راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب کودکان

در این مطلب قصد داریم ده کرم ضد آفتاب برتر و پرفروش مخصوص کودکان را به شما معرفی کنیم

شناسه خبر: ۳۴۷۴۱۲
راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب کودکان

راهنماتو- به دلیل ظرافت و حساسیت پوست کودکان، انتخاب یک کرم ضد آفتاب مناسب برای آنها معمولا کار ساده ای نیست. یک کرم ضد آفتاب خوب برای کودکان باید فاقد و یا حاوی مقدار بسیار کمی مواد شیمیایی و عطر باشد، همچنین درجه حفاظتی SPF بالایی داشته و ضد آب باشد. با این حال، با استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب برای کودک خود، نباید او را برای مدت طولانی در زیر نور خورشید نگه دارید، خصوصا در روزهای گرم تابستان. در این مطلب قصد داریم ده کرم ضد آفتاب برتر و پرفروش مخصوص کودکان را به شما معرفی کنیم:

1-لوسیون ضد آفتاب کودک ایروکس سری Physical مدل Face And Body حجم ۶۰ میلی لیتر (قیمت: 74,000 تومان)

این لوسیون ضد آفتاب برای کودکان بالای 6 ماه مناسب است. از ویژگی های آن می توان به محافظت از پوست، نرم و مرطوب کنندگی اشاره کرد. این محصول برای پوست های حساس و ملتهب و پوست خانم ها در دوران بارداری نیز مناسب است.

 لوسیون ضد آفتاب کودک ایروکس سری Physical مدل Face And Body حجم ۶۰ میلی لیتر

2-اسپری ضدآفتاب کودکان سی گل مدل SPF50 حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 199,000 تومان)

این اسپری ضد آفتاب با برخورداری از فرمولاسیونی ایمن از پوست لطیف و حساس کودکان در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این محصول در دو مدل صورتی و سبز ارائه می شود. هر دو مدل دارای SPF50 و آنتی اکسیدان‌های طبیعی می باشند. این اسپری ضد آفتاب سبب نرمی و لطافت پوست کودک شما شده و در برابر تعریق نیز مقاوم است. هم برای صورت و هم بدن می توان از این اسپری استفاده کرد.

اسپری ضدآفتاب کودکان سی گل مدل SPF50 حجم 150 میلی لیتر

3-اسپری ضد آفتاب کودک سان سیف مدل kids حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 197,000 تومان)

اسپری ضد آفتاب کودک سان سیف حاوی SPF30 بوده و یکی از بهترین محصولات برای محافظت از پوست حساس کودکان در برابر اشعه مضر خورشید می باشد. این محصول بدون هیچ گونه حساسیت و سوزش، سریعا جذب پوست می شود، همچنین فاقد چربی، پارابن و هر گونه مواد شیمیایی است.

اسپری ضد آفتاب کودک سان سیف مدل kids حجم 150 میلی لیتر

4-لوسیون ضد آفتاب کودک ماتیلدا مدل S757otion حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 359,000 تومان)

این لوسیون ضد آفتاب با برخورداری از SPF50 مانع از آفتاب سوختگی و سیاه شدن پوست فرزند دلبند شما شده و از پوست او در برابر آسیب های مخرب، رادیکال های آزاد و اشعه‌های نور خورشید محافظت می کند. این محصول کاملا بی رنگ و دارای بافتی نرم و فاقد چربی بوده و به راحتی بر روی پوست صورت و بدن پخش می شود. علاوه بر این، ضد آب بوده و در برابر تعریق پاک نمی شود. این لوسیون تا حدود 98% از نفوذ اشعه‌ی فرابنفش به پوست جلوگیری کرده و برای کودکان بالای 6 ماه مناسب است.

لوسیون ضد آفتاب کودک ماتیلدا مدل S757otion حجم 50 میلی لیتر

5-کرم ضد آفتاب کودک پرودرما مدل Sunvest حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 84,000 توان)

کرم ضد آفتاب کودک پرودرما با برخورداری از ویتامین های E و C از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. علاوه بر این با استفاده از ژل آلوئه ورا نرمی و رطوبت پوست را افزایش می دهد و از ایجاد التهاب و قرمزی پوست در برابر نورخورشید جلوگیری می کند. از دیگر ترکیبات این محصول می توان به روغن دانه آفتابگردان اشاره کرد. این روغن سرشار از امگا3 و امگا6 بوده و لایه حفاظتی پوست کودکان را در برابر نور خورشید تغذیه و تقویت می کند.

کرم ضد آفتاب کودک پرودرما مدل Sunvest حجم 40 میلی لیتر

6-کرم ضد آفتاب کودک مدیسان مدل spf 40 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 88,000 تومان)

این کرم ضد آفتاب حاوی خاصیت سیلیکونی ضد آب بوده و بر اثر تعریق و شستشو از روی پوست پاک نمی شود. این محصول فاقد هر گونه مواد حساسیت زا می باشد و از پوست حساس و لطیف کودکان در برابر اشعه های مضر خورشید و آفتاب سوختگی محافظت می کند.

 کرم ضد آفتاب کودک مدیسان مدل spf 40 حجم 50 میلی لیتر

7-لوسیون ضد افتاب بچه آردن مدل SPF 30 حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از ویتامین E و A از بروز خشکی و جوش جلوگیری کرده، نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد و مانع خشکی و پیری پوست می شود. علاوه بر این، از پوست کودکان در برابر اشعه های مضر خورشید نیز بخوبی محافظت می کند.

 لوسیون ضد افتاب بچه آردن مدل SPF 30 حجم 75 میلی لیتر

8-کرم ضد آفتاب کودک مای مدل Kids Spf50 حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 104,000 تومان)

کرم ضد آفتاب کودک مای با برخورداری ازSPF50 از پوست کودکان در برابر نورخورشید بخوبی محافظت کرده و مانع از ایجاد لک، تیرگی و حساسیت پوستی می شود. این کرم فاقد هر گونه مواد حساسیت زا و حاوی روغن جوجوبا می باشد. روغن جوجوبا سبب تقویت پوست و جلوگیری از تاثیرات منفی نور خورشید می شود.

کرم ضد آفتاب کودک مای مدل Kids Spf50 حجم 75 میلی لیتر

9-کرم ضد آفتاب کودک الارو کد 121322 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 240,000 تومان)

این کرم ضد آفتاب حاوی SPF30 و عصاره‌ی آلفا بیزابولول می باشد. عصاره‌ی آلفا بیزابولول از مهم‌ترین ترکیبات گیاه بابونه بوده که خواص مهمی از جمله ضد التهاب، ضد آلرژی و التیام بخش را به همراه دارد. همچنین از اثرات مخرب اشعه خورشید نیز جلوگیری می کند. در این کرم از فیلترهای ضد آفتاب صددرصد طبیعی و معدنی استفاده شده است و از بروز هر گونه حساسیت پوستی در کودکان جلوگیری می کند. علاوه بر این، با برخورداری از ویتامین E و روغن جوجوبا سبب افزایش رطوبت و آبرسانی به پوست می شود. این محصول برای کودکان بالای دو سال مناسب است.

کرم ضد آفتاب کودک الارو کد 121322 حجم 50 میلی لیتر 10-کرم ضد آفتاب کودک سی گل حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 109,000 تومان)

کرم ضد آفتاب کودک سی گل با برخورداری از SPF 30 از پوست کودکان در برابر اشعه UVAو UVB خورشید محافظت می کند. علاوه بر این، حاوی بیولین (پری بایوتیک) و ویتامین های A , B , E , F بوده و با ایجاد سد دفاعی در برابر میکروب ها، سیستم ایمنی بدن کودکان را تقویت می کند. این محصول فاقد هر گونه پارابن، الکل و اسانس می باشد.

کرم ضد آفتاب کودک سی گل حجم 50 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها