بهترین کرم آبرسان برای رهایی از خشکی پوست در فصل سرما

اگر شما هم از خشکی پوست در فضل زمستان خسته شده اید با راهنماتو همراه باشید تا محصولی سازگار با پوست‌تان را معرفی کرده و شما را به نتیجه دلخواهتان برسانیم.

شناسه خبر: ۳۸۹۴۳۸
بهترین کرم آبرسان برای رهایی از خشکی پوست در فصل سرما

راهنماتو- با از راه رسیدن فصل زمستان، خانم ها و آقایان به دنبال یک نرم کننده آبرسان برای رهایی از شر خشکی پوست خود هستند تا به کمک آن بتوانند با پوستی نرم از دل سرما بگذرند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید ما علاوه بر خشکی، نوع پوست شما را هم در نظر گرفته و محصولی سازگار با آن را معرفی کرده ایم تا در پایان نتیجه دلخواهتان را به دست آورید، پس با ما همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: کرم آبرسان دست و صورت لافارر

12

به گزارش راهنماتو، کرم لافارر یکی از محصولات آرایشی پر فروش در حوزه نرم کننده و آبرسان و دارای 4 مدل مختلف برای پوست افراد است.

مدل 01 آن کنترل کننده چربی، مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه با حجم 75 میلی لیتر و (قیمت حدودی 350 هزار تومان)

این محصول حاوی عصاره گیاهان آنانتیاکلرانتا، بابونه و آلوئه ورا، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم هیالوورونات و عاری از مواد آکنه زا است. همچنین با توجه به فاقد چربی و کومدوژن بودن آن به کنترل چربی پوست کمک می کند و روند پیری پوست را نیز کند می کند.

مدل 02 مناسب پوستهای نرمال و مختلط با حجم 75 میلی لیتر و (قیمت حدودی 200هزار تومان)

این محصول حاوی بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام است که موجب احیای نرمی، لطافت پوست و رطوبت رسانی طولانی مدت می شود. این مدل دارای رطوبت رسانی عمقی، کند کننده پیری، محافظت از پوست در مقابل رادیکال های آزاد است. همچنین فاقد مواد کومدوژن، براق کننده و حاوی ویتامین ای و سی است.

مدل 03 مناسب پوست های خشک با حجم 75 میلی لیتر و (قیمت حدودی 160 هزار تومان)

این کرم ضمن رطوبت رسانی عمقی پوست، از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و موجب کند شدن روند پیری پوست می شود. ویتامین های ای و سی و عصاره گیاهان به کار رفته در آن از جمله بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام موجب احیای نرمی و لطافت پوست، رطوبت رسانی طولانی مدت و ممانعت از خروج رطوبت پوست، رفع خارش و پوسته پوسته شدن می شوند.

مدل 04 مناسب پوست های حساس با حجم 75 میلی لیتر و (قیمت حدودی 150 هزار تومان)

این کرم در کنار عوامل رطوبت رسان، به کنترل چربی های ترشح شده ازغدد چربی پوست نیز کمک می کند. این محصول هم، چون دیگر مدل های نام برده به دلیل رطوبت رسانی عمقی، روند پیری پوست را کند و در مقابل رادیکال های آزاد از آن محافظت می کند.

عصاره گیاهان به کار رفته از جمله پنیرک، آلوئه ورا، روغن زیتون و روغن بادام در این محصول به پیشگیری از التهاب، قرمزی، حساسیت پوستی، بازیابی حس طراوت و شادابی پوست می شود. این محصول همچنین فاقد اسانس می باشد.

چرا کرم نرم کننده لافارر بهترین گزینه برای رهای از خشکی پوست است؟

پی اچ تمام مدل های این کرم 5.5 است ( پی اچ طبیعی پوست صورت و بدن عموما عددی بین 4/7 تا 5/75 می باشد) که با توجه به طبیعی بودن این عدد، می توان لافارر را کرمی آبرسان، ضد حساسیت و مناسب برای پوست دانست که به نرمی پوست و کاهش سایز منافذ کمک می کند.

البته اگر می خواهید از تجربه افراد دیگری هم برای خرید این کرم استفاده کنید باید به شما بگویم که اکثر کسانی که نگران سطح چربی پوست خود و براق نبودن این کرم روی پوست خود بوده اند، این محصول را توصیه کرده اند.

رضایت قابل قبول مصرف کنندگان نشان می دهد که این کرم نگرانی درباره جوش زدن را نیز به حداقل رسانده است.

همچنین افرادی که از خشکی های مکرر دور دهان و اطراف بینی شاکی بوده اند، پس از مصرف این کرم کمتر عوارض مورد نظر را تجربه کرده اند.

آمار و ارقام موجود در پلتفرم های فروش نشان می دهد کاربرانی که تجربه استفاده از این کرم را در فصل سرما را داشته اند در مقایسه با دیگر محصولات نرم کننده و آبرسان رضایت 73 درصدی از این محصول را به ثبت رسانده اند.

در صورتی که گزینه پیشنهادی مورد توجه شما قرار نگرفت گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید.

دیگر گزینه های پیشنهادی ما:

1- کرم آبرسان راکوتن مدل Prebiotic مناسب پوست های مختلط با حجم 50 میلی لیتر و (قیمت حدودی 130 هزار تومان)

این کرم به دلیل رطوبت رسانی عمقی پوست برای افرادی که پوست خشکی دارند و به صورت مداوم پوست آن ها پوسته پوسته می شود مناسب است.

2- کرم مرطوب کننده ام کیو مدل Hydratante مناسب انواع پوست با حجم 55 میلی لیتر و (قیمت حدودی 140 هزار تومان)

این محصول رطوبت را با ماندگاری طولانی از عمق پوست تامین می کند که علائم خشکی پوست مانند قرمزی، التهاب، کشیدگی، خارش،و پوسته ریزی را از بین می برد.

3- کرم نیو آ مدل Soft مناسب برای انواع پوست با حجم 300 میلی لیتر و (قیمت حدودی 220 هزار تومان)

این برند کرم با فرمولاسیون حاوی روغن جوجوبا و ویتامین با ایجاد لایه ای بر روی سطح پوست از آن در ماقبل عوامل بیرونی محافظت کرده و مانع از خشک شدن و پیری زود رس پوست می شود.

4- کرم مرطوب کننده پرودرما مدل Face&Neck سازگار با انواع پوست با حجم 40 میلی لیتر و (قیمت حدودی 100 هزار تومان)

این محصول با تامین و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست سبب افزایش نرمی، انعطاف پذیری و جلوگیری از خشکی پوست می شود. همچنین این کرم فاقد چربی و حاوی روغن بادام شیرین، شی باتر و اسکالن، روغن دانه انگور، روغن جوجوبا و پروتئین کلاژن هیدرولیز شده رتینل است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها