لاکچری ترین دستگاههای تصفیه هوای خانگی

در روزهای آلوده تهران و دیگر شهرهای بزرگ و صنعتی، استفاده از دستگاه تصفیه هوا چندان عجیب و دور از ذهن نیست. اما لاکچری ترین دستگاهها کدامند؟

شناسه خبر: ۳۴۸۲۰۶
لاکچری ترین دستگاههای تصفیه هوای خانگی

راهنماتو- درست است که وضعیت تورم افتضاح است و دخل و خرج بسیاری از ما با هم نمی خواند و البته درست است که من عادت دارم محصولات مقرون به صرفه به شما معرفی کنم. اما گاهی اوقات هم باید به قشر حداقلی پرداخت و برای آن ها که مثل بسیاری از ما موقع خرید، مدام در ذهنشان دو دو تا چهارتا نمی کنند هم توجه کرد.

به گزارش راهنماتو، دستگاههای تصفیه هوای خانگی طیف بسیار گسترده ای دارند اما من امروز تصمیم گرفتم لاکچری ترین و گران قیمت ترین گزینه ها را معرفی کنم:

دستگاه تصفیه کننده هوا فیلیپس مدل AMF220/15 (34 میلیون تومان)

فیلیپس

سایدستگاه ۳ در ۱ با قابلیت استفاده بعنوان تصفیه کننده هوا، فن و هیتر گرمایشی، قابلیت تصفیه فضا تا ۴۲ متر مربع، دارای فیلتر های هپا و اکتیو کربن، تصفیه ۲۰ متر مربع فضا در ۱۷.۵ دقیقه، دارای سه لایه فیلتر نانو هپا و فیلتر اکتیو کربن از بین برنده ۹۹.۹۵ درصد باکتری و آلودگی، از بین برنده میکروب با ۰.۰۰۳ میکرون، دارای سه سرعت قابل تنظیم، گرمایش دستگاه در سه درجه مختلف ۱۲۵۰ - ۱۵۰۰ - ۲۲۰۰ وات قابل تنظیم است. ابعاد این ماوس ۲۵x۲۵x۵۹ میلی‌متر و محدوده وزنی بین ۷ تا ۱۰ کیلوگرم است.

محدوده مساحت تحت پوشش این دستگا9ه تصفیه هوا، بین ۴۰.۱ تا ۴۸ متر‌مربع است. این دستگاه تصفیه هوا فیلترهای کربن فعال و فیلتر هپا دارد.

دستگاه تصفیه کننده هوا هون لند مدل XJ8200 (قیمت حدودی: 33 میلیون تومان)

هون لند تصفیه کننده

ابعاد این دستگاه تصفیه ۴۰۰ x۴۰۰x۶۹۰ میلی‌متر است و از فیلترهای ضد آلرژی، فیلتر هپا و کربن فعال برخوردار است. محدوده مساحت تحت پوشش این دستگاه تصفیه بیش از ۶۴ متر‌مربع است و حسگر گردوغبار دارد. این دستگاه تصفیه، نمایشگر وضعیت و سه مرحله فیلتراسیون دارد. حداقل و حداکثر صدا در این محصول، ۲۶-۶۶ دسی بل است.

ابعاد این دستگاه تصفیه به شکلی است که به راحتی می توان از آن در منازل بزرگ ، سالنهای کنفرانس ، کارگاههای تولیدی ، کارخانه ها ، رستوران ها ، سالنهای ورزشی استفاده کرد. این دستگاه دارای تکنولوژی فیلترهای دوطرفه است.-یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه تصفیه این است که مجهز به LCD رنگی با انحنا منحصر به فرد است.

در این دستگاه وضعیت های مختلف هوا، با نمایش رنگهای مختلف بر اساس کیفیت هوا نشان داده می شود. این دستگاه دارای سنسور هوشمند و نمایشگر کیفیت هوا است.

دستگاه تصفیه هوا هیوندای واکورتک(قیمت حدودی: 22 میلیون تومان)

هیوندای

ابعاد این دستگاه ۶۷ × ۳۶ × ۵۳ ۵۳۰x۶۷۰x۳۶۰ میلی‌متر است و پنج عدد فیلتر دارد. توان مصرفی این دستگاهد تصفیه ۶۷ وات و حجم هوای خروجی۳۶۰ است. این دستگاه قادر به تصفیه ۶۰ متر مربع از فضا در هر ۱۰ الی ۱۲ دقیقه است و سنسور تشخیص میزان آلودگی هوا نیز دارد.

همچنین این دستگاه، یک نشانگر میزان آلودگی دارد. حداقل و حداکثر صدا در این دستگاه، ۵۴ دسی بل است. از امکانات دیگر این محصول می توان به حسگر گردوغبار اشاره کرد. این دستگاه دارای فیلتر ضد آلرژی و فیلتر هپا و البته فیلتر ازبین برنده بو و گاز سمی است و کربن فعال دارد.

دستگاه تصفیه هوای شارپ مدل KC-G60SA (قیمت خدودی: 21 میلیون تومان)

تصفیه کننده هوا

ابعاد این دستگاه تصفیه هوا ۶۶ × ۲۹.۳ × ۳۷۶۶۰x۲۹۳x۳۷۰ میلی‌متر است. این دستگاه، دارای فیلتر ازبین برنده بو و گاز سمی است. از فیلترهای این محصول می توان به فیلتر ضد آلرژی، فیلتر هپا و کربن فعال اشاره کرد. محدوده مساحت تحت پوشش این دستگاه تصفیه بین ۴۰.۱ تا ۴۸ متر‌مربع است.

حداقل و حداکثر صدا در این دستگاه تصفیه ۵۵ دسی بل است. این دستگاه دارای حالت خودکار و مجهز به نشانگر وضعیت پاکی هوا و تایمر با حالات ۱، ۲، ۴ . ۸ ساعته است. افزون بر این ها، این دستگاه دارای چهار حالت فن است. قابلیت نمایش دما و رطوبت محیط از دیگر ویژگی های این دستگاه محسوب می شود. حالت خواب و حالت مخصوص تصفیه گرد و غبار از دیگر ویژگی های این دستگاه است. حجم هوای خروجی در این دستگاه ۴۰۸ و تعداد فیلترها چهار عدد است.

تصفیه کننده هوا سامسونگ مدل AC-C60 (قیمت حدودی: 20 میلیون تومان)

پاکیزگی هوا

آخرین تصفیه کننده هوا که ارزان ترین هم هست، متعلق به برند سامسونگ است. این دستگاه تصفیه هوا،ابعاد۷۳ × ۳۶ × ۲۹ ۷۳۰x۳۶۰x۲۹۰ میلی‌متردارد. جنس بدنه این دستگاه، پلاستیکی است و پنج عدد فیلتر هم دارد.

از سایر مشخصات این دستگاه می توان به تکنولوژی لغو ویروس نمایشگر شاخص کیفیت هوا قابلیت اتصال به WiFi از طریق دانگلها اشاره کرد. حداقل و حداکثر صدا در این محصول ۵۷ دسی بل و محدوده مساحت تحت پوشش بین ۵۶.۱ تا ۶۴ متر‌مربع است. این محصول دارای فیلتر ضد آلرژی و فیلتر هپا است و الفیلتر ازبین برنده بو و گاز سمی و کربن فعال دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها