راهنمای خرید بهترین کیبوردهای لاجتیک

  • رویا پاک سرشت رویا پاک سرشت
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
  • زمان مطالعه : 4.1 دقیقه

راهنماتو- یکی از برترین برندها در تولید کیبورد را می توان لاجیتک دانست. این برند با تولید کیبوردهای ارگونومیک و مختلف از اداری تا گیمینگ معروف است. کیبوردهای لاجتیک بسیار متنوع هستند و اگر به دنبال یک کیبورد فوق العاده کاربردی می گردید اما در انتخاب سردرگم شده اید با من همراه باشید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید کیبوردهای با کیفیت لاجیتک می توانید از فهرست 5 گانه من استفاده کنید که سعی کرده ام برای تمامی بودجه ها کیبورد انتخاب کنم. این کیبوردها همگی از محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها هستند:

کیبورد لاجیتک مدل MX MECHANICAL TACTILE(قیمت حدودی: 9 میلیون و نیم)

لاجیتک

اولین کیبورد فهرست من، کیبورد لاجیتک 9 میلیون تومانی است. وزن این کیبورد ۸۲۵ گرم و نوع اتصال بی‌سیم است. این کیبورد دارای باتری داخلی (قابل شارژ) است. سازگاری این کیبورد مثال زدنی است چون از ویندوز تا مک را پوشش می دهد. نوع رابط این کیبورد دانگل USBو بلوتوث است.

از سایر قابلیت‌های این صفحه کلید می توان به نرم افزار + Logi Options امکان تنظیم افکت نور پس زمینه و نمایش میزان باتری اشاره کرد. این صفحه کلید قابلیت اتصال بین سه دستگاه به طور همزمان و امکان سوئیچ بین دستگاه های متصل را داراست. نوع باتری صفحه کلید از نوع قابل شارژ لیتیوم پلیمری است.

کیبورد لاجیتک مدل MX KEYS FOR MAC(قیمت حدودی: 6 میلیون و پانصد هزار تومان)

کیبورد

وزن این کیبورد ۸۲۰ گرم است و از درگاه ارتباطی USB Type-C ۳.۲ پشتیبانی می کند. نوع کابل این کیبورد از نوع USB Type-C است. طول کابل۱.۸ سانتی متر و نوع اتصال بی‌سیم و باسیم است. منبع تغذیه این کیبورد باتری قابل شارژ است و با سیستم‌عامل‌های mac os – ios سازگاری دارد. این محصول امکان اتصال بلوتوثی نیز دارد.

این کیبورد طراحی ارگونومیک و مناسبی دارد و می تواند برای افرادی که همزمان به طراحی های ارگونومیک و کلاسیک علاقه مندند مناسب باشد.

کیبورد لاجیتک مدل POP KEYS(قیمت حدودی: 5 میلیون تومان)

کیبورد لاجیتک

این مدل کیبورد لاجیتک، دو عدد باتری دارد. میانگین عمر باتری این صفحه کلید ۳۶ ماه و برد صفحه کلید ۱۰ متراست.عمر این صفحه کلید یا ضربه‌پذیری کلیدها۵۰ میلیون بار است. این کیبورد دارای ۵ کلید اموجی قابل تعوی است. وزن این کیبورد ۷۷۹ گرم لست.

نوع رابط این کیبورد USB است. این کیبورد با سیستم‌عامل‌های ویندوز ، مک ، IOS ، ANDROID ، LINUX سازگاری دارد. منبع تغذیه این کیبورد باتری و نوع اتصال بلوتوثی است. فرکانس صفحه کلید۲.۴ گیگاهرتز است. طراحی ظاهری این کیبورد بسیار خاص است و می تواند برای افرادی که سلیقه منحصر به فرد دارند، جذاب باشد. رنگبندی و طراحی این کیبورد برای خانمها نیز بسیار جذاب است.

کیبورد لاجیتک مدل G213 Prodigy(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

کیبورد

وزن این کیبورد ۱۰۰۰ گرم و طول کابل۱.۸ سانتی متراست.نوع اتصال این کیبورد باسیم و منبع تغذیه کیبورد درگاه  USB است. این کیبورد با سیستم‌عامل‌ ویندوز سازگاری کامل دارد. این کیبورد در برابر مایعات مقاومت دارد. یک ویژگی مثبت در این کیبورد، وجود چراغ‌ پس زمینه است. این کیبورد پس‌زمینه ای با ۱۶ میلیون رنگ د ارد.

طراحی ظاهری این کیبورد به شکلی است که مچ دست را خسته نمی کند و از ارگونومی مناسبی برخوردار است. درواقع این کیبورد، یک کیبورد مناسب برای افرادی است که باید ساعت های طولانی از کیبورد استفاده کنند و در نتیجه به یک کیبورد ویژه نیاز دارند.

کیبورد لاجیتک مدل K120(قیمت حدودی: 600 هزار تومان)

کیبورد

رسیدیم به آخرین و ارزان ترین کیبورد در فهرستمان. وزن این کیبورد ۵۵۰ گرم است. طول کابل۱.۵ سانتی متر است. نوع اتصال

باسیم است. این کیبورد با سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس سازگاری دارد. این کیبورد یکصد و پنج کلید دارد. عمر ضربه‌پذیری کلیدها در این کیبورد تا ۱۰ میلیون بار فشرده شدن است. ظاهر این کیبورد بسیار کلاسیک است و می تواند برای کاربرانی که به کیبورد مقرون به صرفه با ظاهر اداری و ساده عادت دارند بسیار مناسب باشد. این کیبورد اگرچه ارزان ترین کیبورد در فهرست من است، اما در عین حال یکی از بهترین ها است.

 

رویا پاک سرشت
رویا پاک سرشت

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها

زمان افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد
اخبار

زمان افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .8 دقیقه
جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟
اخبار

جزییات جدید درباره تعطیلی شنبه‌ها/ بانک‌ها هم شنبه‌ها تعطیل هستند؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : .5 دقیقه
عینک های آفتابی زنانه ترند 2024
راهنمای شیک بودن

عینک های آفتابی زنانه ترند 2024

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 4.1 دقیقه
چای ماچا چه خواصی دارد؟
دانستنی ها

چای ماچا چه خواصی دارد؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 7 دقیقه
قیمت محصولات سایپا امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت روز

قیمت محصولات سایپا امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 1.7 دقیقه
قیمت محصولات ایران‌خودرو امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت روز

قیمت محصولات ایران‌خودرو امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان مطالعه : 2.1 دقیقه