GTA Definitive Edition این بار به دلایلی که فکرشو هم نمیتونین بکنین باعث شگفتی شده

GTA Trilogy: The Defenitive Edition با مشکلاتی زیادی که توی اجرا و عملکردش داشت چیزی جز یک فاجعه تمام عیار برای Rockstar Games نبود.

شناسه خبر: ۳۸۹۶۳۳
GTA Definitive Edition این بار به دلایلی که فکرشو هم نمیتونین بکنین باعث شگفتی شده

راهنماتو- GTA Trilogy: The Defenitive Edition بعد از عرضه‌اش مشخص شدش که این مجموعه چیزی نیست جز یک فاجعه تمام عیار برای Rockstar Games. اتفاقی که آبروی راکستار رو زیر سوال بردش. ولی حالا با گذشت 2سال ار انتشارش در یک خبر غیرمنتظره، این بازی روی پلتفرم Netflix و همچنین گوشی‌های موبایل منتشر شده. به نظر برخلاف نسخه کنسولی و کامپیوتر این مجموعه بازی، نسخه نتفلیکس و گوشی تونسته رضایت خیلی از گیمرهارو به خودش جلب کنه.

به گزارش راهنماتو، Netflix با این خبر که میخواد این بازی رو روی پلتفرم استریمینگش منتشر کنه تونست همه رو به نوعی شوکه کنه، اتفاقی که کمتر کسی انتظارش رو داشت که بشه مجموعه‌ای از بازیهای کلاسیکی که همه باهاش خاطره دارن روی نتفلیکس بتونن بازی کنن. تازه وقتی Netflix اعلام کردش که قراره GTA: The Trilogy - Definitive Edition که به شدت هم مورد انتقاد گیمرا و منتقدا گرفته بود، روی این پلتفرم عرضه بشه، باعث شدش که خیلی‌ها برای اولین بفهمن که اصلا نتفلیکس پلتفرمی رو برای اجرای بازی داره!

gta-definitive-edition-has-gamers-in-shock-after-moble-release

برای کسایی که اطلاعی ندارن، Definitive Edition سه عنوان GTA یعنی GTA 3، Vice City و San Andreas رو با گرافیکی "مثلا" ارتقاء یافته، تغییراتی در HUD بازی و موارد دیگه رو به همراه داره. با این حال، عرضه این نسخه برای کنسول‌ها به مزاق هوادارا و گیمرا به خاطر باگ‌ها و مشکلات عملکردی زیادی که داشت زیاد خوش نیومد، این قضیه تا حدی جدی شده بودش که خیلی‌ها همون اول سریع میخواستن پولشون رو پس بگیرن؛ اتفاقی که خیلی‌ها اونو با عرضه اولیه بازی Cyberpunk 2077 مقایسه میکنن.

تو یه یک انتشار یهویی، معلوم شدش که Definitive Edition روی دستگاه‌های موبایل از طریق Netflix خیلی عالی اجرا میشه و هوادارا از این اتفاق همینقدر که شما شوکه شدین اونا هم شدن!

gta-definitive-edition-has-gamers-in-shock-after-moble-release

طرفدارای GTA نسخه Definitive Edition رو گوشی رو با نسخه های کنسولی و کامپیوتر مقایسه میکنن.

Definitive Edition در تاریخ 14 دسامبر به سرویس گیمینگ Netflix اضافه شدش و به گیمرای روی موبایل این فرصت رو داد تا بتونن این بازی رو روی گوشیشون امتحان کنن. از زمان عرضه‌ این بازی روی گوشی، هوادارای این سری نظرشون رو در مورد اجرا و عملکرد این بازی روی رسانه‌های اجتماعی به اشتراک میزارن و جالب اینه که نظراتشون هم خیلی مثبت بوده. تعداد زیادی از توئیت‌ها، پست‌ها و اسکرین‌شات‌ها همه با هم همون بازخورد مثبت رو به اشتراک می‌ذارن که عالی به نظر میاد. اینقدر این بازی رو گوشی خوب عمل میکنه که همه میگن به طرز عجیب و شگفت‌آوری نسخه گوشی این بازی از نسخه‌های PlayStation، Xbox و کامپیوتر هم حتی بهتره و تونسته اون ریمستر شایسته که همه انتظارش رو داشتن باشه.

در حین بازی کردن Definitive Edition روی دستگاه‌های موبایل، تنظیمات داخل بازی امکانات سفارشی زیادی رو بهتون ارائه می‌ده. به عنوان مثال، "نورپردازی کلاسیک" شکل و حالت آسمان از عناوین اصلی رو براتون تداعی میکنه. Rockstar هم توی پستی، این ویژگی‌ها رو همزمان با عرضه بازی به همراه چندین بهبود دیگه تایید کرد.

gta-definitive-edition-has-gamers-in-shock-after-moble-release

خیلی از مردم امیدوارن که نسخه‌های کنسول و PC هم همین امکانات رو داشته باشند. ولی با تمرکز روی GTA 6، به نظر میاد Rockstar قرار نیست تمرکزش رو روی این قضیه بزاره. با این حال، یه پچ 60 فریم بر ثانیه برای Red Dead Redemption هم چند وقت پیش منتشر شدش، پس نمیشه به طور قطعی بگیم که قرار نیست خبرای خوبی در راه GTA DE باشه. GTA: The Trilogy - Definitive Edition همین حالا از طریق Netflix در دسترسه، البته اگر اشتراک نتفلیکس داشته باشین. ولی خب جدا از نتفلیکس شما میتونین از طریق App Store یا Google Play هر کردوم از این بازیها رو با قیمت 20 دلار به طور جداگونه بخرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها