راهنمای خرید بهترین مودم های همراه هواوی

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 3.7 دقیقه

راهنماتو-برند هواوی از محبوب ترین برندهای بازار فناوری است. این برند در کنار تلفن‌های همراه محبوب خود محصولات دیگری نیز تولید می کند. از جمله مودم های همراه که هم پر طرفدارند هم پر فروش.

به گزارش راهنماتو، مودم های همراه هواوی را می توان بین مودم های با کیفیت بازار طبقه بندی کرد. در ادامه ۵ مودم همراه هواوی را که کیفیت بالایی دارند به شما معرفی می کنم:

مودم 4G LTE هوآوی مدل B622(قیمت حدودی:۵ میلیون تومان)

مودم

باندهای قابل پشتیبانی در این مودمWi-Fi AX۱۵۰۰ Dual-Band Auto-Selection | ۵GHz ۱۲۰۱Mbps (Wi-Fi ۶), ۲.۴GHz ۳۰۰Mbps Wi-Fi Mesh+ compatible with Wi-Fi routers to expand Wi-Fi coverage است. 

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی در این مودم ۶۴ کاربر است.محدوده فرکانس۵-۲.۴ گیگاهرتز است و منبع تغذیه اتصال به برق شهری است. این مودم شیار سیم کارت دارد. 

مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل E5785_330(قیمت حدودی:۴ میلیون و پانصد هزار تومان)

مودم همراه

مودم 4G قابل حمل سوییلینک مدل E5785_330 یکی از مودم‌های با‌کیفیت هواوی است که می‌تواند اینترنت 4G با سرعت بسیار بالا و مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. جنس این محصول پلاستیکی است. وزن این محصول بسیار مناسب و تنها ۱۲۵ گرم است. ابعاد کوچک این محصول باعث شده جا به جایی بسیار آسان شود. 

در قسمت جلویی این مودم همراه، صفحه‌نمایشی کوچک اما بسیار کاربردی قرار دارد. در قسمت کناری این صفحه‌نمایش، دکمه روشن و خاموش قرار دارد.ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و از نوع لیتیوم-یونی است. 

 برای شارژ باتری هم می‌توانید از کابل میکرو USB استفاده کنید. ۳۲ کاربر به‌صورت همزمان می‌توانند به این مودم متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند.

مودم 3G/4G قابل حمل هوآوی مدل E5577C(قیمت حدودی:سه میلیون و پانصد هزار تومان)

مدم

وزن این مودم ۳۰ گرم و نوع اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) است و از شبکه‌های4G پشتیبانی می کند. این مودم رابط‌microUSB و شیار سیم کارت و شیار کارت حافظه دارد. 

منبع تغذیه این محصول، باتری لیتیوم بونی داخلی و پورت micro USB است. از قابلیت‌های مودم می توان به نشانگر LED اشاره کرد. این مودم را می توان از مودم های محبوب و پد فروش هواوی در بازار ایران دانست. 

 مودم قابل حمل 4G LTE هوآوی مدل E5577(قیمت حدودی ۳ میلیون تومان)

اینترنت

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی از این مودم ۱۶ نفر است و قابلیت‌هایی از جمله پشتیبانی از SMS دارد. باتری این محصول لیتیوم یونی است. این مودم دارای پورت microUSB است و شیار سیم کارت دارد.

شبکه‌های قابل پشتیبانی در این مودم شامل 4G است. این مودم دارای چیپ‌ست Huawei HiSilicon Balong ۷۱۰ است.قابلیت ارائه حداکثر سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابیت‌برثانیه و استفاده همزمان ۱۰ کاربر را دارد. 

نوع آنتن این مودم داخلی و سرعت انتقال داده‌ها، در حالت LTE FDD تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه

مودم قابل حمل 4G LTE هوآوی مدل E5577(قیمت حدودی:۲ میلیون و پانصد هزار تومان)

سرعت اینترنت

این مدل مودم هواوی از حداکثر ۱۶ کاربر پشتیبانی می کند. مدل این مودم، Huawei HiSilicon Balong ۷۱۰ و نوع اتصال به اینترنت بی سیم است.این مودم صفحه نمایش۱.۴۵ اینچی از نوع TFT دارد.  منبع تغذی هاین مودم باتری لیتیوم بونی داخلی و پورت microUSB است. این مودم دارای شیار سیم کارت است و از شبکه‌4G پشتیبانی می کند.

این مودم دارای چیپ‌ست Huawei HiSilicon Balong ۷۱۰ است. این مدل مودم هواوی شیار سیم‌کارت ۲FF دارد و دارای قابلیت پشتیبانی از اتصال ۱۶ کاربر همزمان است. نوع آنتن این مودم داخلی است.سرعت انتقال داده‌هادر حالت LTE FDD تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و نوع اتصال بی‌سیم است.ظرفیت باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها