راهنمای خرید ۵ جاروبرقی ال جی برای تمامی بودجه ها

برای خرید جاروبرقی های معتبر آن هم جاروبرقی های ال جی می توانید از فهرستی راهنماتو استفاده کنید:

شناسه خبر: ۳۴۸۰۸۲
راهنمای خرید ۵ جاروبرقی ال جی برای تمامی بودجه ها

راهنماتو - برای خرید بهترین جاروبرقی های ال جی نیازی نیست ساعت ها در بازار بگردید. بله می دانم تنوع جاروبرقی های ال جی بسیار بالا است. اما من برای شما بهترین جاروبرقی های ال جی را گلچین کرده ام.

به گزارش راهنماتو ، جاروبرقی های ال جی بسیار محبوب و پر طرفدارند. اگرچه قیمت این جاروبرقی ها بسیار بالا تر از نمونه های ایرانی است. اما طرفداران خاص خود را دارد. بنابراین جاروبرقی های ال جی منتخب از دید من را در این مطلب ببینید؛

جاروبرقی ال جی مدل VB-8120(قیمت حدودی:۱۴ میلیون تومان)

فهرستم را از گران قیمت ترین محصول شروع می کنم. این مدل جاروبرقی ال جی دارای سیستم گردبادی جهت جلوگیری از افت مکش و دارنده گواهینامه کیفیت SLG آلمان است.

1

نوع فیلتر خروجیHEPA ۱۲ است و محدوده طول کابل برق ۵ تا ۱۰ متر است. محدوده میزان صدا ۷۰-۷۵ دسی بل است و در نتیجه اگر فرزند کوچک و یا سالمند بدخواب در خانه دارید، خیالتان راحت باشد که سر و صدای این جارو برقی بسیار کم است.

نوع این جارو برقی، بدون کیسه است. از عملکردهای ویژه این جاروبرقی می توان به امکان فشرده‌سازی زباله اشاره کرد. این مدل جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتی است و قدرت موتور ۲ هزار واتی است.

جارو برقی ال جی مدل VB-8120(قیمت حدودی:۱۳ میلیون و پانصد هزار تومان)

این جاروبرقی دارای کمپرسور (سیستم فشرده سازی زباله) و قدرت مکش پایدار با سیستم گردبادی تخلیه آسان و بهداشتی است. همچنین این جاروبرقی مخزن مجهز به فیلتر هپا ۱۳ + کربن اکتیو دارد. از ویژگی های دیگر این جاروبرقی می توان به فیلتر بهداشتی و محدوده طول کابل برق ۵ تا ۱۰ متر اشاره کرد.

2

محدوده میزان صدای این جاروبرقی ۷۵-۸۰ دسی بل است.محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. نوع فیلتر خروجیHEPA ۱۲ و نوع جارو برقی بدون کیسه است.

این جاروبرقی دارای سیم جمع کن خودکار و دستگاه نمایش وضعیت است. همچنین نشانگر پر بودن مخزن دارد. از امکانات ظاهری این جاروبرقی می توان به کنترل روی دسته اشاره کرد.

این جاروبرقی دارای ابعاد۴۳۸x۲۵۸x۲۸۲ سانتی‌متری است. شعاع عملکرد این جاروبرقی ۱۰ متر است. گنجایش مخزن جارو برقی۱.۵ لیتر است. طول کابل برق این جاروبرقی ۶ متر است. توان مکش این جاروبرقی ۲ هزار وات است. وزن این جاروبرقی ۵.۲ گرم است.

جارو برقی ال جی مدل VC3320NHT(قیمت حدودی :۱۲ میلیون تومان)

این جاروبرقی ال جی از نوع مخزن دار است و فیلتر بهداشتی دارد. محدوده طول کابل برق این مدل جاروبرقی ۵ تا ۱۰ متر و محدوده میزان صدا ۷۵-۸۰ دسی بل است.

3

محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. نوع فیلتر خروجیHEPA ۱۱ است. نوع جارو برقی بدون کیسه است.این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار دارد و شعاع عملکرد آن ۷ متر است.

ابعاد این جارو برقی ۵۹۰x۳۲۰x۲۸۰ سانتی‌متر و طول کابل برق ۵ متر است. توان مکش این جاروبرقی ۳۸۰ وات و قدرت موتور، ۲ هزار وات است.وزن این جاروبرقی ۷.۶ گرم است.

جارو برقی ال جی مدل VB-5220HTS(قیمت حدودی ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان)

این جاروبرقی به سیستم مکش گردبادی و جاروی مخزنی با قابلیت تخلیه‌ی آسان و بهداشتی و طراحی جمع‌وجور مجهز است.این جارو برقی به سیم جمع کن خودکار نیز مجهز است و دو عدد سری دارد.

4

محدوده طول کابل برق، ۵ تا ۱۰ متر و محدوده میزان صدا ۸۰ دسی بل و بیشتر است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات است. نوع فیلتر خروجی این جاروبرقی HEPA ۱۱ است.

این جاروبرقی بدون کیسه است و فیلتر بهداشتی دارد. ابعاد این جاروبرقی ۲۲۰x۲۸۰x۴۸۰ سانتی‌متر است. این جاروبرقی دارای کنترل روی دسته است و شعاع عملکرد ۱۰ متری دارد. گنجایش مخزن جارو برقی۱.۲ لیتر است. طول کابل برق ۵ متر و قدرت موتور ۲ هزار وات است.وزن این جاروبرقی ۴.۵ گرم است.

جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H(قیمت حدودی: ۱۰ میلیون تومان)

این جاروبرقی مجهز به سیستم مکش گردبادی است. توان مصرفی نرمال این جاروبرقی: ۱۸۰۰ وات است و کنترل از روی دسته دارد. محدوده طول کابل برق ۵ تا ۱۰ متر است و محدوده میزان صدا ۷۵-۸۰ دسی بل است. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ وات و نوع فیلتر خروجیHEPA ۱۲ و نوع جارو برقی بدون کیسه است. از ویژگی‌های نظافتی این جاروبرقی می توان به فیلتر بهداشتی اشاره کرد. شعاع عملکرد این جاروبرقی ۷ متر است.

5

ابعاد این جاروبرقی ۲۶۶x۳۵۲x۲۶۰ سانتی‌متر و گنجایش مخزن جارو برقی یک لیتر است. طول کابل برق ۵ متر و توان مکش۳۸۰ وات است. میزان صدا در این جاروبرقی ۷۷ دسی بل است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها