بهترین شامپوهای ضد زردی برای موهای دکلره شده

در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین شامپوهای ضد زردی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۱۹۴
بهترین شامپوهای ضد زردی برای موهای دکلره شده

راهنماتو- روشن کردن موها با استفاده از مواد دکلره سبب آسیب پذیری موها و تیرگی های ناخواسته، نارنجی و زرد شدن موها می شود. برای جلوگیری از بدرنگ شدن موها پس از چندین بار شستشو علاوه بر مراجعه به آرایشگاه یک راه حل ساده خانگی نیز وجود دارد؛ استفاده از شامپوی ضد زردی.

به گزارش راهنماتو، شامپوهای ضدزردی که به رنگ بنفش هستند، زردی موهای بلوند را خنثی کرده و به خاکستری تبدیل می کنند. نیاز نیست در هر بار حمام رفتن از شامپوی ضد زردی استفاده کنید. تنها زمانی که متوجه شدید رنگ موهایتان به سمت زردی متمایل شده است، کافی است از شامپوی ضد زردی استفاده کنید. در صورت از بین رفتن زردی دیگر نیازی به استفاده از این شامپو نیست و بهتر است از شامپوی محافظت کننده رنگ مو استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین شامپوهای ضد زردی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- شامپو مو مارال مدل ضد زردی حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 135,500 تومان)

شامپو ضد زردی مارال با برخورداری از عصاره بلوبری و پرو ویتامین B5 به خنثی کردن زردی مو، محافظت و آبرسانی به موها کمک می کند. این شامپو همچنین حاوی ترکیبات سیلیکونی بوده و به افزایش درخشندگی و براقیت موها کمک می کند. این محصول با استفاده از کراتین سبب ترمیم و بازسازی سلول ها موجود در مو می شود. میزان PH این شامپو به صورت کنترل شده بوده و علاوه بر کاهش میزان زردی موها در کاهش رنگ های نارنجی و قرمز نیز موثر است.

شامپو مو مارال مدل ضد زردی حجم 750 میلی لیتر

2- شامپو ضد زردی استار لیدی مدل Silver حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 74,000 تومان)

این شامپو زردی و نارنجی موهای دکلره شده را از بین برده و به درخشندگی، شفافیت و نرم شدن موها کمک می کند. این محصول را می توان به عنوان جایگزین تونر و رنگساژ مورد استفاده قرار داد.

شامپو ضد زردی استار لیدی مدل Silver حجم 400 میلی لیتر

3- شامپو ضد زردی مو فولیکا مدل SILVER حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 123,000 تومان)

شامپو ضد زردی مو فولیکا فاقد سولفات است و علاوه بر خنثی کردن توناژ زردی و نارنجی موها به محافظت از موهای دکلره شده نیز کمک می کند. این محصول سبب تقویت، نرمی و درخشندگی موها شده و اثر آلودگی های محیطی و آفتاب را از روی موها از بین می برد. این شامپو با برخورداری از ترکیبات سیلیکونی به ترمیم و بازسازی سلول های موجود در مو نیز کمک می کند.

شامپو ضد زردی مو فولیکا مدل SILVER حجم 200 میلی لیتر

4- شامپو مو لورآل مدل ضد زردی حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 259,000 تومان)

شامپو مو ضد زردی لورآل با فرمولاسیون مناسب و غنی از رنگدانه های بنفش خود، در اصلاح رنگ موها بسیار خوب عمل کرده و فقط با یک بار استفاده رنگ زرد یا نارنجی موها را خنثی می کند. این محصول فاقد عصاره بوده و از قابلیت های آن می توان به تثبیت رنگ مو، براق و درخشان کنندگی موها اشاره کرد.

شامپو مو لورآل مدل ضد زردی حجم 200 میلی لیتر

5- شامپو ضد زردی بس مدل Cool حجم 300 میلی لیتر این شامپو (قیمت: 358,000 تومان)

این شامپو با برخورداری از پیگمنت های ضد زرد و نارنجی سبب خنثی سازی رنگ زرد و نارنجی بعد از دکلره شده و حتی قادر است به مرور زمان قرمزی موها را نیز از بین ببرد. این محصول حاوی پروتئین ابریشم و عصاره انگور بوده و از موها در برابر اشعه UV آفتاب محافظت می کند. در صورتی که موی شما به پایه ۹ رسیده باشد، با هفته ای یکبار استفاده از این شامپو دیگر احتیاجی به رنگساژ نخواهید داشت.

شامپو ضد زردی بس مدل Cool حجم 300 میلی لیتر این شامپو

6- شامپو مو دیپ سنس مدل ضد زردی حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 94,000 تومان)

شامپو ضد زردی دیپ سنس با برخورداری از ویتامین C و عصاره مریم گلی و گل گندم به خنثی سازی زردی موهای دکلره کمک می کند. از قابلیت های این محصول می توان به مقابله موثر و پایدار با زردی مو، آبرسانی، محافظت از کوتیکول مو و افزایش درخشندگی و انعطاف پذیری موها اشاره کرد.

شامپو مو دیپ سنس مدل ضد زردی حجم 200 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها