Bethesda در یک حرکت غیرمنتظره سری Fallout رو از دنیای بازیها فراتر برد

به نظر میاد دیگه قرار نیست بازیها صرفا تنها نوع سرگرمی باشن و میتونن حتی وارد بعدهای دیگه سرگرمی مثل فیلم و سریال بشن؛ کاری که Bethesda با Fallout قراره بکنه.

شناسه خبر: ۳۸۷۹۷۶
Bethesda در یک حرکت غیرمنتظره سری Fallout رو از دنیای بازیها فراتر برد

راهنماتو- سری بازی‌های Fallout همیشه تونستن اون عطش گیمرهارو برای زندگی توی یک دنیای پساآخرالزمانی رفع کنن. بازی‌هایی که با ژانر نقش‌آفرینی که دارن تونستن گیمر رو به راحتی توی این دنیا آزاد بزارن و اونا میتونن هر طور که دوست دارن توی این دنیا خودشونو سرگرم کنن.

به گزارش راهنماتو، به نظر حالا هم قراره Fallout هم جزو بازیهایی باشه که سریالش رو با کلی هیجان به دوستامون و خونواده پیشنهاد کنیم، چرا که آمازون (همونایی که دوتا سریال فوق‌العاده The Boys و Invincible رو ساختن) قراره که این سری بازی محبوب رو وارد دنیای فیلم و سریال بکنن.

amazon-announces-fallout-series

از خرس‌های جهش‌یافته که خیلی راحت میتونن با پنجه هاشون زره های نظامی رو مثل کاغذ ببرن تا مارمولک هایی که تو دهنشون به جای دندون انگشت دارن!!! قطعا نگاهی که آمازون به دنیای ویران این بازی داره واقعاً خلاقانه و ترسناکه. ولی مثل همیشه یک سری هستن که ساز مخالف میزنن و میگن که نه این سریال قرار نیست اونقدر که باید محبوب و خوب بشه؛ دقیقا حرفی که خیلی‌ها قبل از اومدن سریال The Last of Us میزدن. ولی خب آمازون با تریلری که منتشر کرده میشه گفت خیال همه رو راحت کرده که میدونه داره چیکار میکنه.

همینطور که تو تریلر می بینین قراره بهترین نگاهی که تا الان میتونیستین رو به افراد اصلی داستان داشته باشین. شخصیت اصلی، لوسی (با بازی الا پرنل)، رو می‌بینیم که از والت خودش خارج میشه و به دنیای ویران این بازی پا میزاره. مثل هر کسی که از والت بیرون میاد، خیلی از چیزی که باهاش روبرو میشه، شوکه و وحشت زنده میشه و خب اگر حتی یکدونه از بازیهای Fallout رو رفته باشین میدونین چرا! خیلی جالبه که وقتی حتی دنیا پر از موجودات جهنمی و ترسناکه مردم همچنان مثل گرگ به همدیگه میپرن. تازه اینا به خودشون رحم نمیکنن چه برسه به غول‌هایی که تو بازی هستن، چون به نظر میاد که زندگی کردن تو دنیای آخرالزمانی اون روی زشت و پلید آدمی رو نشون میده. چون می‌دونین دیگه، جنگ هرگز تغییر نمی‌کنه"War, War Never Changes" و این جور چیزا...

amazon-announces-fallout-series

تو سریال، البته جزئیاتی هم هست که به بازی‌ها اشاره داره، ولی به نظر میاد که سریال تو برخی جاها داره کار خودشو می‌کنه. مثلاً یه آدم توی یک والت داریم که یک چشم داره و نه اینکه یکی از چشماش رو از دست داده باشه. نه، یک چشم داره تو وسط سرش. جوری که ما تو بازی‌ها ندیده بودیم آدما این شکلی جهش پیدا کنن، پس این ممکنه یک جنبه‌ای باشه که سریال بخواد بررسیش کنه.

تازه مهم ترین بخش این خبر اینه که یک سگ هم توی تریلر هستش، سگی مثل Dogmeat تو بازیهاست! تازه همونطور که اعلام شده، این سگ اسمش CX404 هستش.

amazon-announces-fallout-series

همچنین چندتا سکانس از آمریکای قبل از جنگ، یا حداقل چند ثانیه قبل از شروع جنگ هم توی تریلر داریم. اینجا می‌تونیم ببینیم که بمب‌ها منفجر میشن و دنیا رو به جهنم رادیواکتیوی تبدیل می‌کنن. در کنارش هم یکی از شخصیت های سریال رو به اسم والتون گاگینز میبینیم، یک جورایی که هم فرم انسانی و هم فرم غولیش رو میبینیم که همین مشخص میکنه که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های سریاله. حتی تو بازی‌ها هم غول‌های قبل از جنگ خیلی نادر هستن چرا که اکثر غولها عقلشون رو از دست میدن و وحشی میشن ولی خب یک عهده خیلی کمی میتونن توی همون ذات جهش یافتشون همچنان زندگی کنن.

البته غولها تنها گروهی نیستن که توی تریلر میبینیم. چون یک نگاهی هم به Brotherhood of Steel هم داریم و البته یکی از شخصیت‌های مهم از این گروه، یعنی مکسیموس (با بازی آرون موتن). تو توضیحات که سریال آمازون گفته که Brotherhood of Steel می‌خواد "نظم و قانون" رو به این دنیای ویرونه بیاره.

amazon-announces-fallout-series

احتمال زیاد تا زمان انتشار سریال تریلر های بیشتر ازش میاد که میتونین بفهمیم داستان از چه قراره. ولی به هر حال، سریال Fallout قراره در تاریخ 12 آوریل 2024 یا 24 فروردین 1403، به صورت اختصاصی روی آمازون پرایم پخش بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها