راهنمای خرید بهترین ژل و لوسیون پس از اصلاح بانوان

در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات التیام بخش بعد از موزدایی بانوان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۱۳۴
راهنمای خرید بهترین ژل و لوسیون پس از اصلاح بانوان

راهنماتو- هیچ کس اصلاح موهای زائد را دوست ندارد. از آنجایی که بسیاری از روش های اصلاح دردناک و وقت گیر هستند، یافتن روش مناسب اصلاح نیز به نوع خود چالشی بزرگ است. جدای از این موضوع، بسیاری از این روش ها ممکن است پوست را دچار جوش، التهاب، سوزش و قرمزی کنند. همین مورد نیاز به یک محصول تسکین دهنده بعد از موزدایی را به امری ضروری تبدیل می کند. در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات التیام بخش بعد از موزدایی بانوان را به شما معرفی کنیم:

1- ژل التیام بخش پس از اصلاح گیاهی سی گل مخصوص خانم‌ها حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 87,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این محصول در واقع یک افترشیو برای بانوان است. از تاثیرات جالب آن می توان به کاهش سرعت رویش مو به خصوص در موزدایی های کامل و ریشه‌ای مانند لیزر یا اپیلاسیون با موم اشاره کرد. مصرف روزانه دو بار از این ژل به مدت یک ماه پس از موزدایی سرعت رشد موها را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این محصول رطوبت از دست رفته پوست را جبران کرده و از ایجاد التهاب،عفونت و جوش جلوگیری می کند. این ژل حاوی عصاره‌ی بلوط، آلوئه‌ورا، روغن درخت چای، گیاه ویلو، عصاره‌ی لارا دیواریکانا و آلفا بیزابولول بوده و دارای خاصیت ضد باکتری، ترمیم کنندگی و افزایش لطافت پوست می باشد.

ژل التیام بخش پس از اصلاح گیاهی سی گل مخصوص خانم‌ها حجم 100 میلی لیتر

2- ژل بعد از اصلاح زنانه سروینا مدل All skins حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 54,500 تومان)

این ژل برپایه عصاره های گیاهی (بابونه، روغن درخت چای و ویتامین E) می باشد. از قابلیت های آن می توان به جلوگیری از ایجاد التهاب و قرمزی در سطح پوست پس از اصلاح، جلوگیری از از بین رفتن لایه چربی موجود بر روی پوست، جلوگیری از باز شدن بیش از حد منافذ پوست، جلوگیری از حساسیت پوستی و بالا رفتن بیش از حد pH پوست اشاره کرد.

ژل بعد از اصلاح زنانه سروینا مدل All skins حجم 75 میلی لیتر

3- ژل بعد از مو زدایی سینره مخصوص صورت و بدن حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 80,000 تومان)

این ژل با برخورداری از عصاره روغن درخت چای و بابونه به تسکین صدمات وارد به پوست بعد از موزدائی، بهبود و رشد بافت های پوستی ایجاد PH طبیعی و مطلوب پس از موزدایی کمک می کند. علاوه بر این سبب آرامش و تسکین بافت ها شده، ضد باکتری و ضد قارچ است و با ایجاد رطوبت مناسب و بالا بردن خاصیت ارتجاعی از پوست محافظت نموده و سبب صافی و شفافیت آن می شود.

ژل بعد از مو زدایی سینره مخصوص صورت و بدن حجم 50 میلی لیتر

4- ژل بعد از موزدایی آدرا مدل خنک کننده حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 79,000 تومان)

این ژل با برخورداری از فرمولاسیون ملایم به ایجاد حس تازگی، شادابی و طراوت پوست صورت کمک می کند. این محصول حاوی عصاره های گیاهی با خاصیت آنتی باکتریال بوده و با استفاده از آلانتوئین به بهبود خراش، قرمزی و التهابات ناشی از موزدایی کمک می کند. ژل بعد از موزدایی آدرا بر پایه آب بوده و با قدرت جذب بالا ارائه می شود. این ژل برای کاهش التهابات ناشی از موزدایی صورت و گردن مناسب است.

ژل بعد از موزدایی آدرا مدل خنک کننده حجم 150 میلی لیتر

5- لوسیون پس از اصلاح بانوان آی پلاس مدل REPAIRING حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 40,000 تومان)

لوسیون پس از اصلاح بانوان آی پلاس با برخورداری از فرمولاسیون ویژه به کاهش رشد موهای زائد، کاهش جوش های ناشی از اپیلاسیون، افزایش نرمی و لطافت پوست و جلوگیری از حساسیت، قرمزی، خارش و التهابات پوستی پس از اصلاح و اپیلاسیون کمک می کند. پس از اپیلاسیون (استفاده از کرم موبر، الکترولیز، لیزر، بند انداختن، اصلاح با تیغ) ابتدا پوست را با آب ولرم شسته و خشک نمایید. سپس مقداری از لوسیون را بر روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. این لوسیون حاوی عصاره ژل آلوئه ورا و پروتئین ابریشم بوده و برای پوست های معمولی و حساس مناسب است.

لوسیون پس از اصلاح بانوان آی پلاس مدل REPAIRING حجم 200 میلی لیتر

6- ژل بعد از اپیلاسیون لفو مدل Cold حجم 250 میلی لیتر (قیمت:35,000 تومان)

مصرف این ژل التهاب پس از اپیلاسیون را کاهش داده و با بازگرداندن رطوبت کافی به پوست، سبب شادابی و لطافت آن می شود. این محصول حاوی ویتامین E، B3 وB5 و عصاره آلوئه ورا بوده و مصرف مداوم آن رشد موها را کاهش می دهد.

ژل بعد از اپیلاسیون لفو مدل Cold حجم 250 میلی لیتر

7- اسپری مراقبت بعد از موزدایی سیلکر مدل 32A حجم 120 میلی لیتر (قیمت: 190,000 تومان)

این اسپری به واسطه برخورداری از ذرات سیلیکون پوست های آسیب دیده و تحریک شده بعد از لیزر، میکرونیدلینگ و میکرودرم را ترمیم کرده و با تحریک سلول های فیبروبلاست پوست ساخت کلاژن را افزایش می دهد. علاوه بر این با استفاده از آلانتویین به رفع التهاب و قرمزی پوست کمک می کند.

اسپری مراقبت بعد از موزدایی سیلکر مدل 32A حجم 120 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها