راهنمای خرید تلفن های بی سیم پاناسونیک تا سقف ۳ میلیون تومان

برای خرید گوشی های بی سیمی پاناسونیک می توانید از فهرست راهنماتو استفاده کنید در فهرست راهنماتو ۵ گوشی بی سیم پاناسوینک که همگی مقرون به صرفه هستند، گلچین شده:

شناسه خبر: ۳۴۸۱۴۶
راهنمای خرید تلفن های بی سیم پاناسونیک تا سقف 3 میلیون تومان

راهنماتو -تلفن های برند پاناسونیک بین خریداران ایرانی از محبوبیت فوق العاده ای برخوردارند. گرچه این محبوبیت بی دلیل نیست و واقعا تلفن های این برند از برترین تلفن های بازار تلفن های بی سیم در ایران محسوب می شوند.

به گزارش راهنماتو، برای بسیاری از کاربران انتخاب یک تلفن هوشمند بی سیم کار ساده ای نیست.تلفن های بی سیم پاناسونیک نه تنها کیفیت بالایی دارند بلکه با تنوع خود می توانند تقریبا تمامی کاربران را راضی نگه دارند. به همین دلیل است که برای شما پنج تلفن مقرون به صرفه برند پاناسونیک را گلچین کرده ام. برخی تلفن های سامسونگ تا بیست میلیون تومان هم قیمت دارند اما تلفن هایی که من برای شما گلچین کرده ام بیشتر کارکرد خانگی دارند و با بودجه خانواده هایی با درامد متوسط جور در می آیند:

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC1711(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

تلفن

اولین تلفن بی سیم برند سامسونگ که برای شما انتخاب کرده ام از سایر تلفن ها ارزان قیمت تر است. وزن این تلفن بی سیم۱۳۰ گرم است و از باتری نیم قلمی سایز AAAبرای تغذیه استفاده می کند. از مهمترین ویژگی های این تلفن می توان به Caller ID اشاره کرد. ابعاد پایه۹۶ × ۱۰۰ × ۵۳ است و قابلیت ذخیره ۵۰ مخاطب را در دفترچه تلفن دارد.

این تلفن بی سیم از نوع تک گوشی است و نرخ شارژدهی مکالمه آن ۱۵ ساعت است. ابعاد گوشی۳۰ × ۴۷ × ۱۵۹ است. طبیعتا جای تعجب هم ندارد که این تلفن از نوع تک گوشی است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

تلفن بی سیمی

وزن پایه این تلفن بی سیم: ۹۸ گرم و وزن گوشی: ۱۲۹ گرم است. از ویژگی‌های دستگاه می توان به نور پس زمینه صفحه کلید اشاره کردو همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای نور سفید است. این گوشی دارای ۱۰ آهنگ مختلف و دکمه نشانگرروی پایه دستگاه برای پیدا کردن تلفن بی سیم است.

همچنین تلفن بی سیم سامسونگ، دارای قابلیت قفل صفحه کلید و دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه و البته مد شب برای زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده است. این تلفن می تواند تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده را نشان دهد و قابلیت تنظیم Alarm هم دارد. برد این تلفن۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن می توان به Caller ID اشاره کرد. دفترچه تلفن این گوشی قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره تلفن را دارد و تنها یک عدد گوشی بی سیم را پشتیبانی می کند. وضعیت شارژدهی مکالمه در این تلفن تا پانزده ساعت است. این تلفن تنها از یک خط پشتیبانی می کند.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG6811/(قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

تلفن سفید پاناسوینک

سومین تلفن منتخب من از برند سامسونگ دارای نور پس زمینه نمایشگر سفید است. نوع باتری این تلفن باتری نیم قلمی سایز AAAاست. امکان افزایش تعداد گوشی ها تا ۶ عدد و پشتیبانی از فناوری ECO از دیگر ویژگی های این تلفن محسوب می شود. این تلفن دارای ۱۰ زنگ پلی‌فونیک و قابلیت قفل صفحه کلید است.

همچنین این مدل تلفن دارای دکمه NR به منظور کاهش صداهای اضافی محیط و حالت سکوت به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده است. از دیگر ویژگی های این تلفن می توان به قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده اشاره کرد. این تلفن دارای ساعت زنگ‌دار قابل استفاده در صورت قطع شدن برق است.

منبع تغذیه این تلفن هوشمند، آداپتور ۵.۵ ولت ۵۵۰ میلی آمپر پاناسونیک است.برد این ساعت۳۰۰ متر در فضای باز و ۵۰ متر در فضای بسته است. این تلفن قابلیت ذخیره تا یکصد شماره تلفن را با ثبت نام فارسی دارد. این تلفن بی سیم از یک خط پشتیبانی می کند و یک عدد گوشی دارد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TCD442(قیمت حدودی: 2 میلیون و ششصد هزار تومان)

تلفنهای پاناسونیک

چهارمین تلفن بی سیم فهرست من وزن۵۰۰ گرمی دارد. این تلفن دارای ۲ گوشی و یک بیس و یک پایه شارژ است. همچنین این تلفن دارای اسپیکر و شماره انداز است. کاربران می توانند ۵۰ شماره را در این تلفن ذخیره کنند. همچنین می توانند تا ده شماره را مجددا شماره گیری کنند.

تنوع زنگ های این گوشی هم نسبتا بالا و شامل بیست زنگ متنوع است. این مدل گوشی پاناسونیک امکان اتصال ۴ گوشی بیسیم را داراست. این مدل تلفن پاناسونیک دارای Caller ID است.ابعاد پایه در این تلفن ۵۶×۱۰۴×۱۲۷ است. تعداد گوشی های بی سیم این تلفن، دو عدد و شارژدهی مکالمه۱۰ ساعت است. ابعاد گوشی۲۹×۴۷×۱۴ و تعداد خطوط قابل پشتیبانی یک عدد است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6712(قیمت حدودی سه میلیون تومان)

گوشی پاناسونیک

از مشخصات این مدل از تلفن بیسیم سامسونگ می توان به وزن۱۴۰ گرمی اشاره کرد. این تلفن قابلیت اتصال به دیوار دارد و از یک خط و 2 عدد گوشی پشتیبانی می کند. البته این تلفن قابلیت افزایش گوشی های بی سیم تا شش عدد را نیز دارد.

نمايشگراین گوشی، ۱,۸ اینچی و زبان نمایشگر فارسی، عربی وانگلیسی است. برد این تلفن بی سیم، ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است. این تلفن دارای دفترچه تلفنی با قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره با نام است. این تلفن منشی تلفنی ندارد اما اسپیکر و قابليت کنفرانس دارد.

این مدل تلفن بی سیم سامسونگ نور پس زمینه دارد. صفجه نمایش این گوشی دارای نور کهربایی پس زمینه است و تا ۱۰ شماره آخر را برای تماس مجدد ذخیره می کند. در این تلفن امکان پاسخگویی به تماس ها با لمس هر دکمه وجود دارد. این تلفن دارای ۳۰ ملودی پیشنهادی برای زنگ تلفن است. این تلفن دارای یک گوشی بی سیم و یک عدد خط است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها