شش ضدعفونی کننده برتر سطح برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها

در این مطلب قصد داریم شش ضدعفونی کننده برتر برای سطوح مختلف را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۴۱۰
شش ضدعفونی کننده برتر سطح برای از بین بردن میکروب ها و ویروس ها

راهنماتو- در میان محصولاتی که برای تمیز کردن خانه خود استفاده می کنید، از جاروبرقی گرفته تا مواد شوینده لباسشویی معمولا یک یا دو بطری مواد ضدعفونی کننده نیز وجود دارد. از زمان آغاز همه گیری کرونا در اوایل سال 2020، مردم به استفاده از ضدعفونی‌کننده‌هایی مانند لیزول و کلروکس روی آوردند. اگرچه پس از مدتی مشخص شد که احتمال ابتلا به کووید از طریق سطوح بسیار کم است. پس از شیوع آبله میمون در برخی کشورها، مشخص شد که این بیماری می تواند از طریق لمس اشیاء، پارچه‌ها و سطوح نیز منتقل شود.

به گزارش راهنماتو، سطوح بیمارستانی مانند کف راهروها، اتاق های عمل، تخت های بیماران، تجهیزات پزشکی و اتاق عمل، سطوح اداری و مدرسه مانند میزها و صندلی ها، کف، دستگیره درها و پنجره ها، سرویس های بهداشتی، صفحه کلید کامپیوتر، دکمه ها، سوئیچ ها و سطوح خانگی مانند کف، دستگیره درها و پنجره ها، سطوح مبلمان، تلفن، سطل زباله، سینک، توالت، وان حمام را می توان با استفاده از یک ضدعفونی کننده سطح، از هرگونه آلودگی و میکروب پاکسازی کرد. در این مطلب قصد داریم شش ضدعفونی کننده برتر برای سطوح مختلف را به شما معرفی کنیم:

1- مایع ضدعفونی کننده چند منظوره سطوح افروز مدل Green حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 39,000 تومان)

این ضدعفونی کننده با غلظت کم اثر میکروب کشی قوی و نابودکنندگی موجودات ذره بینی ارائه می شود. این محصول برای ضدعفونی کردن و از بین بردن آلودگی های منازل، کارخانه ها، بیمارستانها، اماکن عمومی، راهرو، کف اتاق، دیوار، سرویس بهداشتی، فاضلاب و آشپزخانه کاربرد دارد. این محلول با برخورداری از پاراکلرومتازایلنول و دی‌کلرومتازایلنول از طریق تغییر ماهیت پروتئین‌ها و غیر‌فعال کردن آنزیم‌های غشای سلولی میکروارگانیسم‌ها منجر به تغییر نفوذ‌پذیری دیواره‌ی سلولی واز بین بردن میکروارگانیسم‌ها می‌شود . علاوه بر این، با استفاده از ایزوپروپیل الکل به ضدعفونی کردن میکروب ها و از بین بردن میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا و غیربیماری‌زا کمک می کند. محلول رقیق شده‌ی افروز در نسبت یک به بیست باکتری‌های بیماری‌زایی چون استافیلوکوک‌اورئوس ، سودوموناس‌آئروژینوزا ، اشرشیا‌کلی و انتروکوک‌ را از بین می‌برد.

مایع ضدعفونی کننده چند منظوره سطوح افروز مدل Green حجم 500 میلی لیتر

2- اسپری ضدعفونی کننده سطوح نانوسیل مدل دی 2 پلاس 10 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 33,500 تومان)

این اسپری بر پایه پراکسیدهیدروژن و یون نقره تولید شده و جهت استفاده در منزل، محل کار، مراکز درمانی و تمامی مکانهای عمومی کاربرد دارد. این محصول نیازی به آبکشی ندارد و در هر زمان قابل استفاده است. می توان به ازای هر لیتر آب 200 سی سی از این محلول را در دستگاه بخور استفاده کرد. مدت اثر گذاری این ضد عفونی کننده بر میکروب کرونا حدود یک دقیقه می باشد. این اسپری هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و در حضور انسان و حیوانات نیز قابل استفاده است.

اسپری ضدعفونی کننده سطوح نانوسیل مدل دی 2 پلاس 10 حجم 500 میلی لیتر

3- محلول ضدعفونی کننده و پاک کننده سطوح سارفوسپت مدل کوئیک حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 91,000 تومان)

این محلول یک ضدعفونی کننده و پاک کننده با پایه الکل بوده و برای ضدعفونی کردن سریع سطوح کوچک و اشیایی مانند تخت، کابینت، یونیت دندانپزشکی، کلینیک ها ، آزمایشگاه ها، آرایشگاه ها، مطب پزشکان و سطوح ابزارهای تشخیص فلزی مانند اتوسکوپ، لارنگوسکوپ و سطوح ایستگاه پرستاری که نیاز به ضدعفونی کردن سریع دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

محلول ضدعفونی کننده و پاک کننده سطوح سارفوسپت مدل کوئیک حجم 500 میلی لیتر

4- محلول ضد عفونی کننده سطوح موزیلا مدل 02 حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 55,000 تومان)

این محلول برپایه آب اکسیژنه بوده و ویروس‌کش قوی و تمیز‌کننده‌ای موثر است . همچنین با برخورداری از هیدروژن پراکساید و آب دیونیزه به ضدعفونی کردن سریع و آسان سطوح کمک می کند. برای ضدعفونی کردن سطوح بهتر است که ابتدا آن‌ها را از گرد و غبار و خاک تمیز کرده و سپس از این محلول برای ضدعفونی کردن سطوح استفاده کنید.

 محلول ضد عفونی کننده سطوح موزیلا مدل 02 حجم 1000 میلی لیتر

5- مایع ضدعفونی کننده سطوح کنز مدل PK حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 35,000 تومان)

مایع ضدعفونی کننده سطوح کنز مدل PK بر پایه فنل های هالوژنه و با ماده موثر DCMX (دی کلرومتازایلنول) به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده و میکروب کش عمل می کند. این محلول به عنوان یک محلول ضد عفونی کننده (Disinfectan) و ضد میکروب (Antiseptic) توسط آزمایشگاه های میکروبیولوژی انگلستان و بر اساس استانداردهای اروپایی BS EN 1276:1997 و BS EN 1650: 1998 مورد تایید قرار گرفته است. تاثیر این ضدعفونی کننده در مقابل میکروارگانیزم ها نیز به اثبات رسیده است. این مایع کلیه سطوح سخت در منازل و اماکن عمومی مثل هتل ها، سازمان ها، بیمارستان هاو سرویس های بهداشتی و آشپز خانه و لوله های آبگذر و فاضلاب ها و توالت را بخوبی ضدعفونی کرده، غیر سمی است و نفوذ پذیری زیادی در درزها و شکاف های سطوح دارد.

مایع ضدعفونی کننده سطوح کنز مدل PK حجم 500 میلی لیتر

6- محلول ضد عفونی کننده سطوح سپتی سورفیس مدل sp15 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 74,000 تومان)

این محلول یک اسپری گندزدای قوی برای ضدعفونی کردن انواع سطوح و تجهیزات بوده و سطوح سخت را بخوبی ضدعفونی می کند.این ضدعفونی کننده حاوی 60% اتانول با قابلیت از بین بردن مایکوباکتریوم ها و ویروس هایی نظیر Hv ، Hbv ، Hcv و باکتری های گرم مثبت و منفی و قارچ ها می باشد.

 محلول ضد عفونی کننده سطوح سپتی سورفیس مدل sp15 حجم 500 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها