پنج گاز پاک کن فوق العاده برای خانه تکانی سال نو

در این مطلب قصد داریم بهترین و قوی ترین پاک کننده های اجاق گاز را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۶۲۷
پنج گاز پاک کن فوق العاده برای خانه تکانی سال نو

راهنماتو- جلوگیری از ریختن مواد غذایی درحال پخت بر روی اجاق گاز حتی گاهی برای آشپزهای حرفه ای نیز غیرممکن است. هنگامی که اجاق گاز کثیف می شود، می تواند به یکی از زشت ترین بخش های آشپزخانه تبدیل شود. اگر قصد خانه تکانی و یا تمیز کردن چربی های اجاق گاز را دارید، اما پاک کننده مناسبی برای آن پیدا نمی کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین و قوی ترین پاک کننده های اجاق گاز را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- اسپری گاز پاک کن ایکو مویست مدل Stove Top Cleaner حجم 500 میلی لیتر (قیمت: قیمت: 36,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، اسپری گاز پاک کن ایکومویست فاقد هرگونه ماده شیمیایی خطرناک و مضر مانند الکل، سدیم هیدروکسید، اسید سولفوریک، فرمالین و آمونیاک بوده بوده و قدرت بالایی در پاک کردن سطوح استیل و لعاب دار دارد. این محصول کاملا بدون بو است؛ کافی است مقداری از این مایع را بر روی گاز اسپری کنید و پس از مدتی به کمک یک اسکاچ معمولی یا ابر نرم آن را کاملا تمیز و لکه زدایی کنید.

اسپری گاز پاک کن ایکو مویست مدل Stove Top Cleaner حجم 500 میلی لیتر

2- اسپری گاز پاک کن اردیبهشت حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 35,000 تومان)

این اسپری سطوح استیل و لعاب دار را بخوبی تمیز و چربی زدایی کرده و فاقد هر گونه ماده شیمیایی مضر و خطرناک است. این محصول سخت ترین لکه های موجود بر روی اجاق گاز را از بین برده و قدرت تمیزکنندگی، سفید کنندگی و لکه زدایی فوق العاده ای دارد.

 اسپری گاز پاک کن اردیبهشت حجم 750 میلی لیتر

3- اسپری گاز پاک کن نوین نانو مدل Degreaser حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 55,000 تومان)

اسپری گاز پاک کن نوین نانو مدل Degreaser قادر است انواع چربی ها اعم از چربی های قدیمی، جدید و سوخته را بخوبی از بین ببرد. این محصول در از بین بردن چربی های اجاق گاز، هود، چدن گاز، سرامیک و کاشی آشپزخانه، ظروف، فر رستوران و فست فود کارایی دارد. برای استفاده از این محصول کافی است درب بطری را باز کرده و پمپ اسپری را به درب آن ببندید و سپس محلول را بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید و پس از 2 الی 3 دقیقه آن قسمت را تمیز و آبکشی کنید. توجه داشته باشید که این اسپری برای پاک کردن سطوح آلومینیومی، رنگ شده و لعاب دار مناسب نیست.

 اسپری گاز پاک کن نوین نانو مدل Degreaser حجم 500 میلی لیتر

4- گاز پاک کن درابل مدل نانو فوق قوی حجم 1 لیتر (قیمت: 88,000 تومان)

این گاز پاک کن قادر است تنها در مدت 15 ثانیه تمام چربی ها و لکه های موجود بر روی سطوح را از بین ببرد. کافی است آن را بر روی سطح مورد نظر ریخته و حدود 15 دقیقه صبر کنید. سپس آن را با اسکاچ تمیز و آبکشی نمایید. خواهید دید تمامی لکه ها به راحتی از بین می روند. بهتر از در هنگام کار با این گاز پاک کن از دستکش استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می شود که برای پاک کردن لکه های قدیمی از آب داغ استفاده نمایید. این گاز پاک کن برای از بین بردن چربی های موجود بر روی کلیه سطوح چدنی،استیل،فلزی و شیشه ای مناسب است.

گاز پاک کن درابل مدل نانو فوق قوی حجم 1 لیتر

5- گاز پاک کن رافونه کد 001 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 48,000 تومان)

گاز پاک کن رافونه با نفوذ به عمق چربی ها و لکه های سوخته آنها را به راحتی از روی سطوح پاک کرده و درخشندگی را به سطوح آشپزخانه باز می گرداند. این محصول در کمترین زمان ممکن تمام لکه ها و چربی ها را از بین می برد و برای تمیز کردن لکه های چربی و روغن از روی سطوح استیل و لعاب اجاق گاز ،باربکیو ،فر و ماکروویو مناسب است.

گاز پاک کن رافونه کد 001 حجم 500 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها