory-for-gta6-trailer

فرض کردم که شاید این مرحله اولیه بازی باشه. بعد از اون به انتقال به زندان با دستبند مچی شکل گرفته. تریلر با تصویری از لوسیا در زندان شروع میشه، اما واقعیت مکان جیسون در اون زمان نامعلومه. این تئوری به نظر معقول میاد و حوادث مرتبط با فرار و سرقت فروشگاه به وضوح مشخصه، ولی یه بازه زمانی خالی بین سرقت و لوسیا در زندان وجود داره که توضیحی در موردش نداده شده. ممکنه بازی با اینکه لوسیا از زندان آزاد می‌شه، شروع بشه و بعد اون به همراه جیسون فروشگاهی رو سرقت کنن، اما وجود دستبند مچی اون موضوع رو کمی پیچیده‌تر می‌کنه.

fans-come-up-with-intresting-theory-for-gta6-trailer

ما می‌تونیم فرض کنیم که مقامات با استفاده از مچ‌بند حرکات لوسیا رو ردیابی می‌کنن، که این باعث میشه که سرقت فروشگاه تقریباً غیرممکن باشه و بعد از اون به سرعت دوباره در زندان بیافته. همچنین ممکنه لوسیا با جیسون همکاری کنه تا به نحوی از شر مچ‌بند خلاص بشن، و به نظر میاد که تریلر جزئیات کافی رو ارائه نمی‌ده تا بشه یک تصمیم قاطع در مورد زمانبندی حوادث این بازی گرفت. دیگه راک‌استار هستش و محتوای رمزی‌طوری که منتشر میکنن تا کسی نتونه تا قبل از انتشار بازی سورپرایزشون برای گیمرها رو خراب کنه!

حالا هر چی که باشه، این تئوری یک احتمال جالب برای شروع بازیه، ولی برای دیدن اینکه این تئوری درسته یا نه، شاید بخواهیم منتظر عرضه‌ی بازی یا حتی تریلرهای دیگه باشیم. همونطور که می‌دونید، Grand Theft Auto 6 در سال 2025 قراره به بازار منتشر بشه. اونم اگر در جریان انتشار های Rockstar Games باشین باید بدونین که انتظار این بازی رو باید تو بازه ماه سپتامبر تا اکتبر همون سال داشت.

نظرات
پربازدیدترین خبرها