خطرناک‌ترین شخصیت‌هایی که تابحال توی بازیهای Rockstar Games دیدین

عنصر مهم توی هر داستان، شخصیت‌های خطرناکی هستن که همیشه یه حس تاثیرگذار و خاصی رو به بازیها اضافه می‌کنن و همین چیزی هست که داستان های راکستار رو موندگار میکنه.

شناسه خبر: ۳۹۰۵۹۳
خطرناک‌ترین شخصیت‌هایی که تابحال توی بازیهای Rockstar Games دیدین

راهنماتو- Rockstar به خاطر داشتن شخصیت‌های جذاب و مختلف تو بازیاش خیلی معروف شده. از موفقیت‌های اخیرشون با Red Dead Redemption 2 تا بازی‌های کلاسیک‌ قدیمیشون مثل Grand Theft Auto Vice City، این استودیو تونسته داستان‌هایی پر از شخصیت‌ها و لحظات معروفی رو تو بازی‌هاش تعریف کنه.

به گزارش راهنماتو، یک عنصر مهم توی هر داستان، شخصیت‌های خطرناکی هستن که همیشه یه حس تاثیرگذار و خاصی رو به بازیها اضافه می‌کنن. مهم نیست که این خطرناکیشون از کجا میاد، یا اصلا به خاطر چی باشه، این شخصیت‌ها جزو چیزهایی هستن که Rockstar رو تبدیل به یکی از استودیوها کردن که میتونن خیلی راحت تاثیرگذارترین داستان‌ها رو تعریف کنن. پس با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به خطرناک‌ترین شخصیت‌هایی که راکستارگیمز تونسته طی سالهای فعالیتش معرفی کنه بندازیم.

گری اسمیت - Bully

most-dangerous-characters-ever-introduced-in-rockstar-games

گری اسمیت یک قاتل حرفه‌ای یا یه جنایتکار باتجربه نیستش که هر کسی که سر راش باشه رو سربه‌نیست کنه. اما در قالب یه درامای دبیرستانی، اون شخصیت خیانتکار و منفی واقعیه. در بخش اول داستان بازی Bully، یکی از اولین شخصیت‌هاییه که باهاش برخورد می‌کنیم. اون خیلی خودش رو دوستانه و مفید معرفی میکنه، طوری که همیشه جیمی (همون شخصیت اصلی داستان) رو راهنمایی می‌کنه تا بتونه توی این جنگلی که اسمش رو گذاشتن "دبیرستان" جون سالم به در ببره. اما داستان یهویی یه جا پیچ میخوره و بعد از شکست خوردن گروه ورزشی دبیرستان، گری جیمی رو مقصر جنگ بین "Townies" و دبیرستان نشون میده در حالی که خودش عامل اصلی این مشکل بوده.

برنامه‌ریزی پیش‌بینانه گری برای نابودی شهرت جیمی در دبیرستان، اون رو تبدیل به یک شخصیت پست و دورو میکنه، مخصوصا برای کسایی که بهش اطمینان داشتن و فکر میکردن میتونن اون رو دوست خودشون بدونن.

ریکاردو دیاز - Grand Theft Auto: Vice City

most-dangerous-characters-ever-introduced-in-rockstar-games

ریکاردو رهبر یک کارتل مواد مخدر در Grand Theft Auto Vice City هستش و به عنوان یکی از ترسناک‌ترین کله‌گنده‌های توی شهر محسوب میشه. اون یکی از اولین شخصیت‌هاییه که باهاش در بازی مواجه می‌شین، جایی که خودشو به عنوان یک فرد قدرتمند و خیلی عصبانی معرفی می‌کنه. ریکاردو از اون آدماست که بیشتر به جای اینکه فکر کنه سعی میکنه عمل کنه و بعدش شروع کنه به عواقبش فکر کردن، بخاطر همین هم هستش که بعد از یه مدتی که باهاش وقت میگذرونین میفهمین که اون چقدر میتونه غیرقابل پیش‌بینی باشه. این ویژگی‌ها به همراه قدرت کلی که اون روی شهر و مردم اطرافش داره، اون رو یک شخصیتی می‌سازه که حتی شخصیت اصلی بازی یعنی Tommy Vercitti هم وقتی اطرفشه حواسش رو جمع میکنه که سرش رو الکی به باد نده!

ادگار راس - Red Dead Redemption

most-dangerous-characters-ever-introduced-in-rockstar-games

راس یکی از اون شخصیت منفی‌های جزیی توی Red Dead Redemption 2 هستش و اغلب هم با همون گروه کارآگاهی Pinkerton میچرخه. اما در Red Dead Redemption، نقش مهم‌تری داره و به عنوان یک فرد مرموزتر از ظاهر اولیه‌اش نشون داده می‌شه. راس توی بازی اول کسیه که همه جوره میخواد به نحوی تمام اعضای دارودسته‌ی Van Der Linde رو دستگیر کنه یا به خاک سیاه بنشونه. بعد تازه اون کسی نیستش که خودش بخواد کارای کثیفش رو انجام بده برای همین هم جان مارستون رو تعقیب می‌کنه و خانوادش رو گروگان میگیره تا بتونه اون رو مجبور می‌کنه که بیل، داچ و خاویر رو پیدا کنه. و خب از اونجای که ما میدونیم جان دیگه بعد از ماجراهای Red Dead 2 تبدیل به یه مرد خانواده تموم‌عیار شده، سعی میکنه که هر کاری رو برای محافظت ازشون انجام بده. بعدشم وقتی بالاخره کارشو انجام می‌ده، راس میگه که حالا میتونه حالا با خانواده‌اش با آرامش زندگی کنه. اما در واقع اون بهش از پشت خنجر میزنه و به عنوان آخرین بازمانده از دار و دسته‌ی ون در لیند جاش رو به مامورای دیگه قانون و سربازا لو میده تا اون بیان و کلکشو برای همیشه بکنن. اون در پایان جان رو میکشه و خانواده اونو ول میکنه تابحال خودشون بتونن دوباره زندگی جدیدی رو برای خودشون دست‌و‌پا کنن.

حتی سال‌ها بعد، وقتی جک مارستون پسر جان پیداش میکنه، ادگار راس اصلاً احساس گناه و پشیمونی برای اعمال خودش نداره. اون یک شخصیت دو رو و خیانتکاره و قطعا اینکه بتونه توی این لیست جایگاهی رو برای خودش داشته باشه اصلا دور از انتظار نبود.

داچ ون در لیند - Red Dead Redemption 2

most-dangerous-characters-ever-introduced-in-rockstar-games

گرچه اون در Red Dead Redemption به عنوان یکی از شخصیت های منفی بازی نشون داده میشه، ولی ما توی Red Dead Redemption 2 واقعا میفهمیم که اون میتونه چقدر شخصیت خطرناکی باشه. میشه گفت تموم بدبختی‌هایی که کارکترای مختلف توی بازی دوم کشیدن همگی زیر سر انتخاب‌های اشتباه داچ بودن. اعتماد به نفس و کریزمای بالاش، کاری کردن که تموم اعضای گروه اونو تحسین میکنن، اما باید یادتون باشه که بیشتر اعضای گروه وقتی کوچیک بودن یا در لحظه‌های حساس زندگی‌شون زیر بال داچ رفتن. اونا به همین خاطرم هست که فکر می‌کنن جون خودشون رو مدیون داچ هستن، با این که با دیدگاه‌ها و ویژگی‌های اون موافق نیستن، اونو همچنان به عنوان یه شخصیت خیلی دانا می‌بینن. داچ هم از این قضیه به نفع خودش استفاده می‌کنه و حتی قبل از خیانت نهایی به گروه، سعی میکنه به عنوان آسش ازش استفاده میکنه.

وقتی داچ در نهایت توسط آرتور مورد چالش قرار میگیره، به وضوح خیلی عصبانیه که یه نفر توی این گروه جلوش واستاده و در مقابل دیدگاه‌های اون قد علم کرده. خیانت داچ به خصوص نسبت به آرتور و جان نشون می‌دهه که اون چقدر بی‌وفا بوده، البته موضوعی هم هست که خیلی خنده‌دار و آیرونیکه چون اون همیشه خودش رو نسبت به بقیه آدمی وفادار نشون میداد.

تِروِر - Grand Theft Auto 5

most-dangerous-characters-ever-introduced-in-rockstar-games

از بین همه شخصیت‌های بازی‌های Rockstar، تِروِر جایزه خطرناک‌ترین آدم رو می‌بره. با یه کودکی سخت، ترور کاملاً ناپایداره و به نظر میاد اصلاً توجهی به این نداره که اعمالش چطور روی دیگران تاثیر میذاره. اون به افراد بی‌گناه حمله می‌کنه، حرف‌های عجیب و غریبی رو به حتی به مردم قدرتمند و کله‌گنده هم میزنه، و حتی بعضی وقتا با لباس کم یا حتی بدون لباس میتونین توی Los Santos پیداش کنین. اون هیچ آگاهی یا اهمیتی به عواقب نداره و اغلب چیزایی میگه که اشاره به این داره که به خاطر افسردگیش همینطور رفتار می‌کنه و براش مهم نیست که چه وقت یا چگونه می‌میره.

درسته که تموم شخصیت‌هایی که توی GTA 5 معرفی شدن، از لحاظ اخلاقی هیچکدوم آدمای نمونه‌ای نبودن، ولی بدون شک این Trevor بودش که گل سرسبد و جایزه ناپایدارترین رو از بین همشون میگیره چون حتی اوناهم میترسیدن که نکنه ترور یه روز بیاد سراغشون!

نظرات
پربازدیدترین خبرها