از کی میتونین توی COD Modern Warfare III رنک بازی کنین

به نظر میاد Call of Duty هم بالاخره باید یک بخش Ranked رو برای جدیدترین نسخه از این سری یعنی Modern Warfare III ارائه کنه.

شناسه خبر: ۳۸۷۸۶۹
از کی میتونین توی COD Modern Warfare III رنک بازی کنین

راهنماتو- بالاخره یک بخش جدانشدنی از بازیهای رقابتی آنلاین بخش Ranked هستش که در اون خیلی‌ها تلاش میکنین مهارتشون در بازی رو تا جایی که میتونن بالا ببرن تا رنک بالاتر یا جایگاه بهتری رو توی جدول رتبه‌بندی بازی داشته باشن. حالا به نظر میاد Call of Duty هم از این قاعده مستثنی نیست و بالاخره باید یک بخش Ranked رو برای جدیدترین نسخه از این سری یعنی Modern Warfare III ارائه کنه.

به گزارش راهنماتو، حالا هم بعد از گذشت چند ماه، خیلی از پلیرهای سخت‌کوش یا همون Try-hard های بازی دیگه از مسابقه های معمولی و اصطلاحا پابلیک خسته شدن و دنبال راهی هشتن که بتونن با کسایی که مثل خودشون بازی رو جدی میگیرن بازی کنن. برای همین هم Call of Duty باید بتونه حالت‌های جدیدی مثل Ranked Play رو به بازی اضافه کنه که اجازه نده این گیمرهایی که به نظر خیلی‌ها کار و زندگی ندارن مبدا بازیشون رو ول کنن و سراغ بازی دیگه‌ای برن و الان بهترین زمانیه که انتظار می‌ره یک حالت Ranked به Modern Warfare 3 اضافه بشه.

میشه گفت Ranked Play یا دیرینه و چند ساله بازی‌های Call of Duty بوده، این حالت که برای اولین بار در Black Ops 2 تحت عنوان League Play معرفی شد تقریبا توی تمام بازیهایی که تا سال 2021 و Vanguard حضور داشتش. تا اینکه در سال 2022 و با MW2، توسط خود Treyarch که اصلا این حالت رو به این مجموعه بازیها آورد، دستخوش یک سری تغییرات و بهبودهایی شدش.

ولی خب متاسفانه با اومدن نسخه جدیدتر و امسالی Call of Duty: Modern Warfare III به نظر که خبری از این حالت رقابتی نیستش. برای همین هم برای خیلی از طرفدارای این سری این سوال پیش اومد که اکتیویژن کی میخواد دوباره این حالت محبوب رو به بازی برگردونه.

حالا همه چیزی که باید در مورد زمان افزوده شدن Ranked Play به Modern Warfare 3 بدونید و ویژگی‌های جدیدی که می‌تونید انتظارشو داشته باشین رو در ادامه بهش میپردازیم پس با راهنماتو همراه باشین:

when-ranked-play-comes-to-cod-mw3

زمان افزوده شدن Ranked Play به MW3 کیه؟

Ranked Play به عنوان بخشی از به‌روزرسانی میان فصل Season 1 Reloaded به Modern Warfare 3 اضافه می‌شه. با توجه به تاریخ انتشار فصل 1 که در تاریخ 6 دسامبر است، می‌تونیم حدس بزنیم که به‌روزرسانی میان فصلی بازی تقریبا توی ژانویه 2024 منتشر می‌شه.

چه اطلاعاتی در مورد Ranked Play در MW3 وجود داره؟

اضافه شدن حالت Ranked Play در اوایل فصل 1 از طریق پست رسمی وبلاگ این بازی که در مورد بروزرسانی فصل اول بازیه تأیید شده و همچنین اعلام شده که این بار این حالت دوباره توسط Treyarch با همکاری Sledgehammer Games در حال توسعه هستش.

when-ranked-play-comes-to-cod-mw3

در همون پست، Activision قول داده که Ranked Play یک مود چندنفرهٔ رقابتی با ویژگی‌های فراوون باشه که از قوانین، محدودیت‌ها، نقشه‌ها و حالات تأیید شده توسط لیگ Call of Duty استفاده می‌کنه.

همچنین شامل "جوایز جدیدی برای کسب" می‌شه که بین رتبه‌ها و رنک‌ها متفاوت قراره باشن و بهترین بازیکنای Call of Duty بتونن جوایز بهتری رو با توجه به سطح بازیشون بگیرن.

البته اطلاعات بیشتری در هفته‌های آینده منتشر قراره بشن، جایی که انتظار می‌ره Activision جزئیات بیشتری در مورد نقشه‌های این حالت، محدودیت‌های دقیق و جوایزی که در دسترس هستند، ارائه بده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها