بالاخره تریلر معرفی Grand Theft Auto VI منتشر شد

بعد از گذشت ۱۰ سال از انتشار آخرین نسخه Grand Theft Auto بالاخره راکستارگیمز تریلر معرفی GTA ۶ رو منتشر کرد.

شناسه خبر: ۳۸۸۲۱۷
بالاخره تریلر معرفی Grand Theft Auto VI منتشر شد

راهنماتو- تقریبا یکم بعد از اینکه تریلر GTA 6 توی شبکه‌های اجتماعی لو رفتش، Rockstar Games خودش رسماً تریلر بازی Grand Theft Auto VI رو منتشر کرد. بهترین خبری که این تریلر با خودش اعلام میکنه اینه که تایید میکنه بازی تا سال 2025 منتشر میشه و عنوانش فقط Grand Theft Auto VI هست، تا این لحظه تاریخ انتشار دقیقی از بازی اعلام نشده.

به گزارش راهنماتو، توی تریلر یک نگاهی به شخصیت زن اصلی بازی داریم، که این برای این سری میشه گفت برای اولین باره. اسمش لوسیاست "Lucia" و داستانش هم از زندان شروع میشه. جوری که اولین جملش وقتی ازش میپرسن چرا سر از زندان درآوردی میگه:"بد شانسیه، فکر کنم".

gta6-trailer-is-finally-out

تریلر هم تایید میکنه که داستان توی شهر Vice City اتفاق می‌افته، که البته برای کسانی که سری رو دنبال کردن یه موضوع جذابه. علاوه بر اینکه از جرم و جنای زیاد توی تریلر دیدن میشه، نگاهی هم به تیک‌تاک و لایو استریم می‌اندازیم، که نشون می‌ده که شبکه‌های اجتماعی قسمت مهمی از این بازی خواهند بود.

همه‌چیز وقتی اتفاق می‌افته که آهنگ "Love Is a Long Road" از تام پتی پخش میشه، که خیلی مناسب به خاطر جرایم مرتبط با ماشین‌هاست که ما می‌بینیم. و تازه اگر چندسال اخیر خیلی میم های معروف و یا همون "Florida Man" رو دنبال کرده باشین میدونین که این ایالت چه جای قمر در عقربیه!!!

تریلر با نشون دادن بیشتر از لوسیا و یک شخصیت مرد که با توجه به لیک های گذشته میدونیم که معشوقه لوسیا هستش به پایان میرسه ولی جمله‌ای که تونست منو بیشتر از همیشه برای این بازی هایپ کنه جایی هستش که لوسیا میگه: "تنها راهی که می‌تونیم از این موقعیت بگذریم، با هم متحد شدن و یک تیم بشیمه."

gta6-trailer-is-finally-out

gta6-trailer-is-finally-out

gta6-trailer-is-finally-out

Rockstar توی نوامبر گفته بود که تریلر اول از GTA 6 رو تا "اوایل دسامبر" منتشر میشه، که باعث شده هر روز گیمر به تقویماشون چشم بکشن و منتظر باشن که کی دسامبر میرسه. خلاصه که بالاخره در روز 1 دسامبر خبر اومد که تریلر چند روز دیگه و در تاریخ 5 دسامبر منتشر میشه، ولی خب راستشو بخواین، Rockstar چون تریلر لو رفتش مجبور شد زودتر منتشر کنش وگرنه برنامه انتشار برای سه شنبه 14 آذر و در ساعت 5:30 عصر بودش.

اولین اطلاعات تا سال 2020 به گوشمون خورد که گزارشاتی پیرامون بهبود شرایط کاری در استودیوهای Rockstar پخش شد، و اعلام رسمی شد که توسعه‌ی GTA 6 توی سال 2022 "به خوبی در حال پیش رفتنه".

البته سال گذشته هم همه‌ی چیز خوب نبود، چرا که فیلم‌های توسعه‌ی GTA 6 توی یک هکی که سرورای راکستار رو هدف گرفته بود به اینترنت درز کرد و در نهایت یک نوجوان بریتانیایی به خاطر این حادثه بازداشت شد.

Rockstar از اون موقع ساکت بوده، اما ناشر Take-Two Interactive توی ماه می 2023 توی جلسه‌ای که با سهام داراش اشاره به افزایش سودهای عظیمی بین آوریل 2024 و مارچ 2025 کردش که ناشی از عرضه‌ی یک بازی فوق‌العاده سودآور قراره باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها