شش بوگیر فوق العاده برای خلاص شدن از شر بوی بد یخچال

در این مطلب قصد داریم بهترین بوگیرهای یخچال موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۷۴۶
شش بوگیر فوق العاده برای خلاص شدن از شر بوی بد یخچال

راهنماتو- یخچال و فریزر یکی از لوازم ضروری در زندگی ما می باشد. باقی ماندن مواد غذایی بودار مانند سیر و پیاز درون یخچال و یا آسیب دیدن یخچال می توانند سبب ایجاد بوی ناخوشایند در آن شوند. بوی بد یخچال مواردی مانند بیماری و فاسد شدن سایر مواد غذایی موجود در یخچال را به همراه خواهند داشت. تمیز کردن به موقع یخچال می تواند به شما در رفع این مشکل کمک کند. علاوه بر این، استفاده از یک بوگیر یخچال برای جلوگیری از این اتفاق ضروری است. در این مطلب قصد داریم بهترین بوگیرهای یخچال موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- بوگیر یخچال مدل DX-MM-21 (قیمت: 20,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، مواد به کار رفته در این بوگیر گازهای متصاعد شده از میوه ها، سبزیجات و مواد غذایی باقی مانده درون یخچال را به خود جذب کرده و از ایجاد بوی بد در یخچال جلوگیری می کنند. این محصول مانع از تغییر طعم مواد غذایی موجود در فریزر شده و مدت زمان نگهداری مواد غذایی موجود در یخچال و فریزر را افزایش می دهد. توصیه می شود که هر سه ماه یکبار بوگیر یخچال خود را تعویض نمایید.

بوگیر یخچال مدل DX-MM-21

2- بوگیر یخچال مدل نانو فیلتر پلاس (قیمت: 45,000 تومان)

این بوگیر با جذب بوهای اضافی مواد غذایی مانند پیاز، سیر، سبزی و ... به خود از ایجاد هرگونه بوی آزاردهنده درون یخچال جلوگیری می کند. این محصول با استفاده از ترکیبات نانو ذرات و کربن اکتیو، قدرت زیادی در از بین بردن بوهای نامطبوع یخچال داشته و میکروب هایی مانند لیستریا را از بین می برد. علاوه بر این از ایجاد قارچ و کپک زدن مواد غذایی جلوگیری کرده و به نگهداری طولانی مواد غذایی درون یخچال کمک می کند. تاریخ مصرف این بوگیر حداکثر سه ماه است.

 بوگیر یخچال مدل نانو فیلتر پلاس

3- بوگیر یخچال اولترا فرش مدل M2 (قیمت: 33,000 تومان)

بوگیر یخچال اولترا فرش مدل M2 تمام بوهای ناشی از مواد غذایی مختلف مانند سیر، پیاز، انواع سبزی و ... را به خود جذب کرده و از تاثیر آن بر روی سایر مواد غذایی جلوگیری می کند. پیشنهاد می شود که علاوه بر استفاده از بوگیر، حتما یخچال خود را نیز به طور مرتب تمیز کنید.

بوگیر یخچال اولترا فرش مدل M2

4- بوگیر یخچال ژیوار مدل NA-003 (قیمت: 26,000 تومان)

بوگیر یخچال ژیوار با برخورداری از سه فیلتر اولیه، کربن پودری (Carbon Active) و آنتی باکتریال (Anti Bacterial) بوهای نامطبوع موجود در یخچال و فریزر را به خود جذب کرده و با استفاده از روش فیلتر نانو ذرات در کربن اکتیو یا پد کربنی با پوشش پرمنگنات پتاسیم، ماندگاری مواد غذایی موجود دریخچال را افزایش می دهد. این بوگیر برای استفاده در همه نوع یخچال مناسب است.

بوگیر یخچال ژیوار مدل NA-003

5- فیلتر بوگیر تصفیه هوا یخچال کوال مدل Clean (قیمت: 99,000 تومان)

این بوگیر با برخورداری از تکنولوژی نانو به حذف گازها و بوهای نامطبوع کمک می کند. این محصول تمام میکروب ها و باکتری های قابل رشد را تجزیه کرده و مدت زمان نگهداری مواد غذایی درون یخچال را افزایش می دهد. همچنین از ایجاد بوی بد یخچال جلوگیری کرده و مانع از تغییر طعم سایر مواد غذایی می شود. برای استفاده از این فیلتر کافی است آن را درون فریزر و یا کشوی میوه ها قرار دهید. جنس این فیلتر از اسفنج است. ماده موثر موجود در اسفنج سبب جذب و حذف ترکیبات آلاینده می شود. برای شارژ مجدد فیلتر کافی است آن را دربرابر نور خورشید قرار دهید. عمر این فیلتر حدود 4 تا 8 ماه است.

فیلتر بوگیر تصفیه هوا یخچال کوال مدل Clean

6- بوگیر یخچال هپی وایت مدل Professional (قیمت: 80,000 تومان)

بوگیر یخچال هپی وایت مدل Professional با حذف آلودگی ها و بوهای نا مطبوع یخچال به افزایش عمر میوه، سبزیجات و مواد غذایی کمک می کند. این بوگیر حاوی کربن اکتیو باکیفیت بوده و برای انواع یخچال مناسب است. برای شارژ مجدد فیلتر کافی است آن را به مدت سه ساعت در فضای باز دربرابر نورخورشید قرار دهید.

بوگیر یخچال هپی وایت مدل Professional

نظرات
پربازدیدترین خبرها