چطوری میتونین اسکین های این ماه Fortnite رو مجانی بگیرین

فورتنایت تونسته با اسکین های جذابی که اضافه میکنه فراتر از یک بازی بره و تبدیل به فضایی بشه که عرضه سرگرمی در اشکال مختلفش به هم میرسه.

شناسه خبر: ۳۸۹۲۹۴
چطوری میتونین اسکین های این ماه Fortnite رو مجانی بگیرین

راهنماتو- یعنی می‌خوای یه سری اسکین خفن توی فورتنایت بدست بیارین بدون اینکه وی-باک بخرین؟ اینجا دقیقا همونجاییه که باید باشین! این راهنما بهتون میگه که چطوری میتونین اون اسکین‌های رایگان و دست‌نیافتنی تو بخش 1 فصل 5 فورتنایت که همین چند وقت پیش یعنی دسامبر 2023 منتشر شدش رو بدست بیارین.

به گزارش راهنماتو، Fortnite یا بازی‌ پرچمدار بتل رویال ساخته اپیک گیمز، نه تنها تونسته با گیمپلی سرعتی و جذابی که داره خیلی معروف بشه، بلکه به لطف کراس‌اور هایی که طی چندسالی که از انتشارش میگذره با فرنچایز های مختلف داشته، تونسته اسکین های جذابی رو به این بازی اضافه کنه. از Alan Wake گرفته تا مرد عنکبوتی و کریتوس! ولی خب این اسکین‌ها هم قیمت خودش رو دارن و تازه باید بگم که اونقدارهم ارزون نیست خریدنشون.

خب، منطقیه که برای کسی که که تازه میخواد این بازی رو شروع کنه و یا از اسکین دیفالت بازی زده شده یک سری راه‌های باشه تا بتونه اسکین های جذابی رو برای خودش باز کنه. خوشبختانه همچین راه‌هایی توی بازی هستش. ولی خب اسکین‌های رایگان خیلی کم پیدا میشن، پس باید همیشه حواستون باشه که کی و کدوم اسکین هارو میتونین توی زمان مشخص برای خودتون باز کنین.

how-to-get-fortnites-free-skins-season5

اینجا همه‌ی اطلاعاتی که درباره اسکین‌های رایگان که الان در دسترس هستن تو فورتنایت نیاز دارین رو آوردیم و در کنارشون اسکین هایی که قبلا توی بازی بودن ولی الان منقضی شدن رو هم براتون آوردیم پس با راهنماتو همراه باشین.

اسکین های مجانی Fortnite

6تا اسکین رایگان تو فورتنایت هستش که می‌تونین بگیرینشون. اینا شامل چند تا outfit هستن، مثل Redcap، Runway Racer، Explorer Emilie، Trailblazer Tai، Jackie و Subzero Cryptic. شما میتونین همشون رو کاملاً رایگان تو بخش 1 فصل 5 فورتنایت رو داشته باشین.

لباس Redcap تو بخش 4 فصل 4 به عنوان جایزه‌ی رایگان برای بازیکنایی که تو رویداد Refer a Friend 3.0 شرکت کردن، اضافه شد. برای گرفتن این اسکین و جوایز دیگه‌ای که همراهش میان، فقط کافیه تو صفحه رویداد ثبت کنین و کوئست‌های مربوطه رو با یکی از دوستاتون کامل کنین.

بعد هم فورتنایت Runway Racer رو به عنوان بخشی از مجموعه‌ی رایگان Velocity Chic تو فصل OG فصل 4 اضافه کردش. برای دریافت این اسکین و همه‌ی جوایزش، باید هرکدوم از کوئست‌های Runway Racer رو کامل کنین.

Explorer Emilie و Trailblazer Tai همراه با LEGO Fortnite تو فصل 5 وارد شدن. شما می‌تونی لباس Explorer Emilie رو با عضویت در LEGO Insiders بگیری و بعد اونو به اکانت اپیک خودت که برای فورتنایت استفاده می‌کنی وصل کنی. Trailblazer Tai هم می‌تونی رایگان بگیری فقط با انجام 4 تا کوئست آسون تو LEGO Fortnite.

how-to-get-fortnites-free-skins-season5

بعدش لباس Jackie به صورت رایگان به همراه Rocket Racing، یه مد جدید تو فصل 5 به بازی اضافه شد. همچنین می‌تونین این لباس مسابقه‌ای رو به صورت رایگان با انجام یک کوئست خاص با نام Try Rocket Racing! تو بازی بگیرین.

پلی‌استیشن دوباره با فورتنایت همکاری داشته و لباس رایگان Subzero Cryptic و کوزمتیک‌های مرتبط رو به بازی اضافه کرده. برای گرفتن این اسکین و باندل مرتبط، نیازه که اشتراک PlayStation Plus داشته باشین.

و در نهایت، می‌تونی لباس‌های Winterfest Bushranger و Holiday Boxy رو از Daily های خاص که تو Winterfest 2023 از 14 دسامبر تا 2 ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس هستن رو بگیرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها