راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده مناسب پوست چرب

در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۰۷۳
راهنمای خرید بهترین کرم مرطوب کننده مناسب پوست چرب

راهنماتو- یکی از رایج‌ترین باورهای غلط در بین افرادی که پوست چرب دارند، این است که نیازی به استفاده از مرطوب کننده ندارند. در حالی که چنین نیست. نکته کلیدی استفاده از یک مرطوب کننده متناسب با پوست چرب است. مرطوب‌کننده‌های مخصوص پوست چرب، سدی مرطوب و تغذیه‌شده بدون مسدود کردن منافذ یا تحریک ایجاد می‌کنند.

به گزارش راهنماتو، یک متخصص پوست می گوید: «آبرسانی با چربی پوست متفاوت است. هنگام جستجو برای یک مرطوب کننده مناسب پوست چرب، باید به دنبال عبارات "بدون چربی" و "غیر کومدون ساز" بگردید. افراد دارای پوست چرب باید از مرطوب کننده های سبک استفاده کنند و بهتر است به جای مرطوب کننده های مبتنی بر روغن، به دنبال مرطوب کننده های مبتنی بر آب بگردند. من مرطوب کننده های حاوی گلیسیرین، اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه، پپتیدها، اسید لاکتیک و اوره را به آنها توصیه می کنم.» در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب را به شما معرفی کنیم:

1- کرم مرطوب کننده درمالیفت مدل Hydralift AC Cream حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 84,000 تومان)

این کرم مرطوب کننده با کنترل میزان ترشح چربی پوست، رطوبت پوست های چرب را به حد نرمال رسانده و مانع دفع آب از سطح پوست می شود. از آنجایی که در پوست های چرب میزان ترشح غدد چربی بیش از حالت طبیعی است، افرادی که تحت درمان با داروهای ضد جوش قرار گرفته اند عموما مستعد خشکی و آسیب های پوستی می باشند. این کرم میزان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست را افزایش داده، عمیق ترین لایه های پوستی را آبرسانی می کند، میزان ترشح چربی را تنظیم می کند و از بروز جوش های سرسیاه و سرسفید جلوگیری می کند.

کرم مرطوب کننده درمالیفت مدل Hydralift AC Cream حجم 50 میلی لیتر

2- کرم مرطوب کننده لافارر مدل Regulating حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 289,000 تومان)

کرم کنترل کننده چربی و مات کننده لافارر با برخورداری از فرمولاسیون فوق سبک و عصاره گیاهان آنانتیاکلرانتا، بابونه، آلوئه ورا، اولئانولیک اسید، زینک پی سی ای، سدیم هیالوورونات، آلانتوئین و اوره به تنظیم چربی و رطوبت پوست صورت، کنترل ترشح سبوم، مات شدن پوست، باز شدن منافذ مسدود شده پوست و کند شدن روند پیری پوست کمک می کند. این کرم فاقد چربی و مواد کومدوژن بوده و ضد حساسیت است. علاوه بر این حاوی ویتامین E و C بوده و به شادابی پوست کمک می کند.

کرم مرطوب کننده لافارر مدل Regulating حجم 75 میلی لیتر

3- کرم آبرسان نو آکنه مدل Gel حجم 70 میلی لیتر (قیمت: 123,000 تومان)

این کرم آبرسان با برخورداری از گلیسیرین، هیالورونیک اسید، نیاسینامید و اوره به رطوبت رسانی عمیق پوست بدون ایجاد چربی کمک می کند. این محصول بافتی بسیار سبک داشته و سریعا جذب می شود. از دیگر قابلیت های آن می توان به کنترل ترشح سبوم، آبرسانی، ماندگاری طولانی و ضد حساسیت اشاره کرد.

 کرم آبرسان نو آکنه مدل Gel حجم 70 میلی لیتر

4- کرم آبرسان وچه مدل Bamboo حجم 60 میلی لیتر (قیمت: 115,000 تومان)

این کرم آبرسان برای پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب است. این محصول بافتی بسیار سبک داشته و پس از استفاده هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. از قابلیت های این مرطوب کننده می توان به افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست، ترمیم و بازسازی پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و زیبایی پوست اشاره کرد. این کرم حاوی روغن جوانه گندم، روغن مورینگا، روغن هسته انگور، عصاره ریشه گیاه بابا آدم، عصاره گیاه بامبو و هیالورونیک اسید و فاقد هرگونه مواد مضر مانند پارابن بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

کرم آبرسان وچه مدل Bamboo حجم 60 میلی لیتر

5- کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل 265 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 124,000 تومان)

این کرم آبرسان فاقد هر گونه چربی بوده، به سرعت جذب پوست می شود و بدون پر کردن منافذ پوست و ایجاد حس چربی، پوست را رطوبت رسانی، نرم و لطیف می کند. علاوه بر این، حاوی فرمولاسیون مخصوص پوست های مستعد آکنه بوده و با جمع کردن منافذ باز و تقویت پوست به کاهش جوش و آکنه کمک می‌کند. این محصول از ایجاد هر گونه جوش و حساسیت پوستی جلوگیری می کند. این کرم برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.

کرم آبرسان ژنوبایوتیک مدل 265 حجم 50 میلی لیتر

6- کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم 70 میلی لیتر (قیمت: 125,000 تومان)

کرم آبرسان الیوکس با برخورداری از عصاره بامبو و آلوئه ورا، اوره و روغن زیتون پوست را بخوبی آبرسانی و مرطوب کرده و هیچ گونه احساس چربی و سنگینی بر روی آن ایجاد نمی کند. علاوه بر این، PH پوست را تنظیم کرده و از ایجاد هر گونه چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند. این کرم برای پوست های چرب و حساس مناسب است.

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo حجم 70 میلی لیتر

7- کرم مرطوب کننده فیس دوکس سری Acnesome مدل HYDRA حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 99,000 تومان)

این کرم علاوه بر آبرسانی به کاهش ترشح چربی و رفع جوش‌های چرکی و ملتهب پوست کمک می کند. همچنین با کوچک کردن و جمع کردن منافذ باز پوست از ایجاد کمدون‌های سرسیاه و سرسفید جلوگیری می‌کند. این محصول برای رطوبت‌رسانی به پوست‌های چرب و جوش‌دار و افرادی که تحت درمان با داروهای ضد آکنه هستند، مناسب است.

کرم مرطوب کننده فیس دوکس سری Acnesome مدل HYDRA حجم 50 میلی لیتر

8- فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION حجم ۵۰ میلی لیتر (قیمت: 160,000 تومان)

فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION با برخورداری از ترکیب انحصاری PATCH20 به آبرسانی عمیق و سطحی پوست کمک می کند. این محصول با داشتن کوانزیم Q10 به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی مانند آلودگی هوا و اشعه UV محافظت می کند. این فلوئید چربی اضافی پوست را جذب کرده و سبب جمع شدن منافذ باز پوست می شود. این کرم برای پوست های چرب و مختلط مناسب است.

فلوئید آبرسان درماتیپیک مدل ANTI-POLLUTION حجم ۵۰ میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها