از کجا میتونین باحال‌ترین تفنگ Cyberpunk ۲۰۷۷ رو پیدا کنین

CDPR با اضافه کردن یکسری آیتم‌های جذاب به بازی، میخواد از گیمرها تشکر کنه که توی سخت‌ترین دوران توسعه این بازی همچنان جزو هوادارای این بازی باقی موندن.

شناسه خبر: ۳۸۹۶۱۸
از کجا میتونین باحال‌ترین تفنگ Cyberpunk 2077 رو پیدا کنین

راهنماتو- واقعا کیه که از یک داستان کام‌بک خوب بدش بیاد؟! Cyberpunk 2077 بعد از گذشت سه سال بالاخره به وضعیتی رسیده که طرفدراش رو میتونه سربلند کنه. بعد از سال‌ها به‌روزرسانی و یک انیمه خوب و یک بسته الحاقی حتی بهتر، CD Projekt Red نسخه کامل این بازی رو با اسم Ultimate Edition منتشر کرده. همین‌طور با این نسخه جدید، یه به‌روزرسانی 2.1 هم اومده که باگ هایی رو برطرف میکنه و ویژگی‌های بیشتری که تو تریلرهای قبل از عرضه قولش رو داده بودن رو همراه داره، مثل سیستم متروی قابل استفاده در بازی.

به گزارش راهنماتو، در کنار برآورده کردن خواسته‌هایی که گیمرها از سه سال پیش از این بازی داشتن، به نظر میاد که CDPR با اضافه کردن یکسری آیتم‌های جذاب به بازی، میخواد خیلی غیر مستقیم از گیمرها تشکر کنه که توی سخت‌ترین دوران توسعه این بازی همچنان جزو هوادارای این بازی باقی موندن.حالا از بین این آیتم‌های جذابی که به بازی اضافه شدن میشه به تفنگ XMOD2 اشاره کرد. تفنگ براق و جذابی که میشه گفت قوی‌ترین توی بازیه همراه با دو لوله ماژول. Achilles XMOD2 تفنگی هستش که انگاز نسخه پیشرفته‌تری از Tech Rifle هستش. Tech Rifle در ضمن تفنگی هستش که به وفور توی تریلرهای مختلف این بازی دیدین. حالا با راهنماتو همراه باشین تا بفهمین از کجا میتونین این تفنگ سوپر باحال رو پیدا کنین.

اول باید برین به Dogtown

where-to-find-the-coolest-gun-in-cyberpunk2077

شما میتونین Achilles رو توی محله Dogtown پیدا کنین که اتفاقا جایی هستش که بسته الحاقی Phantom Liberty درش اتفاق میفته. بعد از ماموریت‌های ابتدایی این بسته DLC، شما می‌تونین آزادانه از این منطقه بیرون برین و بهش برگردین. شما جای نزدیک‌ترین ایستگاه فست‌تروال توی استادیوم EBM Petrochem برین. بعدش از دروازه استادیوم بیرون برین تا به Dogtown برسین و به سمت Heavy Hearts Club حرکت کنین. این کلوپ همون هرم بزرگی هستش که توی Phantom Liberty به منطقه DogTown اضافه شده، واقعا چیزی نیستش که چشمتون رو نگیره و متوجهش نشین. تازه این کلوپ هم خونه شخصیت مرموز بازی یعنی Mr. Handsهستش و تازه خودشم توی داستان اصلی Phantom Liberty خیلی دخیله.

از جلوی کلوپ Heavy Hearts به سمت دیگه خیابان برین تا پله‌های یه بلوک ساختمونی رو پیدا کنین. این پله‌ها توی سمت ساختمونه که استادیوم به طرفشه.

شما باید بتونین Achilles رو توی یک جای مخفی پیدا کنین

همین پله‌هایی که پیدا کردین رو بالا برین تا به منطقه بالای بالکن برسین. تو بالای پله‌ها به سمت چپ برین و بعد از اون از یک راهروی اتصال بین ساختمون‌ها عبور کنین. تو آخر مسیرتون به یک جا میرسین که اتگار با خرابه‌های ساختمونی بسته شده. شما باید بتونین از بین این خرابه‌ها یک مسیر تنگ رو پیدا کنین و ازش عبور کنین تا بتونین به یک مسیر مخفی برسین.

where-to-find-the-coolest-gun-in-cyberpunk2077

تو انتهای این مسیر، یه منطقه مخفی و یه NPC به اسم Sam Jacobs وجود داره. شما می‌تونین کامپیوتر توی گوشه اتاق رو بررسی کنین تا اطلاعات بیشتری در مورد این آقا بدست بیارین. شما تو این اتاق میتونین هر چیزی رو برای خودتون بردارین، ولی خب قابل توجه‌ترینش نسخه طلایی اسلحه Achilles XMOD2 هستش.شما میتونین اون رو روی تخت پایینی زیر Sam پیدا کنین. خیلی راحت تفنگ رو برا خودتون بردارین و Sam کوچکترین اعتراضی به این حرکتتون نمیکنه. این نسخه از Achilles یه پوشش طلایی درخشان داره و اگه تو سطح 60 پیداش کنین، میتونه دمیج و اتک‌های رو با یه ضریب Damage Multiplier +175% به دشمناتون بزنه. برای بازیکنایی که شخصیت تو بازیشون تخصصش توی Tech Weapon هستش، پیدا کردن این اسلحه یه چیز منحصر به فرده که واقعا ارزشش رو داره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها