با بوی بد کفش ها در سال جدید خداحافظی کنید؛ معرفی شش بوگیر کفش فوق العاده

در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین بوگیرهای کفش موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۵۲۳
با بوی بد کفش ها در سال جدید خداحافظی کنید؛ معرفی شش بوگیر کفش فوق العاده

راهنماتو- بهترین کفش ها، حتی آنهایی که دارای تهویه کافی هستند هم ممکن است پس از ورزش هایی مانند دویدن و کوهنوردی بوی بد بگیرند. این بوی تند در واقع باکتری هایی است در داخل جوراب، کفش و روی پاهای شما زندگی می کنند. بنابراین نابود کردن باکتری های مزاحم موجود در کفش ها حتی مهم تر از از بین بردن بوی بد کفش است. در غیر این صورت، این باکتری ها ممکن است در طول زمان منجر به ایجاد عفونت شوند.

به گزارش راهنماتو، خوشبو کننده های کفش موجود در بازار می توانند علاوه بر پوشاندن بوها، آنها را از بین ببرند. حتی برخی از بهترین بوگیرهای کفش هستند که به جای مواد شیمیایی مضر از مواد کاملاً طبیعی و روغن های گیاهی ساخته شده اند. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین بوگیرهای کفش موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری بوگیر کفش مانکی مدل E20 (قیمت: 43,000 تومان)

این اسپری جدیدترین نسل از اسپری های بوگیر کفش ایرانی است که براساس تکنولوژی نانو تولید شده است. این محصول با برخورداری از ترکیبات خاص فضای داخل کفش را ایزوله کرده و میکروب های معلق در فضای کفش و میکروب های مضر و آلوده حاصل از تعریق پا نابود می کند. علاوه بر این در ترکیبات خود از مواد معطر و خوشبوی دئودورانت که در ساخت عطر ها کاربرد دارد، بهره برده و فضای مطبوعی را در کفش ایجاد می کند.

 اسپری بوگیر کفش مانکی مدل E20

2- بوگیر کفش ناک کد 658 (قیمت: 23,000 تومان)

این بوگیر با مواد اولیه وارداتی food grade (گرید مخصوص تولید مواد غذایی) فرموله شده و قادر است باکتریهای مولد بوی بد کفش را کاملا از بین ببرد. این محصول ضد قارچ و عرق گیر بوده و کاملا بی خطر است. اسانس خوشبو کننده آن گیاه وانیل غذایی می باشد. از قابلیت های آن می توان به تاثیرگذاری فوری و سهولت مصرف نسبت به اسپری اشاره کرد.

 بوگیر کفش ناک کد 658

3- اسپری بوگیر کفش NAK (قیمت: 37,000 تومان)

این اسپری با استفاده از مواد آنتی باکتریال به از بین رفتن باکتری های مولد بوی بد کفش کمک می کند. این محصول فاقد اسانس خوشبو کننده بوده و باید حداقل 12 ساعت قبل از استفاده در داخل کفش و زیرکفی ها اسپری شود. از قابلیت های این اسپری بوگیر می توان به تاثیرگذاری فوری، حذف بوی نامطبوع کفش و پا، تجزیه باکتری های موجود در عرق پا و خاصیت نرم کنندگی و ضد قارچی اشاره کرد.

اسپری بوگیر کفش NAK

4- اسپری بوگیر کفش باگنو مدل Anti Bacterial (قیمت: 79,000 تومان)

اسپری بوگیر کفش باگنو مدل Anti Bacterial با برخورداری از آلومینیوم كلرايد به از بین بردن بو و گندزدایی کمک می کند. جالب است بدانید قطرات عرق بعد از نشستن بر روی پوست بلافاصله با باکتری هایی که روی پوست بدن وجود دارند، ترکیب شده و می توانند منجر به ایجاد قارچ شوند. این اسپری از ایجاد هر گونه قارچ جلوگیری کرده، هیچ گونه رنگ و اثری بر روی کفش و جوراب باقی نمی گذارد و رایحه ای بسیار ملایم دارد.

 اسپری بوگیر کفش باگنو مدل Anti Bacterial

5- اسپری خوشبو کننده کفش نانو سان مدل EW_125_ET (قیمت: 69,000 تومان)

این اسپری مانع از رشد هرگونه باکتری در محیط کفش شده و هیچ گونه عارضه جانبی ایجاد نمی کند. این محصول رایحه ای بسیار مطلوب داشته و قسمت های داخل کفش را کاملا ضدعفونی می کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این اسپری قابلیت نرم کنندگی پا می باشد. این محصول برای همه سنین حتی بیماران دیابتی مناسب است.

اسپری خوشبو کننده کفش نانو سان مدل EW_125_ET

6- اسپری بوگیر کفش گلد کد 854 (قیمت: 114,000 تومان)

اسپری بوگیر کفش گلد جدیدترین نسل از اسپری های بوگیر کفش این برند است که براساس تکنولوژی نانو تولید شده است. این محصول با بهره گیری از ترکیبات خاص، میکروب های موجود در فضای کفش و میکروب های مضر و آلوده حاصل از تعریق پا را از بین می برد. این اسپری در ترکیب خود از مواد معطر خوشبو بهره می برد و فضایی مطبوعی را در کفش ایجاد می کند. سری دو طرفه این محصول ویژگی جالبی است که امکان پخش سریع و یکنواخت اسپری در داخل کفش را فراهم می کند.

اسپری بوگیر کفش گلد کد 854

نظرات
پربازدیدترین خبرها