میدونستین میتونین اسکین های Fortniteتون رو تبدیل به شخصیت های Lego کنین

توی یک حرکت غیرمنتظره Fortnite قراره حالت جدید و اسکین های لگویی رو به این بازی اضافه کنه. اونم با قیمت کاملا مجانی!

شناسه خبر: ۳۸۸۰۷۶
میدونستین میتونین اسکین های Fortniteتون رو تبدیل به شخصیت های Lego کنین

راهنماتو- اکثر ماها بچگیمون رو با لگو و بازی‌کردن باهاشون گذروندیم. جوری که تنها محدودیتی که تو بازی باهاشون داشتیم خلاقیت خودمون بود که چه چیزهایی میتونستیم باهاشون درست کنیم. ولی حالا توی یک حرکت کاملا غیر منتظره، Epic Games گفته که قراره یک حالت جدید به Fortnite اضافه کنه که با همکاری Lego ساخته شده و قراره خیلی بیشتر به تجربه بازی با لگوها باشه.

به گزارش راهنماتو، فورتنایت و لگو تصمیم به انجام یک همکاری یا کراس‌اور جذاب رو گرفتن که قراره خاطره های خوبی رو برای طرفدارای LEgo رقم بزنه. جوری که شاید بتونین خیلی از مدل های توی بازی رو تو دنیای واقعی با لگو درست کنین. افتتاحیه فصل چهارم با برگزاری رویداد The Big Bang رسماً در تاریخ 2 دسامبر به پایان رسید. این رویداد با منفجر کردن نقشه OG شروع شد و با گذروندن پلیرها از مراحل آینده‌ از بازی همراه بود. یکی از این مراحل هم همکاری مورد انتظار با لگو بود.

در واقع چند وقت پیش اپیک خودش یک اشاره جزیی به این قضیه کرده بودش؛ جوری که توی توییت مربوط به مراسم آخر فصل در گوشه چپ بالای صفحه، می‌شد یه لوت لاما لگو که دور و برش یه کهکشان می‌چرخه رو دید. این اولین تیزر 'رسمی' برای همکاری بود.

بعد از پایان رویداد The Big Bang در 2 دسامبر، جزئیات مربوط به همکاری فورتنایت با لگو منتشر شد. این برنامه‌ها شامل حالت بازی بقا-طوریه که کاملاً به سبک لگوئه.

برخلاف هر چیزی که فورتنایت تا به حال انجام داده، حالا حالت لگو دارای جمع‌آوری منابع، ساخت، سلامت و دشمن های خارجی برای مبارزه و مقابله باهاشون هستش. این حالت لگو همچنین شامل استخراج، ساخت و امکانات دیگه هم هست.

با وجود این که این حالت بازی کاملاً بر پایه لگوئه، فورتنایت داره برنامه‌ها رو جوری راست و ریز میکنه که تم لگو رو با اسکین های توش بازیش هماهنگ کنه. پلیرا هنوز می‌تونند مثل هر حالت دیگه‌ای در فورتنایت اسکین خودشون رو انتخاب کنن، ولی این بار اسکین هاشون به ششخصیت های لگو تبدیل میشن.

حالا چطور می‌تونین نسخه لگویی از اسکین‌های فورتنایت رو بگیرین؟

حالت لگویی فورتنایت تا تاریخ 7 دسامبر رسماً منتشر نمیشه، که همین به بازیکنها زمان میده که با فصل جدید یعنی فصل 5 آشنا بشن. در این مدت، فورتنایت قصد داره نسخه لگویی از اسکین هاشون رو برای گیمرا منتشر کنه.

اپیک گیمز در مورد ایکین های لگو گفته که:"استایل‌های لگو برای اسکین هایی که از قبل دارید به صورت خودکار در Inventory شما قرار می‌گیرن، بدون هزینه اضافی. البته این استایل های لگو به صورت دسته‌ای به بازی اضافه میشن و همه اسکین‌ها از همون اول فرم لگویی ندارن."

تازه در مورد حالتی که قراره فرم لگویی توی فورتنایت داشته باشه اطلاعات بیشتری هم منتشر شده. در این حالت جدید، بازیکنا باید با استفاده از عناصر بقا و ساخت و ساز ماجراجویی خودشون رو داشته باشن. همچنین، به عنوان یک نوع بازی بتل رویال فورتنایت، در این حالت جدید، بازیکنان به یک دنیای لگو تبدیل میشن به طوری که همه چیز از لگو ساخته شده.

ویژگی‌ها:

سیستم سلامت و انرژی: یک سیستم برای سطوح سلامتی و انرژی.

کمپ‌ها: به بازیکنان اجازه می‌دهد در تخت‌ها بخوابند تا سلامت و انرژی خودشون رو بازیابی کنن.

استخراج: قابلیت استخراج اشیاء و مواد معدنی در نقشه.

ساخت: قابلیت ساخت اشیاء با استفاده از کارگاه‌های جمع‌آوری شده.

ساخت و ساز: قابلیت ساخت با استفاده از یک ابزار با 9 خانه.

فروشندگان: قابلیت خرید اشیاء از فروشندگان.

دشمنان: قابلیت مبارزه با دشمنان مختلف در نقشه که لوت های به خصوصی رو به بازیکنا می‌ده.

حیوانات خانگی: قابلیت داشتن حیوان خانگی خود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها