بهترین کرم های روشن کننده برای انواع پوست

در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های روشن کننده برای انواع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۲۱۶
بهترین کرم های روشن کننده برای انواع پوست

راهنماتو- قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی، گرد و غبار، اشعه خورشید و شرایط آب و هوایی غیرقابل پیش بینی در طول روز می تواند پوست ما را به انواع لکه های تیره، کک و مک و رنگدانه دچار کند. در هنگام مواجهه با چنین مشکلاتی، استفاده از یک کرم روش کننده پوست می تواند مفید باشد. کرم های روشن کننده پوست، تنها کار روشن کردن پوست را انجام نمی دهند، بلکه پوستی بدون لک برای شما به ارمغان می آورند. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های روشن کننده برای انواع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم:

1- سرم روشن کننده پریم مدل C_Pme حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 450,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این سرم با برخورداری از ویتامین C و ترکیبات مغذی به افزایش سنتز کلاژن، کاهش علائم پیری، سفت و روشن شدن پوست کمک می‌کند. همچنین از ایجاد لکه های تیره جلوگیری می کند، ضد لک می باشد و برای افرادی که دارای کک‌ و مک هستند، بسیار مناسب است. این محصول به دلیل دارا بودن ویتامین E از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. از دیگر ویژگی های این سرم می توان به رطوبت رسانی به پوست، خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد ، مقابله با خستگی، استرس و پیری و افزایش شادابی و شفافیت پوست اشاره کرد. این محصول حاوی عصاره چای سبز، پرتقال، روغن آرگان، گل رز و گریپ فروت است و برای انواع پوست مناسب است.

 سرم روشن کننده پریم مدل C_Pme حجم 30 میلی لیتر

2- کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 154,000 تومان)

این کرم با برخورداری از فرمولاسیون مخصوص خود تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی مقاوم نواحی کشاله ران، زیربغل و پشت دست ها را از بین می برد. این محصول نه تنها باعث روشن شدن پوست می شود، بلکه قادر است تیرگی‌های روی اسکار جوش یا زخم، لک های ناشی از نور آفتاب، بارداری و یا پیری را از بین ببرد. این کرم فاقد عصاره بوده و برای انواع پوست مناسب است.

کرم روشن کننده بدن درمالیفت مدل Melalift حجم 75 میلی لیتر

3- کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز مدل 01 حجم 80 میلی لیتر (قیمت: 57,000 تومان)

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز با برخورداری از مقادیر زیادی لاکتیک‌اسید به روشن شدن پوست و از بین بردن سلول های مرده سطح پوست کمک می کند. این محصول به نرم کردن پوست های خشک و پوسته پوسته شده کمک زیادی کرده و تیرگی و لکه های پوستی را از بین می برد. علاوه بر این سبب تنظیم چربی پوست و افزایش شادابی و رطوبت آن می شود. این کرم برای انواع پوست مناسب است.

کرم سفید کننده و آبرسان ایمجز مدل 01 حجم 80 میلی لیتر

4- کرم روشن کننده آردن سی فکتور مدل ویتامین C حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 68,500 تومان)

کرم روشن کننده آردن سی فکتور با کمپلکس و ترکیبات طبیعی آنتی اکسیدان به رطوبت رسانی، کاهش تیرگی، رفع آثار ناشی از پیری و افزایش شفافیت و درخشندگی پوست کمک می کند. این محصول علاوه بر تقویت سد دفاعی و لایه هیدرولیپیدیک به افزایش الاستیسیسته و کاهش چروک‌های سطحی پوست و آسیب‌های ناشی از مواجهه با نور آفتاب کمک شایانی می کند. این کرم حاوی ویتامین C بوده و برای انواع پوست مناسب است.

کرم روشن کننده آردن سی فکتور مدل ویتامین C حجم 75 میلی لیتر

5- کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 231,000 تومان)

این کرم با برخورداری از ویتامین C به از بین بردن لک های تیره ناشی از نور آفتاب، جای جوش و زخم، لیزر، پیلینگ، بیماری‌های پوستی و استفاده از محصولات آرایشی بی‌کیفیت کمک می کند. علاوه بر این، به روشن کنندگی، جوانسازی و رفع سلول های مرده پوست کمک کرده و با خنثی سازی اثر رادیکال‌های آزاد، پوست را روشن می کند و کلاژن سازی آن را افزایش می دهد. این کرم با پوست های معمولی سازگار است.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C حجم 30 میلی لیتر

6- کرم روشن کننده راکوتن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 247,000 تومان)

این کرم روشن کننده ای قوی و مناسب برای پیشگیری از ایجاد انواع لک های پوستی است. این محصول حاوی ترکیبات موثر جهت نوسازی و جوانسازی پوست بوده و با تحریک ساخت کلاژن و الاستین به افزایش استحکام پوست کمک می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به خاصیت رطوبت رسانی و طراوت بخشی اشاره کرد. این کرم برای انواع پوست مناسب است.

 کرم روشن کننده راکوتن مدل 01 حجم 40 میلی لیتر

7- کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 315,000 تومان)

کرم روشن کننده گاتیاو قادر است لکه های ناشی از افزایش سن، بارداری، قرار گرفتن در معرض آفتاب، مصرف داروهای هورمونی و انواع بیماری های پوستی را از بین ببرد. این محصول علاوه بر روشن کردن پوست، تیرگی‌های روی اسکار جوش یا زخم، لک های ناشی از نور آفتاب، بارداری و یا پیری را نیز از بین می برد و برای انواع پوست مناسب است.

کرم روشن کننده گاتیاو مدل R150 حجم 150 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها