با شیشه پاک کن های رباتیک به استقبال نوروز بروید

استفاده از شیشه پاک کن های رباتیک می تواند برای مواقعی که خسته اید و وقت زیادی برای نظافت ندارید بسیار مناسب باشد.

شناسه خبر: ۳۴۸۶۱۰
با شیشه پاک کن های رباتیک به استقبال نوروز بروید

راهنماتو -مگر اینکه در یک خانه جادویی و عاری از کودکان زندگی کنید که پنجره های خانه شما کثیف نشود، اما اگر در شهر زندگی کنید، پنجره‌های شما هر از گاهی لکه‌دار و کثیف می‌شوند. اما تمیز کردن پنجره ها یکی از سخت ترین و زمان بر ترین موضوعات است.

به گزارش راهنماتو ، اگر بخواهید همیشه پنجره هایی تمیز داشته باشید باید مدام مواد شوینده را در دست بگیرید و در حال نظافت شیشه ها باشید. در این مقاله در مورد شیشه پاک کن های رباتیک صحبت می کنیم. این که این شیشه پاک کن ها چطورکار می کنند و آیا ارزش خرید را دارند یا خیر؟

شیشه پاک کن رباتیک چگونه کار می کند؟

شاید عجیب به نظر برسد که یک ربات را روی پنجره خود بچسبانید و انتظار داشته باشید که بچسبد و سپس به طور مستقل شروع به حرکت کند، اما این دقیقا همان کاری است که شیشه پاک کن های رباتیک انجام می دهند.

برای اکثر پاک کننده های پنجره روبات، محلول را قبل از قرار دادن آن روی پنجره خود روی پد یا تشک دستگاه اسپری می کنید. پس از اینکه ربات به پنجره شما متصل شد، دستگاه به آرامی شروع به کار در اطراف پنجره شما می کند و در حین حرکت شیشه را تمیز می کند.

سایر ربات‌های پیشرفته‌تر دارای مخزنی هستند که محلول‌های تمیزکننده را در خود نگه می‌دارد که با حرکت ربات در اطراف پنجره شما اسپری می‌شود.

مانند جاروبرقی یا جاروبرقی رباتیک، بیشتر ربات‌های شیشه‌شوی بیش از یک حالت تمیز کردن را ارائه می‌دهند که امکان الگوهای مختلف را فراهم می‌کند.

چگونه شیشه پاک کن های رباتیک به پنجره می چسبند؟

شیشه پاک کن های رباتیک با استفاده از مکش قوی یا اتصالات مغناطیسی به شیشه شما متصل می شوند. این بستگی به برند و مدلی دارد که خریداری می کنید، از کدام روش استفاده می کنید.

گزینه های مغناطیسی شما را ملزم به قرار دادن یک قطعه اضافی در طرف مقابل پنجره برای نگه داشتن ربات روی شیشه می کرد. اگر پنجره شما دارای قطعات تزئینی یا جداکننده است، این موضوع می تواند یک مشکل باشد.

مکانیزم مکش در هنگام اتصال شیشه پاک کن های رباتیک، قطعا راحت تر است.

آیا شیشه پاک کن های رباتیک بهتر از شیشه پاک کن های عادی هستند؟

شیشه پاک کن های رباتیک هنوز در طراحی خود نسبتاً جدید هستند، بنابراین اکثر مدل ها هنوز برای برق به سیم متکی هستند. برخی از مدل‌های جدیدتر و گران‌تر وجود دارند که با باتری قابل شارژ کار می‌کنند.بدیهی است که هر چیزی که سیم داشته باشد با استانداردهای امروزی کمتر ایده آل است و.

همانطور که این ربات‌های پنجره‌ای محبوبیت پیدا می‌کنند، من پیش‌بینی می‌کنم که سازندگان بیشتر به دنبال یک پلت‌فرم خلاء ربات باشند، جایی که ربات بتواند در صورت نیاز خود شارژ شود و سپس به کار خود ادامه دهد.

چرا یک شیشه پاک کن رباتیک بخریم؟

شیشه پاک کن های رباتیک کارهایی را انجام می‌دهند که اغلب خسته‌کننده تر یا خطرناک‌تر از آن هستند که نتوانیم خودمان انجام بدهیم. اگر در خانه یا محل کار خود پنجره‌های شیشه‌ای زیادی دارید، احتمالا این نوع شیشه پاک کننده ها بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

شیشه پاک کن های رباتیک ثابت کرده اند که چقدر در تمیز کردن و حفظ تمیزی پنجره های شما موثر هستند. اکثر مدل ها به شیشه شما مکش می کنند و سپس لبه به لبه را به صورت خودکار یا از طری ق کنترل از راه دور تمیز می کنند.

فقط کافیست شیشه پاک کن های رباتیک را روی پنجره ای که می خواهید تمیز شود قرار دهید، آن را روشن کنید تا کل پنجره را تمیز کنند و پس از اتمام کار، بوق یا چشمک می زند. برخی از مدل های ربات شیشه پاک کن از طریق یک کنترل از راه دور کار می کنند و به شما امکان می دهد حرکت شیشه پاک کن ربات خود را کنترل کنید.

پاک کننده های شیشه رباتیک به شما امکان می دهد کارهای دیگری را همزمان با کار شیشه پاک کن رباتیک انجام دهید و در مان صرفه جویی کنید.

شیشه پاک کن رباتیک بلافاصله به سطح شیشه ای که روی آن قرار می دهید می چسبد و سپس با فشار دادن یک دکمه شروع به تمیز کردن می کند. این دستگاه از یک فرآیند تمیز کردن 3 فاز با پدهای تمیزکننده و سپس مایعات تمیزکننده برای پاک کردن کثیفی و گرد و غبار استفاده می کند، سپس از یک اسکاج برای خشک کردن سطح برای جلوگیری از هر گونه رگه یا علامت استفاده می کند و سپس سطح را با یک پد تمیز پاک می کند.

شیشه پاک کن های رباتیک پنجره چه شکلی هستند؟

بیشتر شیشه‌ پاک کن های رباتیک تقریباً 30 در 30 سانتی‌متر هستند و دارای لبه‌های مربع یا کمی گرد هستند. این ابعاد و طراحی به این شیشه پاک کن ها اجازه می دهد تمام راه را تا لبه هر پنجره تمیز کنند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها