وقتی پسر یکی از توسعه‌دهنده‌های کلیدی GTA ۶ اطلاعات مهمی رو از این بازی لو میده

به نظر میاد که پسر یکی از کلیدی‌ترین اعضای تیم سازنده GTA ۶ هم مزایای خودش رو داره.

شناسه خبر: ۳۸۸۰۱۸
وقتی پسر یکی از توسعه‌دهنده‌های کلیدی GTA 6 اطلاعات مهمی رو از این بازی لو میده

راهنماتو- راکستار روی پروژه هایی که روشون کار میکنه خیلی حساسه و میشه گفت تنها استودیویی هستش که معمولا کمترین لیک ازش درز کرده ولی خب وقتی که شما دارین موردانتظار ترین بازی تاریخ رو میسازین قطعا هر کسی کنجکاوه که بدونه پشت پرده چه اتفاقاتی داره میفته.

به گزارش راهنماتو ، همین دیروز بودش که یک سری جدید از عکسا و فیلم هایی توی اینترنت منتشر شدن که تیکه های جدیدی از Grand Theft Auto 6 رو نشون میداد؛ درست 2روز قبل از اینکه به طور رسمی از این بازی رونمایی بشه. ولی خب برعکس دفعه های قبلی که بیشتر به خاطر هک و یک جورایی "دهن‌لقی" کارکنای این شرکت بوده، این بار پسر یکی از کلیدی‌ترین عضو تیم سازنده بازی اطلاعات جدیدی رو منتشر کرده.

از اون 90 دقیقه کلیپ و ویدیویی که پارسال منتشر شدش میشد گفت که این بازی قراره که چه تونی رو داشته باشه و اینکه رسما تایید شدش که بالاخره بعد از سالها راکستار قراره به Vice City برگرده.

dev-son-leaks-gta6-data

در ادامه به تمام اطلاعاتی که اخیرا در مورد بازی منتشر شده میپردازیم پس با راهنماتو همراه باشین.

لیک GTA 6 تو تیک‌تاک وایرال شده، ولی قضیه چیه؟

لیک اصلی یه ویدیویی اهسته‌ رو از یک نفر تو منوی دیباگ تو یه نسخه بتای GTA 6 نشون میده. تو این ویدیو مناظر جدیدی از منطقه مرکز شهر وایس سیتی رو نشون میده که تو لیکهای اولیه کسی ندیده بودشون، اما خب الان اون ویدیو از تیک‌تاک پاک شده.

توی توییتر هم یه نسخه دیگه از این ویدیو داره که تا این لحظه هنوز هستش، ولی شاید اونم سریع پاک بشه چون راک‌استار عجله داره هر محتوایی که به لیک مربوطه رو پاک کنه.

dev-son-leaks-gta6-data

این ویدیو هم تو ردیت GTA 6 پخش شدش ولی خیلی سریع توسط ادمین‌ها پاک شد، البته توی ردیت خیلی‌ها نسبت بهش دو به شک بودن که شاید واقعی نباشه. چون اولش همه فکر می‌کردن که جعلیه، ولی بعد خیلی از جزئیات کوچیکتر رو دیدن که براشون میشه گفت ثابت کرد که نه این کلیپ وقاعا از توی بازیه.

علاوه بر اون، یه سری اسلاید‌شو پست شد که ادعا میکنه پسر آرون گاربوت، سرپرست توسعه در استودیو راک‌استار نورث، مستقیماً در جمع آوری این محتوا دخیل بوده. این فقط بر اساس حساب کاربریه که لیک رو پست کرده، به ادعای صاحب اکانت، اون پسر گاربوت رو میشناسه، اما میگه خودش نیست و در کامنتا توی یکی از تیک‌تاک‌ها میگه که "جالب‌ترین دوستیه که تابحال داشتم".

این کاربر هم یه اسلاید‌شو ساخته که مناطقی رو نشون میده که تو GTA 5 نبوده، و همچنین اتومبیل‌های ورزشی که برای اولین بار تو این سری بازی‌ها ظاهر شدن، ولی اونم پاک شده.

dev-son-leaks-gta6-data

علاوه بر اون، یکی از طرفدارا بخش‌هایی از ویدیو رو با ساختمان‌های دوردست تو لیکاهای اولیه ارتباط داده که یه لایه دیگه از واقعیت به این ویدیو کوتاه اضافه کرده.

همچنین اسکرین‌شات‌هایی از گفتگو با خود آرون گاربوت منتشر شده که اون مدعی میشه که لیکا واقعیه، و همچنین تایید میکنه که بازی شامل 3 شهر اصلی، 4 "شهر کوچیک" و همه اینها دور یه "دریاچه بزرگ در وسط نقشه" هستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها