چطوری میتونین اسکین Family Guy رو توی Fortnite باز کنین

بالاخره بعد از کلی اشاره و ریفرنس به Fortnite توی Family Guy، قراره ستاره این سریال یعنی Peter Griffin به فورتنایت اضافه بشه.

شناسه خبر: ۳۸۸۰۸۳
چطوری میتونین اسکین Family Guy رو توی Fortnite باز کنین

راهنماتو- از وقتی که وجود اسکین شخصیت محبوب Family Guy توی Fortnite لو رفت، مردم خیلی منتظرن که بدونن چطوری می‌تونن اسکین پیتر گریفین رو توی فورتنایت فصل 5 بخش 1 باز کنن. این شخصیت معروف از سریال Family Guy همیشه تونسته موجب خنده خیلی از ماها بشه.

به گزارش راهنماتو، تازه در کنار لو رفتن اینکه پیتر گریفن قراره به فورتنایت بیاد، معلوم شدش که Solid Snake که در واقع خدایگان مخفی‌کاری تو بازیهاست هم قراره به عنوان اسکین به این بازی بیاد. ولی خب حالا که تو بلاگ رسمی بازی وجود این شخصیت ها تایید شدن

چطور می‌شه اسکین پیتر گریفین رو تو فورتنایت بگیرین؟

peter-griffin-comes-to-fortnite

اسکین پیتر گریفین جزء Battle Pass Big Bang هستش. یعنی برای گرفتنش، بازیکن باید Battle Pass رو باز کرده باشه و به سطح 70 برسه (حالا میتونه با انجام چالش‌ها به اون لول برسه). این اسکین می‌تونه در حالت‌های Battle Royale، حالت Festival و Rocket Racing استفاده بشه.

Battle Pass Big Bang با قیمت 950 V-Bucks در دسترس گیمرها هستش و در پست بلاگی مرتبط باهاش گفته شده که از طریق پیشرفت و تموم کردنش، 1500 V-Bucks به بازیکنا برمی‌گرده. این Battle Pass تا 8 مارچ 2024 موجود هستش.

اسکین‌های دیگه از Battle Pass Big Bang که در بلاگ بازی بهشون اشاره شد، عبارتن از: Hope - Oscar - Vengeance Jones - Nisha - Montague - Valeria - Solid Snake

peter-griffin-comes-to-fortnite

پوستر مرکزی رویداد اون رو به عنوان بخشی از Outfits نشون میده. در تعریف این گروه ازی گفته که اونا "مبارزان مخفی و خرابکاران جامعه" هستن. اون یکی از پنج رئیس جزیره است، همراه با اسکار، نیشا، مونتاگو و والریا.

با شکست دادن اون، بازیکنان یک Medalion Society دریافت می‌کنند. استفاده از این آیتم در موجودی شما به شما اجازه می‌دهد تا شیلدتون با گذشت زمان، ریجنریت بشه.

پیتر گریفین چطور به فورتنایت میاد؟

همچنین در پست بلاگ بازی یک ویدیو کوتاه از اینکه اصلا پیتر چطوری وارد دنیای فورتنایت میشه هم گذاشتن. ویدیو نشون میده که اون در آزمون فیزیکی Meowscles رد میشه و اون شخصیت گربه هیکلیه که تو فورتنایت دیدینش هر دو کتاب "چطوری توی 30 روز عضله سازی کنی" و "چطوری توی 1 ساعت عضله سازی کنی" رو به پیتر پیشنهاد میکنه. پیتر گریفین هر دو پیشنهادش رو رد میکنه و در نهایت گربه هیکلیه بهش "Slurp Juice" پینهاد میده که تاریخ انقضاش 2021 بوده. خلاصه پیتر اون نوشیدنی رو میخوره و یهویی بدنش یکجور حجم میگیره در حد Dwayne Johnson. بعدش هم یک rift در اتاق ظاهر میشه و پیتر به سمتش می‌دوئه. بعد هم وارد دنیای فورتنایت میشه و جای خنده دارش اینه که چتر پیتر توی بازی همون Peter-Copter هستش که توی سریال بلد نیس باهاش پرواز کنس!

peter-griffin-comes-to-fortnite

تازه فصل 5 بازی با خودش کلی محتواهای جدید و تغییرات رو به دنیای محبوب فورتنایت آورد. بعد از اینکه رویداد Big Bang نقشه OG رو نابود کردش، سه رویداد جدید برای بازیکنا نشون داده شدش که می‌تونن در اونها شرکت کنن.

همچنین کلی اسکین جدید و تفنگ هم به بازی اضافه شده که میتونین خیلی راحت امتحانشون کنین. اگر برای اولین باره که میخواین Fortnite رو امتحان کنین باید بگم که این بازی رو تمام کنسول های نسل هشتم و نهم، پلتفرم خود Epic Games رو کامپیوتر و موبایل هم موجوده و میتونین هر جا که راحت‌تر بودین دانلودش کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها