باگ جدید COD Warzone شما رو شکست‌ناپذیر میکنه

یک بار دیگه شاهد این هستیم که اکتیویژن به مشتری‌ها و طرفدارای بازیهای خودش اهمیتی نمیده و گل سرسبدشون یعنی Call of Duty هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنه.

شناسه خبر: ۳۸۹۷۸۱
باگ جدید COD Warzone شما رو شکست‌ناپذیر میکنه

راهنماتو- تقریبا یک ماه از عرضه نسخه جدید Call of Duty میگذره و همین چند وقت پیش بودش که بالاخره اولین فصل از محتوای اضافی برای Modern Warfare III منتشر شدش. همراه با این محتوای جدید باری بازی MW III و همچنین Warzone، اکتیویژن یک قابلیت خیلی محبوب رو هم به مپ Urzikestan اضافه کرده. حالا این قابلیت محبوب چیه؟ باید بهتون بگم که همون قطاری هستش که قبلا هم توی Verdansk دیده بودیمش. این قطارتوی مپ میچرخه و همیشه سرش تو بازی بین پلیرا دعواست.

به گزارش راهنماتو، خوشبختانه یا متاسفانه به نظر میاد این قطار محبوب با خودش یک سری باگ‌های جالبی هم به بازی اضافه کرده.یکی از باگ‌هایی که به بازی اضافه شده تونسته خیلی سریع توجه گیمرا و طرفدارای این بازی رو به خودش جلب کنه و به سرعت مایه اعضاب خوردی یا خنده گیمرها بشه.

حالا این باگ که فقط میشه اونو توی مپ Urzikestan بخش Warzone دید واقعا چیه و چرا اینقدر بدجور رفته روی اعصاب کسایی که این بازی رو بازی میکنن. خب راستش باید بهتون بگم که به نظر میاد هر وقت که کسی تصمیم میگیره که سوار این قطار بشه و هر چیزی که توش هست رو لوت کنه، بلافاصله بدون اینکه بفهمه شکست ناپذیر میشه و هیچ کس نمیتونه اونارو تا وقتی که داخل قطار هستن بکشه؛ برای همین هم این قضیه داد خیلی از کسایی که قربانی این باگ شدن رو درآورده

در ادامه براتون یکی از کلیپ‌هایی که تونست سر این قضیه View بخوره رو آوردیم تا شما هم ببینین این باگ چطوری کار میکنه، پس با راهنماتو همراه باشین.

این ویدیو اولش روی ردیت آپلود شدش و توضیحات کسی که اونو آپلود کرده بود اینجوری بودش که: "این بازی چه شوخی‌ه بی مزه‌ایه!!!". بعدش توی ویدیو میبینیم که پلیری در داخل قطار، با یک شخص دیگه روبرو میشه. بعد با وجود اینکه فرصت اولیه رو برای حمله داشته و کاملا در نزدیکی بازیکن دیگه بوده سعی میکنه که اونو بکشه ولی خب بازیکن دیگه خیلی راحت و ریلکس برمیگرده با نثار چندتیر که مشخصه نصفشون از اون فاصله به هدف اصلا نخوردن حریفش رو از روی قطار پیاده میکنه!

واکنش خیلی از گیمرهای کژوال بازی اینطوری بودش که الان طرفدارای دوآتیشه Call of Duty سروکلشون پیدا میشه و تقصیر رو گردن اون بازیکنی که قربانی شده میندازن که بازی بلد نبوده. خلاصه که عده زیادی از گیمرها این قضیه رو حاصل پایین بودن کیفیت ساختن این بازی و عدم توجه اکتیویژن به مشتریاش میدونن. به طوری که تقریبا همه یک صدا روی این قضیه اتفاق نظر دارن که: "یک بازی بد همیشهیک بازی بد میمونه."

cod-train-makes-you-invincible-in-warzone

البته باز از طرف دیگه هم یک سری از پلیرها میگن که این اتفاق مربوط به باگ در قطار نیستش، بلکه بخار اینه که پینگ طرف خیلی بالا بوده و همون موقع بازی Packet Loss هم داشته که باعث شده تیراش به هدف نخورن. بعضی دیگه هم میگن اون دری که قرار بوده جلوی این دو پلیر باشه در واقع بسته بود و بازی به اشتباه تشخیص داده که در همچنان بازه برای همین این دو میتونستن همدیگه رو ببینن ولی نتونن هم رو بکشن!

خلاصه دلیل این باگ هر چی باشه تونسته برای گیمرایی که از روز اول طرفدار Warzone بودن یک دلیل دیگه باشه برای اینکه این بازی هم مشکلات فراوان خودشو داره و کاملا هم بی نقض نیستش.

نظرات
پربازدیدترین خبرها