داشتن این زره‌ها توی God of War Ragnarok براتون خیلی حیاتیه

سرباز یا خدا، اگر بهترین سلاح و قدرت‌هایی که میتونین رو بدون زره مناسب داشته باشین نمیتونین همچنان تو مبارزات دووم بیارین پس با این مقاله همراه باشین.

شناسه خبر: ۳۹۰۸۱۵
داشتن این زره‌ها توی God of War Ragnarok براتون خیلی حیاتیه

راهنماتو- برای یک جنگجو که دنبال اینه که هم بتونه از خودش محافظت کنه و هم بتونه خیلی سریع دخل دشمناش رو بیاره، انتخاب زره مناسب خیلی مهم و حیاتیه. فرقی نداره که شما یه سرباز معمولی یا یه خدای باستانی باشین، چون تو بازی God of War Ragnarok، زره‌های مختلفی برای هر نوع روش بازی تعبیه شدن که میتونین ازشون استفاده کنین. شاید یکی دلش بخواد یهویی به دل دشمن بزنه و یک از طرف همه رو شَتَگ کنه و شایدم یکی دیگه بخواد خیلی محتاطانه و با استراتژی از شر دشمناش خلاص بشه؛ خلاصه که نیازی نیست نگران بشین چون God of War Ragnarok برای هر استایل بازی‌ای زره به خصوصی رو در خودش داره.

به گزارش راهنماتو، توی سفری کریتوس داره اون از مسیرهای پر خطر Midgard و Alfheim میگذره و از سایر دنیاهای اسطوره‌ای هم گذر میکنه، در این سفر نه تنها اون نیاز به یه قدرت فراانسانی‌ای داره بلکه اون همچنین سلاح‌هایی رو که در شان یک خدا هستن رو هم با قدرت های مختلف نیاز داره. ولی خب همه اینا بدون یه زره مناسب که بتونه از اون توی مبارزات خودش محافظت کنه کاملا به درد نخوره، برای همین هم با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین زره‌هایی که باید توی God of War Ragnarok امتحانشون کنین بندازیم.

Ares Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

برای مثال، آرمور Ares یه گزینه‌ی فوق‌العاده برای گیمرا تو New Game Plusئه. این زره بعد از تموم کردن دوره‌ی Surviving Fimbulwinter در دسترستون قرار میگیره. این زره قدرت و خشم خدای جنگ یونانی، Ares، رو در خودش داره. همچنین دارای Cuirass، Gauntlets و War Belt of Ares هستش که هرکدومشون باز توانایی‌های مبارزه کریتوس رو تقویت می‌کنن. با قدرت 100 Strength و 80 Defense تو Level 10، Cuirass قدرت حمله و دفاع قوی‌ای به کریتوس می‌ده.

Berserker Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

در کنار زره Ares، زره Berserker هم گزینه‌ای مناسب هستش که تونسته بین قدرت و انعطاف توی مبارزات یه بالانس عالی‌ای رو داشته باشه. Cuirass تو Level 10 با Strength 100 و Runic، Vitality، Cooldown و Luck هماهنگ شده و Defense 40 هم داره. Gauntlets و Waist Guard هم همین مزایا رو دارن و با Soulless Warrior، Assault و Rebuke، گزینه‌ای متعادل برای مواجهه با شرایط مختلف جنگیه.

Raven Tears Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

Raven Tears برای جنگجوهایی که مقاومت و استقامت رو می‌خوان میتونه خیلی مناسب باشه. این زره قویترین دفاع و قدرت رو با داشتن Cuirass با Defense 160 و Strength 70 تو Level 10 داره. و با Healing Mist و Efficacy، مخصوصاً تو جنگ‌های طولانی، به کریتوس کمک می‌کنه تا بتونه بهترین حالتش رو حفظ کنه.

Surtr's Scorched Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

زره Surtr's Scorched میتونه خوراک پلیرایی باشه که دلشون میخواد به یک سمت حرکت کنن و مثل لودر دشمناشونو از جا بِکنَن. Cuirass با Strength 120 و Defense 100 تو Level 10، همراه با Vitality 70، نشون میده که چقدر این زره قویه. و با Preemptive Strike و Aggressor's Resolve، مهارت‌های حمله‌ای کریتوس تقویت می‌شه و میتونه توی میدان نبرد خیلی سریع دشمناشو از پا دربیاره.

Guiding Light Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

آرمور Guiding Light، که باز خودش یادآور Tyr's Lost Unityهستش در واقع میتونه یه ترکیب فوق‌العاده از شانس و قدرت باشه. در Level 10، Breastplate قدرت و شانس رو به اندازه 100تا هر کردومشون رو بیشتر میکنه، همراه با دفاع به مقدار 80 واحد. Gauntlets و Waist Guard هم این آمارها رو تقویت می‌کنن و کاری میکنن که خیال کریتوس برای هر رویارویی راحت باشه. از Perkهای این زره میشه به Weapon Blessing و Fortune's Strike اشاره کرد که با هم میتونن حملات کریتوس رو با اتفاقات و قدرت شانس سنگینتر کنن و نبردها رو به شکل‌های غیرمنتظره‌ای تغییر بدن.

Lunda's Lost Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

زره Lunda's Lost یک شاهکار ساخت دستش هستش که ترکیبی فوق‌العاده از آمار و اعداد و همچنین توانایی‌های منحصربه‌فرد رو ارائه می‌ده. Cuirass در Level 10 دارای Strength و Defense هرکدوم به اندازه 100 هست، به همراه Runic و Luck به مقدار به ترتیب 40 و 80 هستش. تازه Bracers و Belt هم به این آمار اضافه میشن و کریتوس رو در نبردهای خودش به یه نیروی متوقف‌نشدنی تبدیل میکنن. از توانایی‌ها و Perk های خاص این آرمور میشه به Vanir Poison و Prey Upon Poison اشاره کرد، که بودن این دو باعث افزایش کارایی در مقابل حریفان بزرگ می‌شن و قدرت اونارو کاهش میدن و به کریتوس این شانس رو میدن که بدون این که بد به دلش راه بده خیلی راحت دخلشون رو بیاره.

Dragon Scaled Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

Dragon Scaled همونطور که از اسمش مشخصه از تیکه های باقی مونده از یک اژدها ساخته شده، و دقیقا مثل خود اژدها افسانه‌ای و قدرتمند هستش. توی بخش Level 10، Breastplate قدرت و دفاع رو به اندازه 140 واحد بیشاتر میکنه. همچنین مثل همیشه Bracers و Girdle هم به این آمار و اعداد اضافه میشن و کریتوس رو به یک حریف نیرومند در برابر هر هجوم و دفاعی تبدیل می‌کنن. Perk های این آرمور، Dragon's Fury و Dragon's Rebuke هستن که باز در کنار فوق‌العاده‌ای که به قدرت و دفاع کریتوس میدن میتونن توانایی‌های سپر کریتوس رو بیشتر کنن و ضدحمله‌هایی که کریتوس میزنه رو برای هر دشمنی مرگبار کنن.

Fate Breaker Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

زره Fate Breaker یکی از بهترین‌ زره‌ها توی God of War Ragnarok هستش که مناسب کسایی هستش که توی مبارزاتشون خیلی روی قابلیت Spartan Rage کریتوس حساب میکنن. Shoulder Guard در Level 10 ترکیبی متوازن از Strength، Defense، Vitality و Luck رو با مقدارهای 100، 80، 90 و 30 به ترتیب ارائه میده. Wraps و Belt هم این ویژگی‌ها رو بهبود میدن و کریتوس رو در نبردها به یک نیروی هیولاطور تبدیل کنن. از Perkهایی که این زره داره میشه به Raging Aftermath و Raging Fury اشاره کرد که همونطور که گفتیم، توانایی Spartan Rage رو تقویت می‌کنن و خشم کریتوس رو تبدیل به یه نیروی ویرانگر میکنن.

Zeus Armor Set

best-armors-to-have-in-gow-ragnarok

زره Zeus، فقط و فقط قابل استفاده برای کسایی هستش که میخوان بخش New Game Plus بازی رو بازی کنن، این زره با قابلیت‌هایی که داره بیشتر سعی میکنه تشویقتون کنه که توی مبارزاتتون جسورتر باشین. این زره فقط از طریق چالش‌های بعد از بازی قابل دسترسیه و به طور چشمگیری قدرت‌های Melee و Runic کریتوس رو افزایش میده، اما خب در کنارش دمیجی که تو مبارزات میخورین رو هم بیشتر میکنه. Perk های منحصربه‌فرد این آرمور Divine Edge و Runic Damage هستن که قدرت Melee رو به اندازه 40% افزایش میدن و البته دمیج‌های دریافتی رو هم به اندازه 100% افزایش می‌ده. یعنی انگار هر بار که دمیج بخورین واستون دوبل حساب میشه.

هر قطعه از این زره، از جمله War Belt، Gauntlets و Cuirass of Zeus، به طور خودکار هر کدومشون Power Level 10 دارن که دیگه نیازی به ارتقا ندارن. البته Cuirass بخش های قدرت و دفاع رو هم به اندازه 100 واحد و Runic رو هم به مقدار 80 اضافه میکنه، در حالی که Gauntlets و War Belt میتونن بخش های Strength، Defense و Runic رو بیشتر کنن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها