راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی

برترین ماشین ظرفشویی های برند ال جی را می توانید در فهرست راهنماتو که شامل ماشین ظرفشویی های ال جی برای تمامی سلیقه ها و بودجه ها است، پیدا کنید

شناسه خبر: ۳۴۷۹۹۷
راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های ال جی

راهنماتو -خرید ماشین ظرفشویی دیگر یک خرید عجیب یا لوکس نیست و بسیاری از افراد به علت مشغله بالا و صرفه جویی در وقت خود در رسیدگی به امور خانه، از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند. ماشین ظرفشویی های ال جی را می توان از محبوب ترین ماشین ظرفشویی ها در بازار لوازم خانگی ارزیابی کرد. ماشین ظرفشویی های ال جی تنوع بسیار بالایی دارند اما فهرست 5 گانه راهنماتو کار خریداران را راحت کرده است.

به گزارش راهنماتو، برای خرید ماشین ظرفشویی های ال جی باید جیب پرپول داشته باشید. حقیقت این است که قیمت لوازم خانگی خارجی بسیار بالا رفته و توقع هم نداشته باشید من به شما دروغ بگویم که این ماشین ظرفشویی ها ارزان هستند اما می دانم که برخی از خریداران با وجود قیمت بالای این ماشین ظرفشویی ها باز هم مایلند از این برند خرید کنند. بنابراین فهرست راهنماتو را دنبال کنید:

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC65(قیمت حدودی:70 میلیون تومان)

ماشین لباسشویی

اولین ماشین ظرفشویی فهرست من که گران قیمت ترین هم هست، هفت برنامه شستشو و سه عدد سبد دارد. برای تنظیم این ماشین ظرفشویی می توانید از دکمه های لمسی استفاده کنید. جایگاه نگهداری این ماشین ظرفشویی در قفسه بالا است. این ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک و سیستم شستشوی خودکار، شست‌وشوی اقتصادی (Eco)، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی با دمای بالا است. همچنین این ماشین ظرفشویی برنامه بخارشو و سیستم شست‌وشوی با نصف ظرفیت را داراست.

از دیگر برنامه های این ماشین ظرفشویی می توان به برنامه UV،خشک کن و امکاناتی مانند وان و جکوزی اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی نمایشگر نیز دارد.میزان نمودار مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی+++A است و تعداد قفسه های بالا دو عدد است.ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵۰ سانتی‌متر و متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو حدود ۹ لیتر است. پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰۰ سانتی متر و ظرفیت آن چهارده نفر است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC34(قیمت حدودی: 55 میلیون تومان)

ال جی

این ماشین ظرفشویی ال جی، شش برنامه شستشو دارد. تعداد سبدهای این ماشین، سه عدد است و از طریق کلیدهای لمسی می توان آن را تنظیم کرد. جایگاه نگهداری ظروف در این ماشین ظرفشویی در قفسه بالا است.

از امکانات ویژه این ظرفشویی می توان به خشک کن اشاره کرد. از دیگر امکانات این ماشین ظرفشویی می توان به وان و جکوزی اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای نمایشگر است. میزان نمودار مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی +++A است. این ماشین ظرفشویی دو عدد قفسه بالا دارد. ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵۰ سانتی‌متر است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو۱۰ لیتر است. پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰۰ سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی۱۴ لیتر و عمق آن ۶۰۰ سانتی‌متر است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD64W(قیمت حدودی: 51 میلیون و پانصد هزار تومان)

ظرف شستن

این ماشین ظرفشویی ۹ برنامه شستشو دارد. تعداد سبدهای این ماشین ظرفشویی دو عدد است. کاربران می توانند تنظیمات دستگاه را با کمک دکمه های لمسی انجام دهند. جایگاه نگهداری ظروف در این ماشین ظرفشویی در قفسه بالا است. این ماشین ظرفشویی دارای سیستم ایمنی قفل کودک است.

از امکانات ویژه این ماشین ظرفشویی می توان به شست‌وشوی با نصف ظرفیت و خشک کن اشاره کرد. این ماشین ظرفشویی دارای وان و جکوزی است. میزان نمودار مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی ++A است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو۹ لیتر است.

ارتفاع این ماشین ظرفشویی ۸۵۰ سانتی‌متر است. پهنای این ماشین ظرفشویی ۶۰۰ سانتی متر است.عمق این ماشین ظرفشویی ۶۰۰ سانتی‌متر است و می تواند برای ۱۴ نفر مناسب باشد.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24(قیمت حدودی: 48 میلیون تومان)

ظرف

این ماشین ظرفشویی دارای دو عدد قفسه بالایی است. این ماشین ظرفشویی دارای سه عدد سبد است. این ماشین ظرفشویی دارای قفل کودک و سیستم شستشوی خودکار، شست‌وشوی اقتصادی (Eco)، شست‌وشوی سریع، شست‌وشوی شدید (Intensive) و خشک کن است و امکاناتی از جمله وان و جکوزی هم دارد.

این ماشین ظرفشویی دارای نمایشگر است. میزان نمودار مصرف انرژی++A و تعداد برنامه های شست‌وشو۵ عدد است. متوسط میزان مصرف آب در هر شست و شو ده لیتر است. ارتفاع این ماشین ظرفشویی۸۵۰ سانتی‌متر است. پهنای این ماشین ظرفشویی۶۰۰ سانتی متر و ظرفیت آن ۱۴ لیتر و عمق ان۶۰۰ سانتی‌متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۱۴ نفر است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512FW(قیمت حدودی:33 میلیون تومان)

شستشوی ظروف

آخرین ماشین ظرفشویی ال جی در فهرست من، ارتفاع۸۵ سانتی‌متری دارد. سایر ویژگی های این ماشین ظرفشویی شامل سیستم عیب یابی هوشمند و عمق۶۰ سانتی‌متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی ۹.۵ لیتر و پهنای آن ۶۰ سانتی متر است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی چهارده نفر است. اگرچه این ماشین ظرفشویی اخرین ماشین ظرفشویی در فهرست من است اما به لحاظ کیفیت بین بهترین ها طبقه بندی می شود.

این ماشین ظرفشویی به لحاظ ابعاد نیز مناسب خانواده هایی است که در خانه های نقلی و متوس زندگی می کنند.

نظرات