راهنمای خرید بهترین اتوبخارهای دستی

برای خرید اتوبخارهای دستی می توانید از فهرست خرید راهنماتو استفاده کنید. این فهرست شامل اتوبخارهای متنوعی است که برندهای کوناگون را هم شامل می شود.

شناسه خبر: ۳۴۸۱۸۵
راهنمای خرید بهترین اتوبخارهای دستی

راهنماتو -اتوبخارهای دستی کاربردهای متعددی دارند. یکی از بهترین کاربردهای این نوع اتوبخارها را می توانید در زمانی ارزیابی کنید که در سفر یا در شرایطی قرار دارید که به اتوهای معمولی دسترسی ندارید و باید به سرعت لباسهای خود را اتو کنید. در این شرایط استفاده از اتوبخارهای دستی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

به گزارش راهنماتو، اگرچه این روزها انواع اتوبخار دستی تنوع بسیار بالایی دارد، اما باز هم خرید یک اتوبخار دستی با کیفیت کار ساده ای نیست و بد نیست یک راهنمای خرید داشته باشید. راهنمای خرید من شامل اتوبخارهایی از برندهای مختلف با قیمت های متعادل است.

اتوبخار دستی مایر مدل MR-703(قیمت حدودی: 1 میلیون و پانصد هزار تومان)

اتو بخار

اولین و ارزان ترین اتوبخار فهرست من، اتوبخاری از برند مایر است. این اتوبخار توان مصری 1600 وات دارد و جنس صفحه آن سرامیکی است. این اتوبخار مخزن آب دارد و گنجایش مخزن آب200 میلی لیتر است. این اتو بخار امکان تنظیم میزان بخاردهی دارد.

بخاردهی در این اتوبخار به شکل عمودی و پیوسته است. بخاردهی پیوسته است. این اتو می تواند 45 گرم در دقیقه بخاردهی کند. زمان شروع به کار این اتو 35 ثانیه است. اتوبخار مایر سیستم ضد چکه و قابلیت ضد رسوب دارد. افزون بر این ها در این اتوبخار سیستم قطع کن خودکار و چراغ نشانگر LED وجود دارد.

صفحه نمایش این اتوبخار دیجیتالی است. این اتو قابل استفاده برای تمام پارچه ها، حتی پارچه هایی به نازکی ابریشم است. این اتو بخار دارای برس برای شستشوی مبل است.

اتو بخار گر دستی دسینی مدل KD-2200(قیمت حدودی: 1 میلیون و ششصد هزار تومان)

اتوی بخار

برند دسینی یکی از مشهورترین برندهای لوازم خانگی محسوب می شود. این اتو بخار ظاهری زیبا و جذاب دارد و برای بسیاری از کاربران کاملا ارگونومیک محسوب می شود. اتو بخارگر برند دسینی از نوع دستی است و توان مصرفی1800 وات دارد. جنس کف این اتو بخار سرامیکی و ظرفیت مخزن آب300 میلی لیتراست. میزان بخاردهی پیوسته در این اتو بخارگر 25 گرم در دقيقه است و مخزن آب جدا شونده دارد.

اتو بخار دستی بلک اند دکر مدل HST1200(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

اتوی هوشمند

اتو بخار دستی بلک اند دکر، ساخت چین اما تحت لیسانس انگلستان است. توان مصرفی این اتو بخار 1200 وات است و بخار لحظه ای و پیوسته دارد. بخاردهی ان اتو به شکل عمودی است. یک نقطه ضعف در این این اتو این است که سیستم قطع خودکار ندارد. جنس این اتو فلزی است و اسپری آب هم ندارد. این اتوبخارسیستم ضد چکه دارد اما فاقد سیستم ضد رسوب است. ظرفیت مخزن آب این اتو 260 میلی‌لیتر است.

اتو بخار دستی شیائومی Steamer GT-306LW(قیمت حدودی: 2 میلیون و یکصد هزار تومان)

شیائومی

جالب است بدانید که اتوبخار دستی شیائومی انواع و اقسام مختلفی دارد. برند این اتو بخار شیائومی و مدل آنGT-306W است. ابعاد این اتو 170 × 92.5 × 204 میلی متر و توان خروجی 1200 وات است. ظرفیت مخزن آب150 میلی لیتر است.

این اتوبخار دارای حفاظت امنیتی سه لایه است. کنترل هوشمند دما و حفاظت دو لایه فیوز و خاموش شدن خودکار از دیگر ویژگی های این اتو محسوب می شود. مدت زمان استفاده در هر بار7 تا 8 دقیقه اتو کردن است و شیب بدنه اتو 8 درجه ای است. این اتو مجهز به کنترل هوشمند دما و محافظت در برابر سوختن خشک است.

اتوبخار دستی شیائومی مجهز به نازل بخار آلیاژ آلومینیومی، لعاب سرامیکی و پانل آنیون برای گرمایش ثانویه است. این اتو قابلیت اتو زدن در حالت افقی و عمودی دارد. این اتو بخار چراغ نشانگر هم دارد.

اتو بخار دستی تفال DT3030(قیمت حدودی: 3 میلیون و هفتصد هزار تومان)

تفال

اتوبخار دستی تفال دارای برس بخار جمع و جور با سر آهن تاشو است و برای مسافرت نیز بسیار مناسب است. این اتوبخار فقط در 15 ثانیه گرم می شود 16 گرم در دقیقه خروجی بخار ثابت دارد و وزن آن نیز بسیار سبک و حدود 870 گرم است. این اتو از نوع عمودی است و مخزن آب آن ظرفیت 120 میلی لیتری دارد. قد این اتو 22 سانتی متر است. عرض آن 10.5 سانتی متراست و عمق 12.7 سانتی متر دارد. توان این اتو 1300 وات و طول کابل2.6 متراست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها