Call of Duty قرار شده محبو‌ب‌ترین مپ تاریخ این سری رو دوباره برگردونه

Call of Duty بالاخره شروع کرده به گوش کردن حرفای طرفدرای خودش و تصمیم گرفته یکی از بهترین مپ‌های این سری رو به بازی برگردونه.

شناسه خبر: ۳۸۸۶۱۹
Call of Duty قرار شده محبو‌ب‌ترین مپ تاریخ این سری رو دوباره برگردونه

راهنماتو- به نظر میاد بعد از فاجعه‌ای که اسمش رو Modern Warfare III گذاشته بودن بالاخره خبرهای خوبی رو در مورد فرنچایز Call of Duty بشنویم. فرنچایزی که با عرضه سالانه خودش میشه گفت کاری کرده خیلی‌ها ازش زده بشن، برای همین تصمیم گرفته با استفاده از عنصر قدرتمند نوستالژی دوباره پلیرهای قدیمی خودش رو به این سری برگردونه.

به گزارش راهنماتو، Treyarch استودیوی سازنده نسخه بعدی این سری یعنی Call of Duty Black Ops Gulf War، گفته که قراره توی بازی جدید Call of Duty که تو پاییز 2024 منتشر میشه، Verdansk یا همون مپ معروف BattleRoyale این سری رو به Warzone برگردونن. Warzone در سال 2020 تونست یه تجربه‌ی متفاوت رو از قسمت مولتی‌پلیر بازی CoD رو به گیمرا ارائه بده. اولین بار که Warzone منتشر شد کنار Modern Warfare بود، و اون زمان با Verdansk شکل گرفت.

Verdansk از Warzone تو 2021 حذف شد و جاش رو Caldera گرفت. این همزمان با عرضه‌ی آپدیت فصل 1 بازی CoD Vanguard بود. Warzone تا الان چهار نقشه داشته، و نقشه‌ی فعلی اون Urzikstan هستش که با Modern Warfare 3 اضافه شده.

cod-is-bringing-back-the-best-map-in-the-series

با وجود این همه تغییر توی نقشه‌ها، طرفدارای واقعی Warzone هنوزم برای Verdansk حس و حال خاصی دارن. طرفدارای این سری از بازی از Treyarch خواستن که Verdansk رو برگردونن و از نقشه‌های جدید که بعدش اومدن گفتن که هیچ کدوم نتونسته اندازه وردانسک خوب عمل کنه. حالا دیگه طرفدارای Warzone میتونن دوباره میتونن توی Verdansk بازی کنن. وقتی که Treyarch دوباره توی سال 2024 کنترل این آیپی بزرگ رو بدست میگیره.

Treyarch تنها استودیویی از بین استودیوهای سازنده Call of Duty بوده که همیشه به گوش طرفدارای خودشون به طور مستقیم گوش دادن و انتقادات سازندشون رو به نحوی وارد بازی خودشون کردن. حالا هم که قراره Verdansk به وسیله‌ی Treyarch برگرده، توسط همون کسایی که مسئول ساخت سری معروف Black Ops هستن. البته تا قبل از این که Vanguard عرضه بشه، تریارک مسئول ساخت Black Ops Cold War بودش که بعدش هم با پشتیبانی یک ساله از Warzone این روند رو ادامه دادن.

در کنار برگردوندن Verdansk به Warzone که تونست خیلی‌هارو هیجان‌زده کنه، به نظر میاد که اسم بازی سال دیگه هم قطعی شده. Treyarch با عرضه‌ی Black Ops Gulf War میخواد که موفقیت‌های Black Ops رو ادامه تو سال آینده هم ادامه بدن. .این اولین بازی Call of Duty هستش که دوره توسعش حدود 4 سال شده و بابت همین قضیه و فاصله زمانی‌ای که بین این بازی و بازی قبلی یعنی Cold War افتاده، خیلی‌ها چشم انتظار بازی بعدی Treyarch هستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها