چطوری میتونین این ماد که میتونه صداتون رو تقلید بکنه توی Lethal Company نصب کنین

Lethal Company تونست توی فقط چند روز تبدیل به پرفروش ترین بازی استیم در این ماه بشه با جزئیات زیادی ساخته شده و بیشتر روی اکتشاف، بقا و استراتژی متمرکز هستش.

شناسه خبر: ۳۹۰۰۰۱
چطوری میتونین این ماد که میتونه صداتون رو تقلید بکنه توی Lethal Company نصب کنین

راهنماتو- Lethal Company بازی‌ای هستش که به عنوان یک بازی مستقل ترسناک با یک حالت طنز و خنده‌دار منتشر شده. این بازی که تونست توی فقط چند روز تبدیل به پرفروش ترین بازی استیم در این ماه بشه با جزئیات زیادی ساخته شده و بیشتر روی اکتشاف، بقا و استراتژی متمرکز هستش. هدف شما توی این بازی اینه که در حین سفر با دوستاتون یا پلیرهای دیگه در دنیاهای مختلفی، به دنبال اشیای گرونبهایی بگردین که بتونین اونارو بفروشین و پولی به دست بیارین در حالی که کلی از هیولاهای ناشناخته دنبالتون هستن و قصد جونتون رو کردن.

به گزراش راهنماتو، درسته که بازیهای ترسناک جوری هستن که شمارو میتونن برای یه مدتی سرگرم کنن و بعدش ازشون خسته میشین، باید بگم که این بازی دقیقا اثر برعکسی روتون داره، چرا که اکثر گیمرها به Lethal Company اعتیاد پیدا میکنن. تازه در کنار اعتیادآئر بودن این بازی، یک سری از طرفدارای Lethal Company هستن که هر روز باز سعی در ترسناک‌تر کردن بازی و اضافه کردن تنوع به گیم‌پلی با استفاده از مدهای مختلف دارن. حالا یکی از مادهایی که تونسته کلی سروصدا کنه، ماد Skinwalker هستش که در ادامه بهش بیشتر میپردازیم پس با راهنماتو همراه باشین.

how-to-install-skinwalker-mod-on-lethal-compnay

چطوری میتونین ماد Skinwalker رو دانلود کنین

مد Skinwalker یکی از ترسناک‌ترین مادهای Lethal Company هستش که توسط یک مادر به اسم RugbugRedfern ساخته شده و در Thunderstore قابل دسترسی است. این ماد به موجودات در Lethal Company این قابلیت رو به هیولاهای بازی میده که میتونن صدای دوستاتون رو تقلید کنن و از طریق این حرکت شمارو گول بزنن و بکشنتون.

برای دانلود و نصب ماد Skinwalker، پلیرهای این بازی باید Thunderstore Mod Manager رو نصب کنن و بعدشم مراحل پایین رو دنبال کنن:

1. به صفحه ماد Skinwalker در وب‌سایت Thunderstore برید.

2. بر روی Install with Mod Manager کلیک کنین.

3. بعدش مد BepInExPack رو از BepInEx نصب کنید.

4. در اپلیکیشن Mod Manager، بر روی منوی Select Game کلیک کرده و Lethal Company رو انتخاب کنین.

5. به تب My Mods برین و مد Skinwalkers رو فعالش کنین.

6. در بالای صفحه روی Start Modded کلیک کنین تا فایل‌های پیکربندی این ماد ساخته بشن.

دفعات بعدی که شما Lethal Company رو باز کنین، میتونین از این ماد در بازی خودتون استفاده کنین.

البته یک چیزی که خیلی ایننجا مهمه سعی کنین که یک کپی از فایل های بازیتون بگیرین تا اگر توی روند نصب ماد مشکلی پیش اومد واستون مشکل جدی‌ای پیش نیاد و سریع بازیتون رو بتونین درست کنین.

از اینجا که این یک مد سمت کلاینته، تمام افراد حاضر توی لابی باید ماد Skinwalker رو نصب و چت صوتی درون بازی رو فعال کرده باشن تا از امکاناتش بتونن استفاده کنن. تازه پلیرا نیازی به نگرانی از اشغال فضای حافظه هارد خودشون نباید داشته باشن، چون تمام فایل‌های صوتی به صورت خودکار و بعد از اینکه بازیتون تموم شد خودشون پاک میشن.

how-to-install-skinwalker-mod-on-lethal-compnay

با ماد Skinwalkers ساخته شده توسط RugbugRedfern، گزینه‌ای وجود داره که کدوم هیولاها میتونن صدای شما رو تقلید بکنن. شما میتونین این بخش رو با روش های زیر تنظیم کنین:

1. در منوی Edit Config در مد منیجر، به فایل SkinwalkersMod.cfg برید.

2. بر روی Edit Config کلیک کنین تا یک منو با دو بخش مختلف باز بشه.

3. در بخش Monster Voices، نام هر هیولا در بازی رو میتونین ببینید، حالا میتونین با گزینه‌های True یا False این بخش رو تنظیم کنین.

4. اگر میخواید هیولا صدای هم‌تیمی‌های شما رو هم تقلید کنن، گزینه True رو انتخاب کنین.

به عنوان کسی که از این ماد استفاده میکنه باید بهتون بگم دقیقا میتونه وقتی که اصلا انتظارشو ندارین عمل کنه و شمارو جوری گمراه کنه که به خودتون شک کنین. فقط بدی این قضیه وقتی شما خودتون دارین این ماد رو نصب میکنین در جریانین که با بازیتون دارین چیکار میکنین برای همین هم اون حص انتظار اتفاق افتادنش رو دارین ولی خب همچنان مادی هستش که حتما یک بار باید امتحانش کنین تا متوجه بشین که چقدر میتونه باحال بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها