تریلر اول GTA ۶ قراره همین هفته منتشر بشه

بالاخره Rockstar Games بعد از ۱۰ سال تریلر جدیدی از نسخه بعدی این سری رو منتشر میکنه.

شناسه خبر: ۳۸۷۸۲۹
تریلر اول GTA 6 قراره همین هفته منتشر بشه

راهنماتو- میشه گفت بالاخره بعد از 10 سال تازه قراره از نسخه جدید Grand Theft Auto رونمایی بشه و همین قضیه مثل بمب تونسته صدا کنه و حتی کسایی هم که گیمر نیستن رو هم کنجکاو کنه که این همه هایپ برای چیه.

به گزارش راهنماتو، راکستار بالاخره بعد از قولی که ماه پیش داده بود که گفته بود اوایل ماه دسامبر میلادی 2023 اولین تریلر از این بازی رو منتشر میکنه؛ با یک پست خیلی ساده که فقط تاریخ روش نوشته بود، بالاخره مشخص کرد که این تاریخ کی هستش. خب حالا اولین تریلر این بازی قراره 5 دسامبر، یعنی همین سه‌شنبه که بیاد منتشر بشه. تازه حتی زمان دقیقش رو هم داریم، Rockstar گفته که این تریلر اول ساعت 9 صبح به وقت شرق آمریکا (ET) یا به ساعت خودمون میشه ساعت 17:30 عصر سه شنبه ، منتشر میشه.

gta6-trailer-coming-this-week

راستش این زمان خیلی زودتر از اون چیزیه که قبلا انتظارش رو داشتیم. Rockstar قبلاً تایید کرده بود که رونمایی در اوایل دسامبر خواهد بود، و این باعث شد که بسیاری از ماها فکر کنیم ممکنه در The Game Awards در تاریخ 7 دسامبر معرفی بشه. ولی خب حالا میدونیم که Rockstar خودش قراره مسئول این رونمایی باشه و در طی چند روز آینده بالاخره میتونیم ببینیم که راسکتار توی این 10 سال گذشته چه آشی رو برای طرفداراش پخته جوری که همه چشم انتظارشن.

میشه گفت جز لیک‌های پارسال و یکسری شایعه و گمانه زنی چیزی در مورد این تریلر نمیدونیم. همین هم تونسته همه توجه‌هارو از بزرگ و کوچیک به خودش جلب کنه، دیگه ناسلامتی فرنچایز GTA بزرگ ژانر جهان-باز شناخته میشه، ژانری که میتونه هر کسی رو به خودش جلب کنه. حالا این هایپ رو کنار این فکت بزارین که از رونمایی نسخه قبلی این بازی تقریبا 13 سال میگذره. همین هایپ نشون میده که دیگه خیلی‌ها از منتظر موندن دیگه عاصی شدن و میخوان تجربه جدیدی رو توی این سری داشته باشن.

تازه اینکه Rockstar این تریلر رو با عنوان "تریلر 1" معرفی کرده، یعنی نباید انتظار داشته باشیم روز سه‌شنبه همه چیز رو در مورد بازی بفهمیم. در واقع، حتی مشخص نیست که آیا یک تاریخ انتشار هم خواهیم دید یا نه. اما با توجه به اینکه طرفداران چقدر منتظر موندن، هر چیزی که به نظر یکم هم به گیم‌پلی نزدیک باشه، احتمالاً فعلا کفایت می‌کنه. البته ممکنه حتی یک نگاه خوب به شخصیت‌های جدید هم داشته باشیم، که از لیک‌ها میدونیم اسماشون Jason و Lucia هست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها