راهنمای خرید بهترین اسپری پاک کننده قطعات الکترونیکی

در این مطلب بهترین پاک کننده های قطعات الکترونیکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناسه خبر: ۳۴۸۱۵۰
راهنمای خرید بهترین اسپری پاک کننده قطعات الکترونیکی

راهنماتو- یکی از راه های حفظ کیفیت و کارایی قطعات الکترونیکی، نظافت و حفظ پاکیزگی آنهاست. قطعاتی همچون سوییچ ها، رله ها، خازن های بردهای الکترونیکی، کنتاکت ها و موتورهای ظریف الکتریکی به دلیل عبور دادن جریان الکتریکی به دقت و حساسیت زیادی در هنگام نظافت نیاز دارند. اگر به دنبال یک پاک کننده مناسب برای تمیز کردن قطعات الکترونیکی حساس می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین پاک کننده های قطعات الکترونیکی را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- اسپری خشک ناهید مدل Tuner کد 600 - حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 51,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این اسپری با خاصیت پاک کنندگی و چربی زدایی قدرتمند خود هدهای مغناطیسی، سنسور ها و حتی دکمه‌های تلفن را بخوبی تمیز می کند. قطعاتی مثل سوییچ‌ها، رله‌های برق، سوییچ‌های تماسی و حتی چربی ناشی از لحیم‌کاری، بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببینند، با این اسپری به‌راحتی تمیز می شوند. توجه داشته باشید که این اسپری برای پاکسازی قطعات الکترونیکی حساسی مانند صفحه‌کلید و بردهای حساس الکترونیکی مناسب نیست.

 اسپری خشک ناهید مدل Tuner کد 600 - حجم 300 میلی لیتر

2- اسپری چرب ناهید مدل Contact کد 60 - حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 51,000 تومان)

اسپری چرب ناهید یک پاک کننده و روان کننده است که برای نظافت و روان کردن سطوحی مانند سوییچ‌ها، سلکتور ها و موتورهای ظریف الکتریکی و الکترونیکی طراحی شده است. این محصول علاوه بر پاک کنندگی به عنوان یک پوشش در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون عمل می کند.

اسپری چرب ناهید مدل Contact کد 60 - حجم 300 میلی لیتر

3- اسپری خشک اوکی کد 600 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 32,000 تومان)

اسپری خشک اوکی یک پاک کننده و چربی زدای قوی برای تمیز کردن دکمه های تلفن، هدهای مغناطیسی، سنسورها و قطعات پلاستیکی حساس، سوییچ ها، رله ها، خازن های برد های الکترونیکی، کنتاکت ها و چربی لحیم کاری می باشد.

 اسپری خشک اوکی کد 600 حجم 300 میلی لیتر

4- اسپری خشک پروتکت مدل TUNER حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 31,000 تومان)

اسپری خشک پروتکت مدل TUNER با برخورداری از فرمولاسیون ویژه گرد و غبار، رسوبها و لکه های چربی قطعات الکترونیکی را بخوبی پاکسازی می کند. این محصول برای پاک کردن قطعات پلاستیکی حساس سوییچ ها، رله ها، خازن های بردهای الکترونیکی و کنتاکت ها، دکمه های تلفن، هدهای مغناطیسی، سنسورها وریبون دستگاههای چاپگر مناسب است. علاوه براین بقایای چربی لحیم کاری و مواد روغنی که مانع کار موتورها و تجهیزات حساس اکترونیکی می شوند را نیز بخوبی پاکسازی می کند.

اسپری خشک پروتکت مدل TUNER حجم 300 میلی لیتر

5- اسپری چرب پروتکت کد 1006942 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 28,000 تومان)

این اسپری یک پاک کننده با خاصیت روان کنندگی بوده و قطعات حساس الکترونیکی و الکتریکی را بدون هیچ گونه آسیبی بخوبی تمیز می کند. علاوه بر این، به منظور جلوگیری از زنگ زدگی، محافظت در برابر اکسیداسیون و به عنوان یک لایه پوششی عمل می کند. از بین بردن پارازیت دستگاه های صوتی و تصویری یکی دیگر از قابلیت های این اسپری می باشد.

 اسپری چرب پروتکت کد 1006942 حجم 300 میلی لیتر

6- اسپری چرب اوکی کد 60 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 32,000 تومان)

اسپری چرب اوکی با خاصیت پاک کنندگی و روان کنندگی خود به عنوان محصولی برای نظافت و روان کردن سطوحی مانند سوییچ‌ها، سلکتور ها و موتورهای ظریف الکتریکی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر خاصیت پاک کنندگی و روان کنندگی، به عنوان پوششی در برابر زنگ‌زدگی و اکسیداسیون نیز عمل می کند.

اسپری چرب اوکی کد 60 حجم 300 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها