چطوری میتونین Resident Evil ۴ Remake رو روی گوشی آیفونتون و آیپدتون بازی کنین

اپل با تمرکز بیشتر روی آوردن سری بازی‌های Resident Evil به پلتفرم خودش میخواد در آینده گیمینگ سهمی مهم رو داشته باشه.

شناسه خبر: ۳۸۹۵۳۲
چطوری میتونین Resident Evil 4 Remake رو روی گوشی آیفونتون و آیپدتون بازی کنین

راهنماتو- یک زمانی برای اینکه استودیوهای بازیسازی بتونن یک نسخه از بازیشون رو روی کنسول های دستی منتشر کنن،مجبور میشدن که بخش‌های زیادی از بازیشون رو حذف کنن یا اصلا مسئولیت ساخت یک پورت کامل برای اون کنسول یا گوشی‌های موبایل رو به استودیوهای دیگه‌ای محول کنن. ولی خب با پیشرفت تکنولوژی و قوی‌تر شدن گوشی های همراه و کنسول های دستی شما میتونین خیلی راحت یکی از بازیهایی که روی کنسولتون بازی میکنین رو روی گوشیتون داشته باشین و بازیش کنین.

به گزارش راهنماتو، حالا هم کپکام، سازنده سری محبوب Resident Evil اعلام کرده که قراره نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 در تاریخ 20 دسامبر بر روی iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max، همچنین iPad و Mac های مجهز به چیپست M1 یا نسل‌های بعدیش، منتشر بشه. تازه خبر خوب اینه که برعکس بازی اصلی که بسته محتوای الحاقی Separate Ways که چند ماه بعد از بازی منتشر شدش هم قراره در همون روز منتشر بشه و در دسترس گیمرای دستگاه‌های اپل بگیره.

تازه این نسخه از ریمیک بازی اصلی که ژانر ترس-بقا رو داشت و در سال 2005 منتشر شده بود، از Universal Purchase هم میتونه پشتیبانی کنه. قابلیتی که شما با اون میتونین فقط یک بار بازی رو روی یکی از دستگاه‌های اپل بخرین و میتونین اونو روی iPhone، iPad و Mac خودتون بازی کنین. در کنار این ویژگی فوق‌العاده اقتصادی، این بازی Cross-Progression هم داره که با اون شما وقتی که دیگه نمی‌خواید جلوی iMac خودتون بنشین و بازی کنین، خیلی راحت جاتونو عوض کنین و بقیه بازیتون رو روی iPhone یا iPad خودتون ادامه بدین.

how-to-play-re4-remake-on-iphones

تازه یکی از خوبی‌هایی که بازیهای کپکام روی پلتفرم اپل دارن اینه که شما اگر مطمئن نیستین که این بازی میتونه به خوبی روی گوشیتون اجرا بشه، خیلی راحت میتونین یک نسخه دمو رو به صورت کاملا مجانی روی دستگاهتون دانلود کنین. این به شما این امکان رو می‌ده که ببینید Resident Evil 4 چقدر خوب روی دستگاهتون اجرا میشه و بررسی کنید که کنترل‌های لمسی روی iPhone و iPad شما چقد خوب میتونن برای این بازی عمل کنن. در کنار کنترل های تاچ نسخه های لمسی این بازی، قابلیت استفاده از دسته رو هم دارین. همچنین در نسخه Mac اگر با دسته زیاد راحت نیستین می‌تونین خیلی راحت از کیبورد و موس استفاده کنین.

شما میتونین از تاریخ 20 دسامبر 2023 این بازی معروف و فوق‌العاده رو از اپل‌استور با قیمت "یکم بالای" 60 دلار بخرین ولی به جاش یک تجربه فوق‌العاده رو میتونین با خودتون هرجایی ببرین.how-to-play-re4-remake-on-iphones

اخیراً اپل بیشتر روی آوردن بازی‌های معروف و اجراشون روی دستگاه‌های خودش تمرکز کرده. Resident Evil Village هم چند وقت پیش بود که بر روی iPhone 15 Pro، iPhone 15 Pro Max و iPad های مجهز به سیلیکون اپل منتشر شدش. همچنین در کنار اومدن نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 به دستگاه‌های اپل، قراره که بازی پرطرفدار گربه‌ای 2022 به اسم Stray در ماه دسامبر روی Mac بشه. Assassin's Creed Mirage و Death Stranding هم جزو بازی‌هایی هستن که در ماه‌های آینده برای دستگاه‌های اپل منتشر میشن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها