هرآنچه که باید در مورد Lucia اولین شخصیت اصلی زن GTA بدونین

راکستار همیشه دنبال تنوع و خلاقیت در مورد سری بازیهای GTA بوده برای همین هم این بازی اولین شخصیت زن این سری رو قراره در خودش داشته باشه.

شناسه خبر: ۳۸۸۲۲۹
هرآنچه که باید در مورد Lucia اولین شخصیت اصلی زن GTA بدونین

راهنماتو- بعد از کلی صبر کردن و چشم‌انتظار بودن، بالاخره Rockstar تریلر رسمی GTA 6 رو منتشر کرد و ما تونستیم اولین نگاه واقعی رو به اولین قهرمان زن این سری رو داشته باشیم. اما لوسیا کیه؟ ما همه‌چیزی رو براتون پیدا کردیم که بدونید.

به گزارش راهنماتو، خیلی وقت بودش که GTA 6 بیشار شبیه به آرزویی بودش که اکثر گیمرا فقط میتونستن خوابش رو ببینن ولی خب حالا که به طور رسمی تریلر معرفیش منتشر شده حالا میشه گفت این بازی خیلی نزدیک تر از چیزیه که فکرشو میکنیم. متاسفانه میشه گفت راکستار توی این مدت کار سختی رو در مقابله با لیک‌های زیادی که در مورد بازی اتفاق افتادن داشت. ولی خب تمام این قضایا در مورد اینکه بالاخره بعد از 22 سال این سری قراره به شهر Vice City برگرده هیچه و میشه گفت اصلا دیده نمیشن.

اگر یادتون باشه اسم شخصیت های اصلی این بازی لو رفته بود که شخصیت اصلی مرد جیسون و شخصیت زن اصلی لوسیاست. تریلر اول فقط اسم شخصیت اصلی زن رو تایید کرده تا الان. و البته به نظر میاد دوتاشون هم پارتنرهای جرم و جنایت همدیگن، ولی خب باید صبر کنیم تا بیشتر در مورد آقای مرموز بفهمیم.

از طریق تریلر معرفی GTA 6 می‌تونیم اطلاعات خوبی از لوسیا بگیریم.

پس لوسیا توی GTA 6 کیه؟

اولین نگاهی که توی تریلر به لوسیا می‌اندازیم، اون زمانیه که با یه کارمند آزادی مشروط دیدار می‌کنه و لباس زندانی داره. این قسمت میتونه از اول داستان GTA 6 باشه یا بخشی از داستان برای معرفی بیشتر شخصیت لوسیا که احتمال زیاد توسط فلش‌بک تعریف قراره بشه، در اون موردش اطلاعات زیادی نداریم ولی خب اینو مطمئنیم که لوسیا سابقه قضایی قبلا داشته.

اون نسبت به جرم و جنایت خیلی بی تفاوته و براش زیاد اهمیت چندانی نداره (که با روحیه یک شخصیت اصلی GTA خوبه و سازگاره) و وقتی ازش می‌پرسن چرا تو زندان افتاده، با یه بی‌حوصلگی میگه: "بدشانسی فکر کنم." که باز با توجه به اونچه که بعداً توی تریلر انجام می‌ده، منطقیه.

به نظر میاد که منبع اصلی الهام این دو کارکتر اصلی بازی، زوج سارق معروف به Bonnie و Clyde باشن که تونستن توی یک بازه 21 ماه بین سالهای 1932 تا 1934 تا میتونستن دزدی کنن و آشوب به پا کنن. حالا هم به نظر میاد چارچوب اخلاقی این دو حول اون اعتمادی که به هم دارن میچرخه. جوری که دقیقا انگار دارن جا پای بانی و کلای میزارن چرا که همونا هم بیشتر سراغ دزدی از مغازه های کوچیک، پمپ‌های بنزین و رستوران ها میرن و ازشون دزدی میکنن.

اصالت لاتین-آمریکایی لوسیا هم میشه گفت اولین باره که توی GTA میبینیم و خب برای کسی که توی Vice City که ورژن خیالی از میامی فلوریداست میتونه کاملا منطقی و به جا باشه. شاید جالب‌ترین نکته اینه که اسم اون توی کامنت‌های ساخته شده‌ی نظرات سایت مدل TikTok‌مانندی که توی تریلر نشون داده می‌شه، ذکر شده. شاید ماجراجویی‌های اون اونقدر معروف بشه؟

تا الان، Rockstar هیچ اطلاعات رسمی دیگه‌ای رو در مورد لوسیا و نقش اون توی GTA 6 اعلام نکرده، حتی نمی‌دونیم صداپیشه‌اش کیه ولی خب میشه گفت گیمرهای تیزگوش تونسته بودن حدس بزنن که پشت صدای لوسیا کی هستش که قبلا بهش پرداخته بودیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها