تمامی اطلاعاتی که باید در مورد بسته الحاقی Valhalla بازی God of War Ragnarok بدونین

استودیو سانتامونیکا توی یک اقدام غیرقابل انتظار یک بسته الحاقی جدید رو برای God of War Ragnarok منتشر کرده که تونسته تحسین طرفدارای این سری رو داشته باشه.

شناسه خبر: ۳۸۹۲۹۷
تمامی اطلاعاتی که باید در مورد بسته الحاقی Valhalla بازی God of War Ragnarok بدونین

راهنماتو- دی‌ال‌سی جدید God of War Ragnarok به اسم Valhalla یکهویی منتشر شدش و میشه گفت تمام گیمرای طرفدار سونی و خدای جنگ رو غافلگیر کردش. ولی خب باز خوبی این قضیه اینه که یعنی گیمرا میتونن از ماجراجویی جدید کریتوس لذت ببرن. همین بسته الحاقی تونست خیلی‌هارو به وجد بیاره اما خب چقدر طول می‌کشه تا تموم بشه؟ با راهنماتو همراه باشین تا با هم نگاهی به این بسته الحاقی جدید Valhalla برای بازی God of War: Ragnarok داشته باشیم

به گزارش راهنماتو، یکی از شگفت‌آورترین خبرهایی که توی مراسم حوصله‌سربر امسال The Game Awards تونست خیلی از حضار رو از خواب بپرونه و هیجان زدشون بکنه، نمایش یک تریلر از DLC کاملاً جدید برای God of War Ragnarok بودش که بعدش هم گفتن که قراره فقط 5 روز دیگه منتشر بشه که با کلی تشویق و سوت همراه بودش.

God of War: Ragnarok تونست یک پایان شایسته و حماسی رو باری داستان نورس این سری تعریف کنه و تقریباً تونست تمام شبهات موجود رو با داستان فوق‌العاده‌ای که داشت جواب بده و چیزی رو از قلم نندازه. ولی بازم این پایان عالی نتونست عطش طرفدارای این سری رو برای اون پایان حماسی که تو ذهنشون داشتن برطرف کنه. اما Valhalla تونست به عنوان یک اپیلوگ بی‌نظیر برای بازی Ragnarok عمل کنه و یک داستان همراه با کاراکترای پیچیده‌تری رو تعریف میکنه. چیزی که به عنوان یکی از خصوصیات بارز استودیوهای Santa Monica شناخته میشه.

all-you-need-to-know-about-valhalla-dlc-for-gow-ragnarok

با این حال، Valhalla همچنین برای طرفداران داستان یونان باستان سری اصلی God of War هم چند تا سورپرایز هم داره که باعث میشه که بیشتر به عنوان فن‌سرویس به طرفدارای این سری بگه که همچنان این استودیو ریشه‌های خودش و کریتوس رو فراموش نکرده و این چیزی نیست که استودیو بخواد ازش غافل بشه.

خب پس حالا چقدر طول میکشه تا بتونین Valhalla روی توی God of War: Ragnarok رو تموم کنین؟

یک دور بازی کردن بخش اصلی God of War Ragnarok Valhalla حدود 6 ساعت زمان می‌بره، الته این به گفته HowLongToBeat هستش که یعنی توی این پلی‌ترو نباید زیاد حواستون به اطراف پرت نشه و فقط به خاصر داستان بازی کنین. اما اگر قصد دارین که گشت و گذار عمیق‌تر و کامل‌تری رو توی جهان مرموز Valhalla داشته باشین و همچنین به جریانات داستانی بیشتری بپردازین، ممکنه تا 8 ساعت هم زمان ببره.

ولی خب، این ساعت‌ها ممکنه باز هم بسته به کسی که بازی میکنه متفاوت باشه. چون که Valhalla دارای عناصر زیادی از نوع روگلایک هستش که بهتون اجازه میده که به چندین راه مختلف بازی رو امتحان کنید، و البته اگه بخواید بیشتر آزمایش کنید، ممکنه زمان بیشتری رو بگذرونید.

all-you-need-to-know-about-valhalla-dlc-for-gow-ragnarok

اگرچه Valhalla شاید به اندازه DLCهای پولی دیگه طولانی نباشه، ولی خب تونسته کاری که میخواسته رو انجام بده. همچنین یک نویسنده ارشد در استودیوی Santa Monica توی یک توییت گفته که تیتراژ آخر این بسته به معنای اتمام بازی نیستش! به نظر میاد که استودیو سانتامونیکا اطلاعات مهمی رو هم آخر این بسته الحاقی برای طرفدارای این سری آورده که نباید از دستش بدن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها