باورتون میشه قرار بود یکی از جنجالی‌ترین رئیس‌جمهور های آمریکا به Tekken بیاد

خبر اومدن ترامپ به بازی‌ای که یکی از بهترینای مبارزست قطعا میتونه چشمای هر گیمری رو گرد کنه برای همین هم توی این مقاله به این میپردازیم که اصلا داستان پشتش چیه

شناسه خبر: ۳۸۹۲۲۳
باورتون میشه قرار بود یکی از جنجالی‌ترین رئیس‌جمهور های آمریکا به Tekken بیاد

راهنماتو- حالا که داریم کم‌کم به عرضه نسخه بعدی تیکن یعنی Tekken 8 نزدیک میشیم، بخشی از تیم سازنده Tekken 7 در مورد چالش‌ها و ایده های جالبی که در طی توسعه این بازی داشتن شروع به صحبت کردن. اونا راجع به اضافه کردن دونالد ترامپ به بازی به عنوان یک کاراکتر قابل دانلود (DLC) حرفای جالبی زدن. جوری که حتی حرکات و حالت‌های جدید مبارزه‌ای هم برای رئیس جمهوری آمریکا در نظر داشتن.

به گزارش راهنماتو، اولش Tekken 7 با اضافه کردن چند تا مبارز معمولی برای DLC شروع به کار کرد و میشه گفت اونقدارهم که فکرشو میکردن نتونستن تبدیل به ایده شاخ و جالبی تبدیلش کنن برای همین هم طرفدارای این سری اونقدرا هم سرش هیجان‌زده و هایپ نبودن. ولی وقتی با گذر زمان این بازی جلوتر رفتش، تغییرات جالبی رو در مورد شخصتی‌های DLC اعمال کردن. مثل اضافه کردن شخصیت‌های عجیب و غریب مثل Noctis از Final Fantasy 15، Geese Howard از Fatal Fury، و عجیب‌تر از همه، Negan از The Walking Dead.

trump-was-planned-to-be-added-to-tekken

انتخاب Negan به عنوان یک مبارز DLC برای Tekken 7 خیلی عجیب بود، ولی به نظر میاد که حتی این انتخاب عجیب‌ترین انتخاب تیم سازنده نبوده. به نقل از کاتسوهیرو هارادا، کارگردان Tekken، ایده اضافه کردن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، به عنوان یک مبارز مورد بررسی قرار گرفته بود، ولی به نظر میاد که این ایده سریعاً کنار گذاشته شد.

هارادا روی توییتر به یک کامنت شوخی‌طور که گفته بود دونالد ترامپ توی Tekken 8 میاد، جواب داده و اعلام کرده بود که ایده اضافه کردن ایشون به عنوان یک مبارز برای Tekken 7 در شب انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 مورد بررسی قرار گرفته بود. هارادا و تهیه‌کننده Tekken، مایکل موری، در اون زمان در سان فرانسیسکو بودن و هارادا به این نکته اشاره کرد که برای اضافه کردن رئیس‌جمهور آمریکا به Tekken نیاز نیست که سرش هزینه لاینسنسینگ بدن!!!!

"خب این بنده خدا که این همه سروصدا راه انداخته، چرا پس نزاریمش توی بازیمون؟"

بعد هارادا گفته بود که با توجه به همه‌ی هیاهوی انتخاباتی ترامپ، بهتره که اونو به عنوان یک مبارز به بازی اضافه کنن. هارادا و موری بعد از اون بحث هم خیلی جدی سراغ این قضیه رفتن که چطوری میتونن برای مردی که اون زمان هفتاد و خورده‌‌ای بوده یک سبک مبارزه و مشت‌زنی ابداع کنن و بعد جای خنده‌دار و شگفت‌انگیزش اینه که تونستن حتی براش سبک مبارزه ابداع کنن و روی کاغذ دقیقا میدونستن که ترامپ قراره چه سبک و نوع مبارزه‌ای رو داشته باشه.

trump-was-planned-to-be-added-to-tekken

عمرا اگه باورتون بشه که چطوری این قضیه به نتیجه نرسید! هارادا تعریف میکردش که توی همون سان‌فرانسیسکو وقتی با Uber داشته جایی میرفته، راننده‌ی اون Uber خیلی اوپن و راحت در مورد ترامپ اظهار نظر کرده و کلی فحش و بدوبیراه نثار ایشون کرده؛ همونجا بوده که هارادا به شک میفته که شاید آوردن ترامپ به بازی اونقدراهم فکر جالبی نبوده. فکرشو بکنین، اگه اون راننده Uber ناراضی نبود و اینطوری نمی‌گفت یا حتی اصن هارادا اون شب به جای اوبر یکم پیاده‌روی میکرد؛ الان ممکن بود تو یه دنیایی زندگی کنیم که ترامپ جزو شخصیت‌های Tekken بودش و ملت داشتن با اون همدیگه رو میکوبیدن. با توجه به همه‌ی اتهاماتی که از سال 2016 علیه ترامپ مطرح شده، قطعاً خیلی خوب شدش که این اتفاق اصلا نیوفتادش، وگرنه بازی کردن Tekken 7 و دیدن ترامپ میتونست روی چهره این فرنچایز و طرفدارای این سری تاثیر بدی بزاره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها